oh sjit ! we hadden net een team gemaakt - Ibrahim06 - hoodoo001 - madd monkey NL - Michael Bond maar misschien kan hoodoo001 niet meegamen omdat zijn xbox weg is ( hij is kapot ).. we hebben denk ik nog 1 iemand nodig.. we weten het dus niet zeker ! 1 iemand reserveplayer dus.. meld je aan !
mag je nog dingen aan passen want ik wil bij team 20 (USC) waar ik in zit wil ik inplaats van Dark Pune DatNaWaldo reserve zetten en jimapima a.u.b. Dus dan wordt het USC Headshot USC Baby Jano USC Dano USC De Gio mr shano jimapima datnawaldo a.u.b ik wil het graag veranderen als het mogelijk is. alvast bedankt.
Nouja ik zit nog steeds nergens in. Iemand die mij er in wilt? Ben niet slecht maar dat merk je wel...
Oke mooi, we weten dus niet zeker of jij kan invallen voor de andere speler. want hij heeft m teruggekregen van de winkel en moet bellen naar microsoft en dan wordt ie opgehaald.. ik weet dus niet waneer dat zal gebeuren.
Even geduld ik moet nog even zien bij wie ik nu in het team ga had mensen een bericht gestuurd dus`ja en die reageerden niet -_-''.
Goed, ik heb een foutje gemaakt, de 2 spelers waarvan ik 99% zeker was dat ze in mijn team wilden hebben allebei een smoes. De één z'n xbox geeft 3 rode lampjes, en de ander is net verhuisd en heeft zijn 360 nog niet staan.. en speelt bijna alleen nog maar op de Wii Ik zoek nog 2 (of 3 + reserve) spelers die met mij in een team willen. Medespeler is Sep NL, zowel op Live als op XBW
Dan jump ik er ook even bij. Zijn jullie een beetje goed? Maakt niet zoveel uit hoor Wil het even weten.
Laat ik eens een voorstel doen, hopelijk wordt er gauw gereageerd... - Bonbridge - XD-sense - Tim 2360 - Sten 452