Plasma/LCD is niet door experts aan te geven wat het beste is... Je moet daarin zelf bepalen wat jij (als je voor de rest van het bedrijf mag beslissen) het mooiste vind.
Ik had LCD maar ben overgestapt op een Plasma (HD Ready 42 inch) omdat gewoon tv kijken op een plasma mooier is (meer kleur opbrengst, meer diepte en betere zwartwaardes).
Ook heb ik de Samsung HD TV decoder aangeschaft en deze aangesloten over HDMI. Dit raad ik jullie ook aan. De Samsung decoder had in het begin (vorig jaar) veel problemen maar deze zijn opgelost en je krijgt er gewoon een super mooi beeld voor terug!
De gewone (niet HD) uitzendingen zijn ook een stuk mooier dan met een "goedkope" digitale ontvanger omdat de uitzending via HDMI op je tv word gezet.
De HD uitzendingen van Discovery en National Geographic zijn altijd goed om op de achtergrond aan te hebben.
Als je het helemaal af wil maken zou ik er een 360 met HD DVD op aansluiten om tijdens de vrijdagmiddag borrel een leuke film op te zetten
Een schotelantenne raad ik je af aangezien het niet echt plug and play is zoals de kabel dat wel is...
Edit: dit is trouwens puur mijn mening hierboven en ik zou mezelf ook geen expert noemen, wel heb ik er veel tijd ingestoken om tot deze conclusie te komen en ben ik meer tevreden met mn HD plasma dan met mn HD LCD.
Staar je ook niet blind op cijfertjes maar laat je ogen bepalen wat mooi en goed is!
Laatst bewerkt: 23 jan 2007