Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoveel mogelijk objecten in één hoge combo aanraken. That would do the trick...
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon grinden, dan een truukje en landen met een manual. Vervolgens weer grinden zodat je een sick combo opbouwd. Dan moet je hem zeker in een keer halen. Probeer het niet te snel te doen, want met een combo tel je alles bij elkaar op en dat pakken ze dan niet zo 1,2,3 weer af. Suc6
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    a, bedankt, vanochtend nog een keer geprobeerd, en eigenlijk wel logisch, maar hij wou mij nooit lukken. Maar nu wel gelukt...

    Nu rank 25 geloof ik....
    maar weet iemand wat alle secret achievements zijn, want ik heb er nu 1 gehaald dacht ik
    15 botten breken in 1 val
     
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]
    Shhhh it's a secret;You found all the secret areas, nice going Sherlock.
    [​IMG]
    That combo was sick!; Wow you landed a combo over 5,000,000 points
    [​IMG]
    Sick Highscore Run; That's a huge high score.
    [​IMG]
    Impressing the locals; Congratulations, you got 1000 Stokens.
    [​IMG]
    Break 15 bones in one bail; Man that hurts
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  5. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    vaak zo moeilijk om nieuwe opdrachten te vinden net zoals die video phone je krijgt een seconde een beeld te zien van een nieuwe "ownded" :confused: zit je vervolgens een uur lang te zoeken naar nieuwe goals en wanneer gaat dat themepark open ik heb net de factory open
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als je op start drukt kun je naar "View Goals" gaan. Ga dan naar het desbetreffende leven en klik aan naar welke "Goal" je wilt gaan.

    Op je radar verschijnt dan een pijl waar je moet zijn.
     
  7. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ah thnx :D kheb eindelijk themepark open
     
  8. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet nog maar 1 gap, waar ik echt niet uit kom. Dus; iemand enig idee hoe de "Long arm of the bot" gap moet? Heb wel een Engelse beschrijving gevonden, maar die is veel te vaag...
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik zag bij de "Show je Achievement" thread dat je alle Gaps gevonden hebt.
    Welk lijstje heb je gebruikt daarvoor? Althans ik neem aan dat je een lijstje gebruikt hebt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Er is ook een achievement die je unlockt als je 500.000, 1.000.000 en 5.000.000 points in 1 combo hebt gehaald. M'n hoogste combo is nu meer dan een miljoen, maar nog geen achievement unlocked... How come?

    Verder: wheee, rank 23. :p \o/
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het in free skate doen. toen ik free skate deed was opeens al mn career progress verdwenen, dus ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om dat te doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb je het toen niet per ongelukt over je Career heen gesaved?
    Ik had dat toen namelijk ook gedaan. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat houdt dat freeskate dan precies in?
     
  14. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup same here, alleen bij mij was het met multiplayer (hadden ze wel wat duidelijker mogen doen vind ik).
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het best jammer dat er zo weinig special tricks zijn,
    En de costumisation van de mannetjes is ook veel minder dan vorige, maar oke, Hoe kan je bij het mannetje van je career instellen dat je een Judo of een Japan air kan. Want die hoor je tochook ergens te kunnen?
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik gedaan. normaal is dat nooit een probleem, gewoon 1 save voor de hele game |:-
     
  17. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor sommige lastige gaps heb ik inderdaad een guide gebruikt. De meeste zijn goed te vinden, maar voor sommige moet je echt té inventief/lucky zijn.
    En dus voor alle fans:

    Videoguides (alle area's behalve factory)

    Factory Gaplist
    1. Chain Drive Climb 1 - as soon as you enter the factory there is a chain drive that u can grind and jump from one to next..the first one is chain drive climb 1
    2. Chain Drive Climb 2 - the next chain drive that u jump to( this is also in the factory grind )
    3-4. Chain Drive Climb 3 and 4 - repeat jumping to each sucessive chain
    5-9. Chain Drive Hops 1 thru 5 - follow the chain drive climbs to the way rear of the facotry and jump across each gap
    10-15. Change Lane 1 thru 6 - the chain drive climbs in reverse
    16. Engine Transfer - transfer from one red bowl over the walkway into the other
    17. The Flying Dutchman - spine transfer over the yellow walkway in the front of the factory by using the tiny wuarter pipes underneath it
    18. Long Arm of the Bot - starting near the nail the grind goal, take the high grind line in the east, and follow the curve around to the robot arm. jump to the robot arm and jump grind all of the arms
    19. Lord of the Cage - when u first go in the factory, there is a bunch of cars in 2 rows, grind from car to car starting at the left
    20. Stairway to Steel - same as last but hit the first car on the right first
    21. Platform Pop - jump to the high suspended platform, manual across it, and bank drop down into one of the valleys below
    22. Sin of Modern Grinds - in the very east wall there is red tubing, u grinded up this earlier int he game to get a secret tape, if uve gotten them, ride up this red tubing and then wallride/wallie straight ahead and u will go into the wall into a bunch of gears, hold Y or else u will fall and grind thru the gears in slow mo
     
  18. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier nog een aantal filmpjes gemaakt van een aantal vette combo's ofzo? Heb THP8 alleen op het werk dus daar kon ik nog geen fraaie combo's van frappen. Thuis zelf heb ik American Wasteland en heb nog een filmpje gemaakt een maand of 2 geleden: http://youtube.com/watch?v=PPau50HjpS4

    Ik moet natuurlijk wel toegeven dat ik de Tony Hawk reeks al sinds THPS3 speel en vrijwel toch zeker gemiddeld 4 uur per week =)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik probeer nu ook alle gaps ff te halen. Maar hoe doe je die cap in the school dat je aan die basket gaat hangen?
     
  20. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Kicker voor de basket plaatsen. Te voet van de kicker richting ring springen en er met 'rb' aan gaan hangen
     

Deel Deze Pagina