Unlockable Characters in MP ----------------------------- Basic Costumes Level 01 3rd Pattern for Basics Level 10 4th Pattern for Basics Level 20 Stranger Character Level 30 3rd Pattern for Stranger Level 35 4th Pattern for Stranger Level 40 Gale Character Level 45 3rd Pattern for Gale Level 50 NEVEC Character Level 55 4th Pattern for Gale Level 60 3rd Pattern for NEVEC Level 65 4th Pattern for NEVEC Level 70 Hero Character Level 75 3rd Pattern for Hero Level 80 4th Pattern for Hero Level 85 en hier nog alle achievements (voor als je de secrets nog niet wist): http://www.gamespot.com/xbox360/action/lostplanet/hints.html
net uitgespeeld echt een vette singleplayer met strakke eindbazen het is alleen jammer dat het spel zo kort is..
pff probeer m maar eens op zn moeilijkst uit te spelen, je t-eng daalt zo snel dat je alle oranje kek op moet pakken die je vind, en dit kost best wel veel tijd. Eerste keer haalde ik het 1e lvl niet eens omdat ik geen energie meer had, dit omdat ik door het snelle dalen ervan gwoon door ben gerend, wat op normal wel kan. beetje lange zin mja het is zo.
Inderdaad! Bij mij staat Dolby Digital ook aan en het is supervet van geluid Soms moet ik het geluid gewoon wat minder zetten want het is precies of er een oorlog wordt gevoerd in mijn living
Je moet je T-eng beter gaan besteden denk ik... die rondvliegende dingen kan je vaak laten vliegen, die leveren volgens mij ook niet eens de T-eng op die je er aan kwijt bent op die op te ruimen, doorlopen dus naar de T-eng tanks
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik deze game zou moeten kopen? Het schijnt nogal een hype te zijn, maar echt overtuigd ben ik nog niet. Ik lees veel negatieve dingen, zoals een trage besturing en een erg korte Single Player. Wat heeft deze game nog te bieden na het uitspelen van Gears of War en Rainbow Six: Vegas?
Trage besturing kun je iig zelf aanpassen! En met de megs is toch wel wat afwisseling en de lompe grote monsters.
kheb dit spel net en het is fokking vet. ben pas bij missie 2. maar de 1ste missie klopte alles aan. prachtig spel en prachtige graphics
heb dit spel een zondag middag ff gespeeld met een maatje. maar echt aan het einde van de eerste missie moest ik een soort van bij komen! Zoveel actie, en explosies , echt geweldig!
Ik moet toch zeggen, het hele spel is echt een stuk vetter dan de demo. En zoals ik al zei, je kunt het mikken aanpassen. Je kunt er zelfs een FPS van maken!
Heb het spel uitgespeeld en ik heb er toch van genoten! De single player is misschien iets aan de korte kant maar dan zet je hem ipv op normal op hard en dan ga je toch eventjes zoet zijn Heel afwisselende levels, veel keuzes aan verschillende wapens, suppervette eindbazen in elk level... :b:
je zien in die 'inzoom modus' wel de rectile of hoe het ook heet. en ik word idd ook ge-owned door die jappen, gloof dat zij het spel eerder hadden, en dat merk je er wel aan. Weet iemand wie die mensen zijn die ipv een vlag een lostplanet logo hebben achter hun naam?