Ik heb een vraagje, over hoeveel dagen/weken wil je het toernooi beginnen? Want me xbox is kapot dus dan moet ik ff een invaller regelen.
Wanneer verwacht je hem weer terug? Ik denk zelf aan aankomend weekend beginnen. Een tijdelijke vervanger mag natuurlijk
Ik heb met jou gespeeld, je stond steeds laatste. En dan speel ik zelf nog niet eens mee. Ook heb ik een aantal keer met DONALD DUCK gespeeld, waar ik ook steeds boven stond. We zullen wel zien, en zelfs als we niet makkelijk winnen, winnen zullen we
Damn, je weet nu wel dat je niet lager dan de 1ste plek kan eindigen he? Anders ga ik me kapot lachen :b: . Als ik me xbox terug heb zal ik het je moeilijk maken voor dat jullie de "titel" pakken :{
OMG ..jonguh ik was aan het gamen met 1 hand was aan het bellen.. and by the way ik zat 2e potje ij jullie duss .. ik weet niet wat jij bedoelt ..maar dit is off topic dus stop er maar mee
hoe weet jij of dat een smoes is of niet. Miss wat overdreven maar ik kan niet in andermans gedachte kijken
ghehe, zie je wel 26 teams.. ik wist dat je der twee dubbel had geteld toen ik het erover had in me vorige topic ! Maar mijn aanbod staat nog, als je één team uit de lijst haalt, haal ik ook wel één team van mij eruit. Zodat we komend weekend kunnen beginnen. Natuurlijk moet je niet team 10 t/m 13 of 25 eruit halen. Groetjes
JOene nog ff een teamverandering voor team 20: USC Headshot USC Dano USC Baby Jano USC De Gio Mr shano jimapima DatNaWaldo zo hoort hij Binnekort (morgen) kom ik ook nog met een verandering voor mijn team. Het zit weer is niet meer zullen we maar zeggen.