De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf gebruik ik de Component-kabels van Prowire.

2. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owja nog een vraagje, hoe kan het dat het via die site waarvan ik net de link gaf voor die component kabel, de meeste kabels stukken goedkoper zijn dan bij andere webshops, terwijl er bij de beschrijving wel staat dat het Proff./double shielded/24K Gold plated enz. enz. Is hier wat mis mee, of is dit gewoon goed spul voor mooi prijsje... want zag namelijk nog meerdere (goedkope) proff. kabels op die site zoals: Audio en optische kabels allemaal veel goedkoper dan andere site gelijkwaardige kabels aanbieden...

Lag meer nadruk op DIE dus zowieso wel component, jaja ik ken het verhaal component/vga maar je hebt keuzes tussen bv. die ik noemde en eentje van €50/60 ....:confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2007
  3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een andere goedkope site is www.allekabels.nl

De Prowire kabels heb ik gekocht bij de MM.
    Kabel koste vervolgens mij € 25.

4. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln had je je post gewijzigd of lijk ik nou te spacen|:-

dacht net toch iets anders te lezen....

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Die kabels die jij aangaf r2thed lijken me erg degelijke kabels. maar zoals melbuuln zegt, je kan voor een lagere prijs ook goede kabels aanschaffen.

En het is zeker het proberen waard, want je krijgt prachtig beeld ;)

6. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ik eerst altijd op te kijken, maar elektro-online is NOG goedkoper}:]

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Had mijn post al gewijzigd , had namelijk de vraag verkeerd gelezen.

De MM verkoopt verschillende merken kabels.
    Van € 10 tot > € 100

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    dan zou ik zeggen: Doen.
    Het zijn goede kabels zo te zien ;)

9. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okidoki:thumbs:

Ga ik dat gewoon proberen!

THNANKS!!!

Edit: maar hier heb je de proff versie voor nog geen €14,00!!! Lijkt me dat je daar niet zo snel onder komt!

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  10. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb vandaag deze bij de MM gehaaldt de LE32S71B
    voor op de slaapkamer.[​IMG][/URL][/IMG]
    voor maar €680,00 scheeldt toch weer.
    grt,patrick

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb weer een duwtje in de rug nodig van de experts.. Op mijn werk (kantoorvakhandel) willen we graag 1 ruimte, onze kantine, inrichten als een soort loungeroom. Een lekkere kamer waar gerelaxed kan worden, en dus ook ontspannen TV gekeken bv. Maar ook representatief voor klanten. Nu zitten we te denken aan een 37-46" LCD of Plasma HDTV met daarbij iets wat HDTV kan ontvangen (via decoder, satelliet, wat maar interessant is). Liefst met financieel nieuws, sport, documantaires, entertainment, muziek in HD. Ik weet dat het HD aanbod nog niet heel geweldig is, maar wat is het meest interessant?

Daarnaast, welk scherm raden jullie aan, en waar kan ik die online bestellen of bezichtigen omgeving Dordt-Ridderkerk-Rotterdam? Liefst een online store waar ik zowel het scherm, als de bevestigingsbeugels, als de ontvanger / HDTV abo kan bestellen. Overzichtelijk en leuk geprijst. Alvast bedankt!

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @Marius, misschien is het aan te raden is tussen de Philips en Samsung LCD's te kijken op kieskeurig.nl, daar heb je overzichtelijke prijzen van webwinkels, gebruikerservaringen, alleen kun je het scherm niet bekijken, misschien ff naar de mediamarkt ofzo om zelf te ervaren?

Ik heb trouwens flink getwijfeld vandaag met die mediamarkt actie van -19%, toch maar niet gedaan aangezien ook mn pa geen zin had om van goes naar middelburg te rijden en ik pas vrijdag mn rij-examen heb :'-( , tv komt iig nog :)

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks voor je reply :)

Ik heb zelf een Samsung 32" (nouja, een B-Merk met Sammy paneel). Bevalt goed. Met HD-bron materiaal dan ziet alles er fantastisch uit, maar de de-interlacer is vrij slecht waardoor normaal tv kijken er niet echt goed uitziet op minder 3 meter afstand. Aangezien we in die ruimte ook klanten gaan krijgen die er vlak langs rondlopen, is het wel een vereiste dat het scherm ook gewoon PAL / tv signalen zo goeg mogelijk weer moet geven. De HD beelden moeten de spreekwoordelijke slagroom op de taart zijn.

Heb al zitten Googlen maar kom niet echt op online shops waar ze normaal alles kunnen leveren en ook een beetje ruim aanbod hebben. Zal ongetwijfeld aan mijn zoek-skills liggen though :) Ik wil gewoon alles bij 1 leverancier kunnen bestellen.. is dat zoveel gevraagd?

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik lees net je post nog eens door en ik denk dat je vraag lastig wordt. Een tv + beugels bestellen is uiteraard niet zo'n probleem, daarvoor kun je bij veel webwinkels terecht. (wat ik me trouwens afvraag; waarom een webwinkel, als er iets fout gaat met je LCD is een fysieke winkel veel fijner, en bijv. mediamarkt is niet al te duur en heeft een ruim assortiment). maar dat terzijde.

Voor de ontvanger en het digitale tv abonnement (neem aan dat je dat bedoelt) moet je bij een provider zijn. (UPC, casema, delta, kpn etc.)

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja natuurlijk, maar die abo's kun je tegenwoordig toch vaak afsluiten via een winkel? Expert winkels hebben bv toch ook digitenne in de aanbieding?

Maargoed, een fysieke winkel is ook prima. Maar dan wil ik van te voren weten wat dat echt een goede is. Tijd = geld op de zaak hehe :)

16. .:Fire:.

.:Fire:. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een groot verschil is tussen 1080P en 720P/1080I? Want ik ben van plan om een HD Tv te kopen, maar ik weet niet of het beter is om te wachten of om er nu een te kopen...

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan kun je denk ik blijven wachten, want ook na de volgende nieuwe tv komt er wel weer 1 die scherper beeld kan leveren en meer opties heeft.
    als jij een tv hebt gezien waar je tevreden mee bent zou ik hem nu nemen. Wachten heeft meestal echt geen zin. ;)

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het budget ongeveer? Toch wel belangrijk bij zo'n vraag;)

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, ik hen nu nog 2 vragen. Dan laat ik jullie met rust. :+

1. Ik game nu op HD via component (en dan heb ik het over de component kabels die je bij de premium bijkrijgt), maar ik vraag me wel af of er op dit moment betere kabels verkrijgbaar zijn waarmee mijn 360 en mijn HDTV beter tot zijn recht komen. Ik weet dat HDMI nu (nog) geen optie is, maar wat is op dit moment nou de beste kabel voor de 360 (HD)? Ik ben best bereid om een aantal euro's opzij te leggen.

2. Ik beschik (zoals jullie langzamer hand al wel weten }:] ) over de Samsung LE26R71B. Toen ik deze aansloot op mijn 360, stond hij automatisch (vreemd genoeg) op 1080I. Ik hab dit toen veranderd naar 720P, maar ik heb nog steeds de optie om hem over te switchen naar 1080I. Dit vind ik erg vreemd aangezien mijn TV (volgens de handleiding, winkel en internet) maximaal 720P aankan. Kunnen jullie mij informeren/helpen/adviezeren wat dit betreft?

Bij voorbaat dank. ;)

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Plasma/LCD is niet door experts aan te geven wat het beste is... Je moet daarin zelf bepalen wat jij (als je voor de rest van het bedrijf mag beslissen) het mooiste vind.
    Ik had LCD maar ben overgestapt op een Plasma (HD Ready 42 inch) omdat gewoon tv kijken op een plasma mooier is (meer kleur opbrengst, meer diepte en betere zwartwaardes).
    Ook heb ik de Samsung HD TV decoder aangeschaft en deze aangesloten over HDMI. Dit raad ik jullie ook aan. De Samsung decoder had in het begin (vorig jaar) veel problemen maar deze zijn opgelost en je krijgt er gewoon een super mooi beeld voor terug!
    De gewone (niet HD) uitzendingen zijn ook een stuk mooier dan met een "goedkope" digitale ontvanger omdat de uitzending via HDMI op je tv word gezet.
    De HD uitzendingen van Discovery en National Geographic zijn altijd goed om op de achtergrond aan te hebben.
    Als je het helemaal af wil maken zou ik er een 360 met HD DVD op aansluiten om tijdens de vrijdagmiddag borrel een leuke film op te zetten ;)

Een schotelantenne raad ik je af aangezien het niet echt plug and play is zoals de kabel dat wel is...

Edit: dit is trouwens puur mijn mening hierboven en ik zou mezelf ook geen expert noemen, wel heb ik er veel tijd ingestoken om tot deze conclusie te komen en ben ik meer tevreden met mn HD plasma dan met mn HD LCD.
    Staar je ook niet blind op cijfertjes maar laat je ogen bepalen wat mooi en goed is!

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina