Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    meeste clans stellen totaal niets voor. hoewel ik er laatst 1 had die gaste waren echt zoo goed en zo goed op elkkar ingespeeld.
    bij voorbaat hadden we al geen kans. was in de map street, en ze hadden elke ingang van onze "base" afgesloten, die tunnels, de voordeur en zelfs de repels. ze hadden ook echt de equipment op elakar afgestelt; de ene had motion detec's, de ander tear gas, de ander flash echt zoooo vet allemaal._O_
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je er eens een foto van maken ofzo (vanaf je TV) :9??
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    vooral met dat anaconda armer, riot helm, ballistic face mask, schoulder,arm,leg armour (anaconda) en dan een lekker fluoriserend groen/geel/roze zie je er echt te wreed uit... alleen met al die armor loop je voor geen meter...

    ik heb nu:

    A2
    A5
    E5
    E3
    met squares zonder armor, dan krijg je zegmaar een zandkleur met donker rode (bijna zwart) en donker blouwe vlakken erin.

    zal wel kijken ofk er wat foto's van kan maken
     
  4. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    alleen soms trouwens is het wel zo dat je een camo maakt en dan is hij in het echt anders (kwa kleur), het hangt ook sterk af van welk vest/broek je aan heb (assualt of bou bijv: licht/donker)
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zag laatst iemand lopen en die had een witte camo kleur met rode stippen op helm en zn hele lichaam.. Maar het mooie was dat het PRECIES op bloedspatters leek net alsof die net iemand had geslacht ofzo weetje. Zag er echt vet uit!
     
  8. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

    ja ik heb die ook al gezien, als je elite ben dan moet je:

    patroon: dots

    kleuren:

    3x wit

    1x rood (of meer rood als je meer blood wil, en dan moet je f2 volgens mij uit me hoofd)
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    kwam laatst iemand tegen die had een echt clown costum gemaakt zag er ook wel heel vet uit
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Had die een rode neus 8):+. FF serieus dat lijkt ook best vet maar er zijn ook echt zoveeeeeeel varianten ik denk dat je zelde een ELITE tegenkomt met dezelfde cammo
     
  12. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke misschien heel stom, maar ik kom niet door het begin van het derde level (Red Lotus) heen :mad:. Die eerste kamer heb ik nu wel gehad, maar dan? Er zijn zoveel wegen waar je naartoe kan, en steeds ga ik dood, en ik kan ook geen walkthrough vinden...
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    laat effe zitten van vorige keer was misverstandje.

    ik ging vandaag op live ging weer eerst effen oeffenen met team.. toen ik weer ingespeeld was ga ik team sharpshooter doen, ik ben daar mee klaar ineens 979 punten :confused: nog nooit gehad.. kan dit kloppen.. vind het raar heb normaal rond de 300 en 400
     
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je mij dan tegen was gekomen*)
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk heb je voor de verandering een keer gewonnen. :+
    En een potje van 20 minuten gespeeld.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zou best kunnen... zo goed is mn geheugen niet meerO-)
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    als je G36c gebruikt neem dan 6x scope mee.
    en dan 1 kogel , en dan snel blijven schieten , je krijgt mooie headshots, je hoeft niet zo snel te reloaden..
    als je in duel bent ook 1 kogel en dan op de linker stick klikken en naar links en naar rechts gaan, ( win je bijna altijd idd )

    mensen die hosten en die frag grenade en die brandbom restrict dan moet je ook vind ik de c4 restriccen..
    dat is veel fijner dan frag je kunt gooien en zelf ontsteken wanneer je wild.. ik had uitgeprobeerd met het team die domino.. het ging aardig :p had in 1x 4 kils .. ..lol..
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren heb ik na een lang laatste level de single player voltooid. Is het nou leuk om hierna nog de game uit te spelen op Realistic mode en is dit een beetje doen? Als je voorzichtig te werk gaat is het dan op een niet irritante manier uit te spelen?

    Welke “gadgets” moet ik trouwens allemaal gebruikt hebben voor die Achievement?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben ook van plan deze game tegaan halen maar werkt het checkpoint systeem een beetje? Niet dat je eerste een heel level door moet rammen om bij het volgende checkpoint te komen?
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sommige checkpoints liggen naar mijn mening net iets té ver uit elkaar wat af en toe voor irritatie kan zorgen. Over het algemeen heb ik er niet zo veel last van gehad aangezien je gewoon voorzichtig te werk moet gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina