[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen heb ik idd de helpdesk van microsoft gebeld omdat mijn 360 mijn games beschadigde! Het lag dus aan mijn xbox. Ik heb een nieuwe gekregen van microsoft!
     
  2. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Pak een kerel uit je vriendlist, vraag m voor co-op, jij knalt te hele tijd die vleermuize weg met sniper/granaat/torquebow, en hij knalt dan met z'n lancer, en gewoon lekker achter het eerste en beste muurtje gaan zitten, zodat je elkaar kan revive, PEACE OF CAKE
     
  4. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    of beide gewoon constant headshots met sniper geven
    ook zeer makkelijk
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb net ook een update gekregen, wat houdt die in
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oeh toen straks even gespeeld. In 10 rondes had ik 32 kills :) Echt tien rondes niet dat het 10-9 ofzo was. Dat is dus ruim 3 kills per ronde. Ging wel relax joh sniper ownt..


    Edit: Gears of War is trouwens gegliched. Iemand heeft 17 kills en staat bovenaan in de leaderboards... Ik hoop dat dat gefixt word.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  7. Mythe gard

    Mythe gard Guest


    Ik kan die kerel zijn nek omdraaien,diegene dat meespeelde in die karretjes op de treinsporen waar die beesten ontploffen op insane.

    Heb je 100% gelijk in,als je met een noob speelt op de splitsings is het over.
     
  8. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat jullie jezelf zo goed vinden, dat siert je echt :'-( .
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk.
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag misschien wel zo zijn, maar als ik lees wat Bonbridge zegt, is dat beter dan wat ik ooit heb gezien op live...:eek:

    En ik heb al best wat gezien met zeker 2000+ kills op live, ranked en unranked, maar ik begrijp best wat je bedoelt:+ :9...
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zei dat het erg lekker ging niet dat ik erg goed was. Mja beetje zinloos dit.
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest


    Ja sniper owned inderdaad, kwestie van een perfect reload op zijn lijf of een kogel door zijn kop. Je wint zelfs makkelijk van een shotgun op close-combat met een sniper. Niks kan tegen een sniper op.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua tofheid wint de Chainsaw wel :9
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kan zeker wel die kogels ontwijken van de sniper, en de man die de sniper zelf bezit doormidden blazen d.m.v de shotgun. Er kunnen echt wel wat dingen tegen de sniper hoor. Dichtbij een shotgun, ver af wil ook wel eens de Torque Bow werken.
     
  15. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een tip hoe ik op insane die vliegende wezens kan verslaan in act 5. De scene waarbij je die ladder op klimt, op een platform (buiten) uitkomt en waarbij er aan de voorkant 2 turrets staan. Ik word continu gekilled. Heel irritant. 8)
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sniper/torque bow. Als je co-opt kan een iemand nog achter de machinegun. dan moet je wel steeds op de bestuurder schieten dan zijn ze in een keer dood.
     
  17. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer even op stukbijten. Ik probeer het in eerste instantie alleen uit te spelen maar coop is misschien nog wel een uitweg. Die bow is inderdaad wel essentieel. Op de bestuurder? Mmm das wel een goeie!Misschien moet ik beter mikken. :) Thx!
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zo gedaan op insane:
    Eerst naar de rechter machine gun, daar de beesten afknallen. Op de een of andere manier heb je dan niet zo veel last van die beesten aan de linker kant. Als je met rechts klaar bent snel achter dat blok gaan zitten en de rechterkant aanvallen met torque bow. Wel oppassen dat je er zelf niet mee beschoten wordt. Als je btw die beesten voorop in hun bek raakt ben je ook in een keer van ze af, Maar de meeste zekerheid geeft de bestuurder.
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Uhm, ik win 9 van de 10 keer van een shotgun op close-combat. Want hoe moeilijk is het om iemand die vlak voor je staat te raken met een sniper, een shotgun heeft gou 3 of 4 shoten nodig om je te kille.....een sniper heeft je down in 1 schot, en je sniper reload in 1 seconde met active reload. En een torque bow wint alleenmaar van de sniper als de sniper hem niet ziet, maar al ziet hij hem dan heeft hij al een kogel door zijn kop voordat hij zijn bow heeft kunne opladen. Iemand die een beetje met de sniper overweg kan wint er van bijna ieder wape mee.
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    shotgun kan ook 1 schot zijn
    maar wel goed mikken dan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina