na nadere bespreking met mystery X (ook mede organisator van de competitie) hebben we besloten dat iedereen opnieuw start omdat er een aantal nieuwe mensen zijn bijgekomen en er ook een aantal nieuwe teams zijn gekozen...ik hoop dat jullie deze keuze respecteren en de competitie voorspoedig en zonder problemen zal verlopen!!
nee, zie dit als een testronde..gewoon ff kijken wie er nooit speelt ofzo..zoals haaske. Joeldeman heeft zich net ook afgemeld dus ik heb nog 1 plaats over !!
Gij wel... ! Pizza was weer heerlijk gek! In elk geval beginnen we dus compleet overnieuw! MENSEN, DIT TOERNOOI IS VOOR DE LOL... Maar weet wel zeker of je mee doet!
zucht, met man untd niet jongen.. eh maar wil donald duck niet meedoen? we moeten nog 1 iemand hebben!!
Is AC milan nog vrij? Zoniet, dan hoeven we het niet eens te vragen.... (Grapje roel, als je dit leest )
Een vriend van mij (Sep NL) wil ook wel meedoen. XBL: Sep NL XBW: Sep NL Pesrankings: moet 'ie nog aanmaken Hij laat als het goed is vandaag of morgen van zich horen
da snap ik maar heb nu al 4 toernooien meegedaan en nog niet verder gekomen dan 4 wedstrijden .. dan kunnen we net zo goed voor delol met alkaar afspreken als het tog voor the fun is .. das dan beter tog .... gr marine nl
helaas helaas, Mystery X heeft al inter milan, je zal een ander team moeten kiezen!! ik stuur je nu het password door!
we gaan alweer beginnen bedoel je ..en zal je zien dat we dadelik weer iets hebben.. Maarja maar hopen dat het nu wel soepel loopt*) . en proberen weer de 1e 2 wedstrijden winnen :b: ..anders voel ik me genaait gr marine nl
Ik kan denk ik deze week niet online omdat het internet eruit is gevallen hier ...via de laptop hier kan ik nog wel aftappen van de buren maar met de X360 lukt dat niet echt...hopen dat hij het morgen weer doet!!