Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik begin met co-op :) wel met iemand die voor de lol speelt. Ik haat serieuse co-oppers....
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    demo zou toch 10:00 online zijn ?
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    WIE WEET! :+, Ik hoop dat deze game behoorlijk goed gaat worden, ik heb er in totaal nog maar 2 plaatjes van gezien ofzo :confused:. Gewoon totaal niet gevolgd, dat deed ik ook bij Saints Row en dat was toen in een keer geweldig!
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 11 uur, wie Coop wil ( niet sirieus missies doen geen zin in maar beetje rond lopen op gebouwen klimmen enzo ) moet me maar ff adden aan ze friends list
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik moet gs leren maar gooi die download wel ff aan (gs kan vanmiddag ook nog :): :) )
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, dat is het enige wat ik wil gaan doen in de demo.. want al die missies en al die serieuse dingen wil ik wel gaan doen in de full game natuurlijk. Dus het wordt alleen maar lol :+

    Zeer weinig mensen hebben deze game gevolgd, en dat komt waarschijnlijk door het grafische minpunt van deze game. Maar zodra ze een paar filmpjes hebben gezien van de game, begint het interesant te worden. Wacht maar totdat straks de demo te downloaden is... geloof me.. deze thread barst los :cool:
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch minpunt?

    ik vind de game qwa graphics echt super hoor


    jeej 11 uur
     
  8. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor defun co-oppe.

    voeg me maar toe :

    JEFFOR NL
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat online!
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bekijk de screenshots.. ik vind de game er super uitzien in de filmpjes, en op scherm zal het er ook wel gaaf uit zien. Maar dat is meer door de Draw Distance en de Explosies. Ik vind Saints Row er erg mooi uit zien. Veel mooier dan Crackdown op dat punt. Behalve de Draw Distances.
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff 1,24 gb kan ik weer ff wachten :p ik wil spelen!
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is aan het downloaden \o/ Nog eventjes wachten. En dan weet ik 100% zeker of ik deze game straks ga halen.. of niet ;) Maar ik verwacht gewoon dat hij top gaat worden. Ik loop nou al zeker zo'n paar maanden achter deze game aan. Dus dat kan niet missen :9
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Cookie X, jij staat al in mijn lijst zo te zien. Volgens mij was het verplicht in de demo tegelijk te beginnen. Dus je kan niet tijdens een game een invite sturen. Dat moet dus vooraf.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok, ja hoe jij in mijn lijst komt is voor mij egt een raadsel maja :9. In die demo increasen je skills ook sneller dan in het echte spel dat is best netjes gedaan, kan je al aan alles een beetje wennen :)
     
  15. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me meer info geven over de demo, hoeveel levels, wat zit erin, etc. Dan kan ik nieuwsbericht maken xD
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Van een van de staff members op het Crackdown forum.
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bij niemand al klaar is, en dat iedereen eerst een beetje gaat proberen voor hij/zei info geeft. Download speed is niet verkeerd in ieder geval, maar die neemt steeds meer af (meer mensen gaan downloaden). Ik heb nog geen idee wat ik van het spel kan verwachten, heb er simpelweg nog helemaal niets over gelezen en maar 2 plaatjes gezien. Dus word een leuke verrassing
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Of een grote tegenvaller. Maargoed, zelf spelen is altijd anders dan filmpjes zien, previews lezen, screenshots bekijken, of het er over hebben op een forum. Dus ik hoop echt dat hij me niet tegen gaat vallen. :cool:
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook kunnen natuurlijk :+, maarja, we mogen blij zijn dat dit for free word aangeboden. Zou wat zijn trouwens als we voor een demo moesten betalen :+
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als die tegenvalt benk de sjaak want heb hem al besteld 8)

    Die demo bevat trouwens best leuke dingen :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina