Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Bij welke club kan ik hem losweken? Hij speelt nu toch bij een zweeds club, en denk niet dat pes hem bij Man. United heeft neergezet.
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, zoek op Nationality en je vind em wel.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De club waarbij het speelde in Zweden zit niet in het spel, zover ik weet.
    Hij zit wel in het Nationale elftal van Zweden.

    Kortom op Nationality zoeken indeed. :)
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ken ik wel, een Zweed volgens mij. Speelde bij Anderlecht dacht ik, nu ergens in de Serie A. Misschien probeer ik Zweden wel is uit, ze hebben best aardige spelers hoewel ik toch liever met Spanje, Engeland of Frankrijk speel.
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou ik ben blij dat Larsson erin zit, maar Bergkamp dan? Zidane zit nog wel bij Frankrijk ondanks zijn 'retirement'.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    Gizmo007 is niet me gamertag het is warplayer123456 dus voeg me maar toe:thumbs:

    EDIT: net een wedstrijd tegen man utd gespeeld voor de ML wie won kwam op kop.
    12 schoten 9 op goal hun 2 schoten 0 op goal en het is 0-0 geworden :eek: wat keepte van der sar geweldig!:confused::confused::confused: ik ben zelf ajax me enige aankoop is aghahowa. heerlijke snelle sterke spits strax transferperiode,was vorig seizoen gepromoveerd + de beker
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat de Nationale Teams gebaseerd zijn op het WK 2006, en de teams later begin het nieuwe seizoen zeg maar. Dusja helaas dat Bergkamp er niet meer in ziet.
     
  8. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit Kahn niet in het spel?
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes6 heeft t toch maar weer gedaan, ieder jaar een betere game !
    ik had in het begin best moeite met de game, zoals velen, maar vind hem nu beter dan pes5.

    Merk trouwens ook, dat veel luitjes op Live kiezen voor de 'Orange Arena'.

    Ben vandaag jarig dus ga klein kadootje kopen, de Xsata hardeschijf, zodat ik de pes option files kan installeren...ookal valt er weinig te editen, dan heb ik hem alvast voor pes 7 waar de edit vast meer kan.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  10. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft dit niet te maken met de licentie, (of zoiets) want het hele duitse team heeft geen officiele namen.
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Waar zijn de option files te krijgen dan? Ik herinner me nog wel dat het op de oude xdoos kon als je hem omgebouwd had. Paar bestandjes overschrijven in de root plus een option file en je ineens de Premership, Champions League enz
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ik had in het begin totaal geen moeite met de game ik won gelijk eerste paar wedstrijden op regular met 4-0 5-0 enzo^^

    EDIT: heb nu wel lkkr team met ajax ML heb net Mutu willhelmson en baros gekocht ^^
    had aghahowa al gaat nu wel lekker.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze vinden op peslive.com of pesfan.com. Het zijn volgens mij alleen cijfermatige aanpassingen(bv: sterkte, uithouding etc), dus niets visueels.
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lekker doelpunt...
    Beetje onmogelijk, aangezien hij met zijn rechterbeen de bal ineens naar achter gooit...:9

    Gisteren ook met 2 maten flink PES 6 liggen spelen. Gewoon Competitie starten, en dan 2 wedstrijden tegen elkaar spelen!
     
  16. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erg me eigen aan inter.. vooral die ADRIANO,, elke keer scoord hij,, ik speel vaak met manchester.. ik zet dan Heinz, Ferdidand tegen hem.. lukt aardig maar dan heb je nog die ibrohimovice ( typ fout ; weet wel wie ik bedoel ; )

    lijkt net of ze hem zo goed hebben gefixt ...
    't volgende deel moet meer hebben in de ML, onderanderen uitbreiding,,.. dat het echt zoals een coah is ofzo...

    de licencies, en spelers,, dat de broekjes en of shirtjes vies worden, het wapperen van de shirtjes ( wind ) , 't veld . enzo
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    zeiksnor....net een paar potjes verloren zeker :)
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat hij enigzins gelijk heeft. Vooral de ML mag echt is flink geupdate worden. Ik vind dat het mogelijk moet zijn om met alle leaques te spelen (dus de NL, Premier Leaque etc) en dat het hele Wefa gebeuren als CL fungeert. Ook zou het eens leuk zijn als je van club kon veranderen. De belachelijke groeispurten van bv Rooney en Fabregas die binnen een paar jaar bijna alleen maar stats van 95 hebben moeten ook eens afgelopen zijn.
     
  19. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje

    waarom is het nou niet mogelijk om bij Edit de namen van de clubs te veranderen?
    ik wou namelijk Leonardo naar Ajax verplaatsen maar zelfs dat lukt niet eens.
    de PS2 heeft die optie toch wel ?
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ,
    gewonnen idd ..
    :lol:


    om de hoeveel punten kun je promoveren eigenlijk ? :$
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina