Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi iedereen. ik zit met hetzelfde probleem en aangezien ik alles wel opgeslagen heb staan bij mijn eigen profiel (niet de live profiel, maar mijn sign in profiel) kan ik het in het spel nergens terugvinden. Alle characters heb ik laatst vrijgespeelt, maar kan ze nergens meer vinden, alleen als ik mijn achievements en unlockables bekijk bij mijn profiel: hoe zet ik mijn achievements in het spel terug zodat ik weer verder kan gaan met mijn behaalde scores? graag hulp. Ik heb alle rondes op 1 gezet maar ook daarmee schoot ik niks op.

    thankss. grtz love2game
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat kán niet, je moet het opnieuw doen.
     
  3. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi. sorry.. volgens mij moet ik een bril hebben want ik geloof dat je neergezet hebt: "je moet het opnieuw doen".
    Meen je dat nou? F*ck... Maar ok. Ce'st la vie. Wel balen, maar ok. Thanks
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat dacht ik ook toen. O-) Duurt zo lang om het met elke char uit te spelen, vooral met degenen die ik niet leuk vind en niet mee kan vechten.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een aantal maanden terug had je juist daarvoor een update. Het is dus verstandig om toch je Xbox aan het internet te verbinden. Als je dat niet doet, kan je maar 1 ding doen. Als je DOA 4 wilt spelen moet je eerst je profiel laden in je Dashboard. Als dat geladen is, dan pas DOA 4 in je 360 doen. Dan hoor je geen last te hebben van de bug
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jawel hoor. Ik log áltijd eerst in voordat ik ga spelen. Je krijgt de bug ook als een 2e speler met zijn profiel inlogt om te multiplayeren.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @ Love2Game: allereerst complimenten dat je het na 4x eindelijk in deze thread heb gevraagd!:emo:

    Deze bug wordt veroorzaakt door meerdere profielen op je 360 die allemaal doa4 spelen. Je kan je gegevens niet terughalen en zal de pakkies gewoon opnieuw moeten unlocken wat eigenlijk helemaal niet zoveel werk is. Probeer toch even je 360 op internet aan te sluiten, je gaf eerder aan dat je geen idee hebt hoe dit moet maar dit is best simpel. Check gewoon even xbox.com voor meer uitleg hierover. Verder veel succes met het terugwinnen van je gegevens. En leer in de toekomst iets eerder naar mede-forumleden te luisteren a.u.b.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben hem van plan om hem nu nog te kopen. Zijn er nog mensen online ook of niet?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jupz meestal nog wel 15/20 servers (althans tot een maand terug). Maar ik speel zelf vooral met vrienden.
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga e denk ook maar es kope
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn zat mensen online. Het is de enige fighting game. Geen concurrentie en voorlopig nog geen nieuw deel van DOA. Dus deel 4 word de komende maanden nog genoeg gespeeld. Ook voor nieuwkomers is het goed te doen. Er zijn behoorlijk wat C-tjes online, dus mensen die behoorlijk nieuw zijn met het spel.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Tuurlijk moet je nog DoA kopen! Het is vet en je hebt geen andere keus voor een vechtspel :9. Ik ben altijd wel in voor een potje DoA, zie GT hier links :) me xbox is wel kapot maar is over een paar weken terug.
    Als je nog vragen hebt over DoA zeg het tegen mij en dan geef ik een link naar een forum met beste nederlandse DoA spelers (waaronder ik :+ , die al je vragen beantwoorden :)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke haha, ga hem dan wel halen. Eerst ff GoW verkopen :)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op de bazaar gaat doa4 soms voor +-17€ weg btw. Echte aanrader maar pittiger dan de vorige delen maar daar raak je vanzelf aan gewend (op die brakke alpha na)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Stuk sneller dan de vorige delen :D.

    Maar de MM heeft hem al voor 30,- ofzo dus das echt goedkoop voor een top titel.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hijs op veel plekken 30, nix voor zo'n game op zich.
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het komt alleen maar omdat hij oud is, maar het blijft gewoon een vet spel en we moeten nog een tijdje w88 op DoA5 :9
    Danny ik speel wel tegen je als ik me xbox terug heb :thumbs:
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Is prima, heb hem net van iemand overgekocht! Hopelijk valt ie morgen op het matje :)
     
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de character "Tengu" vrijspelen? Ik heb de story mode uitgespeeld met alle characters en moet alleen Tengu nog krijgen... Hoe kom eraan?
     

Deel Deze Pagina