ik heb de s27 in eindhoven gehaald.. wat was/is t daar tering druk!!
Over die verspringde beelden: heb je je beeld niet op dynamisch staan!? Dan past ie zich wel continue aan...
Als je je tv op gamemode hebt staan kun je geloof ook niets meer veranderen!?
Geluid is wel 1 ding waar de samsung slecht op scoort in mijn optiek. De oude jvc had echt een super(met echt bass), de samsung heeft veel hoog maar bijna geen laag..(gelukkig dat t meestal toch via de versterker gaat!)
Beeld bij normaal analoog tv is t echt zwaar kut, de nieuwere uitzendingen zien er nog redelijk uit maar oudere series/films etc volop bewegende pixels
Beeld bij digitale tv is verschillend, sommige zenders(mtv/discovery) echt super maar bv bij rtl4 GTST(jaja de vrouw wil ook wat) is het beeld dan weer minder(veel mee bewegende blokjes)
Bij films is t echt super
en bij de 360 is t supeeeerrr!!
Raad trouwens meteen iedereen af om die advanced scart cable te kopen, heeft geen enkel nut gehad op mijn oudere breedbeeld.. spaar t geld liever voor een lcd... hebbie veel meer plezier van!
edit: dus als ik dvd wil kijken via de 360 moet ik de componenten kabels eruit halen!? wat is dat voor iets raars!? Dus component is t best mogelijke beeld voor games, maar voor dvd's weer niet!? leg eens uit!
Laatst bewerkt: 22 jan 2007