De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft je tv geen HDMI ingang? Als dit het geval is zou ik duidelijk gaan voor een DVI naar HDMI kabel. als dit niet mogelijk is voor een DVI kabel met een klein opzetstukje van DVI naar VGA.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Samsung ondersteund geen pc of laptop via de HDMI.

Dark Knight zal gebruik moeten van van een DVI<>VGA adapter en een normale VGA-kabel.
    Dark Knight moet er wel even opletten welke DVI-aansluiting op de videokaart zit want er zijn verschillende adapters tekoop.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. thanks.. denk wel dat ik voor die 82cm ga dan:). Die hoogglans heeft iig iets speciaals. Veel andere TV's hebben allerlei randen in verschillende kleuren (vooral Philips TV's) wat gewoon vet lelijk is.

Btw, je hebt een hele hoop Samsung TV's met een matte afwerking. Deze zijn wel 100 euro goedkoper. Zit daar een addertje onder of is het puur de glans waarvoor je meer betaald?

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  4. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verder niemand die dit een interessante vraag vind, en misschien een antwoord hierop heeft?

Zou wel fijn zijn*)

5. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in een electronicazaak loop en al die platte schermen zie valt het mij op dat bij 9 van de 10 schermen (zowel bij schermen van 600 euro, als bij schermen van zo'n 2000 euro) dat stilstaand beeld er perfect uitziet, maar bewegend beeld vaak wazig is. Gedeeltes die stilstaan zien er mooi helder uit, maar gedeeltes waar beweging is komt een soort wazige gloed overheen. Ligt dit aan de schermen zelf of ligt dit aan de bron (bijvoorbeeld de kabel, schotelontvanger enzovoort)?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bron, in 99 van de 100 gevallen. Meestal niet HD en vaak doorgelust, doorgelust en nog eens doorgelust signaal.

7. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn dat op al die tv's de digitaal ruisfilter is opgezet :9

8. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de T serie van Samsung heeft een matte behuizing.. Werd op verschillende fora ook wel de Troep serie genoemt:9

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    kheb zelf de glimmende R serie, maar was tog liever dezelfde tv gaan halen maar dan in het mat.
    veel mooier. ik vind dat glimmende btj kitsch, en het word echt ontzettend snel vies.

ahoewel je er verder geen last van hebt.

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Zou m'n tv (S serie) ook wel eens in het mat willen zien.. Ik heb trouwens geen last van dat de behuizing vies wordt, hij wordt alleen erg snel heeel stoffig8)

11. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ja met vies bedoel ik stoffig ja. ik zit echt elke dag met dat doekje te boennen :p

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En troep refereert naar ??, of is het gewoon "precies" hetzelfde alleen de behuizing anders. Scheelt soms like 100 ~ 125 euro :confused:
    Ja, precies hetzelfde kan natuurlijk niet echt. Het gaat mij voornamelijk om de beeldkwaliteit.

*edit: @mod, super thanks.. ging ff mis @ forum (inderdaad @ hier beneden:+)

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  13. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    nee beeldkwaliteit is wel minder ja. Zooow flinke tripplepost.
    Had ik ook bijna, forum haperde ff

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Het bijgeleverde doekje kan volgens mij krassen achter later op je LCD:eek: Tenminste volgens mij had Melbuuln het daar laatst over..

Het scherm wat is de T serie zit is van duidelijk mindere kwaliteit als de S/R/M/N/F serie:)

15. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ja vast. Samsung doet er vast een doekje bij die krassen veroorzaakt...Doh..

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

:'-(

17. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    wat?!

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    vorige week samsung gekocht, de s27.. mooi maatje en tering wat is dat een verschil met mijn breedbeeld... alle letters, alle kleuren alles is gewoon strakker!

We hadden 'm vrijdag bij de mediamarkt gekocht, alleen daar schijnt alléén vandaag zo'n btw-loze aktie te zijn op tv's!
    Dus wij balen maar ook meteen gebeld, en ik kan straks alsnog het verschil terug krijgen!!

Kijk! Dat is nou service!!

19. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat is zeker service :D.

@ Striker_NL: Ik gebruik ook 10x liever een gewone zachte doek dan dat prut doekje van Samsung.. No way dat die mijn scherm mag aanraken. Krassen achterlaten is mischien iets teveel van het goeie, maar goed vind ik het doekje zeker niet..

20. majinchaos

majinchaos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke mediamarkt heb jij de s27 gekocht ? want in de amsterdam arena zie ik die s27 nooit staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina