Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu op www.xboxscene.com dat Bungie een email stuurd naar iedereen die voor de beta is gekozen, Zijn dat ook de prijs winaars van XBW? (mijn broertje heeft een gewonnen :p en ik mag er gebruik van maken :p)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee is voor de Amerikanen die hebben mee gedaan (lijkt mij). Hoop voor je dat je broertje een goede zelfbeheersing heeft of dat jij sterker bent want anders wordt het moeilijk voor je om de beta te kunnen spelen :+

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  5. Inf1nity

Inf1nity Guest

jaahh deze kon ik jullie niet onthouden:

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dies wel echt vet...
    Dus een vent met kort en donker haar!
    Althans, zo aan de achterkant te zien :)

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hehe, dat komt dan omdat jij slecht bent :+ , nofi. Nee even zonder dollen :9 , in Halo 1 zit een optie waardoor degene die het meest doodgaat dat hij dan sneller gaat lopen. Zijn wij ook achter gekomen doordat één iemand met gemak over de geul in Hang 'm High kon springen en de anderen niet =) vandaar.

Edit: Oh en toen waren er nog 2 pagina's waar het al beantwoord was :+

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ja maar tis fan-art eh....dus het zegt in principe niets ;)

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Vette shit man, ben zelf momenteel ook bezig met fanart van Halo, maar denk niet dat het zo vet word.

Dude lees mn vorige bericht, ik ownde iedereen, bovendien hadden we het ook in de potjes zonder kills, waar we gewoon wat aan het dollen waren met Warthogs._0/

Jep indd, zo kan je de Master Chief in principe ook wel een vrouw zijn, maar ach, mischien verschilt het niet zo heel veel van de werkelijkheid. En heeft de maker geheime info omdat iemand kent met een achter neef die een vriend heeft en daar de schoonnicht van die weer een buurjongen heeft die bij Bungie de prullenbakken leeg maakt.8) Je weet maar nooit.:b:

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dus je ownde je mate in race :9? zonder kills
    best knap, speelde nooit dus weet niet wat het dan kan zijn :confused:

Die laatste van fanart is echt te ziek voor woorde btw

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Tis een man....de stem, weetjewel, of miss omgebouwd :9

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    een vrouw die john heet!! lijkt me niet zo..
    vooral niet als je de boeken hebt gelezen.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die Final Destination ziet er wel erg gaaf uit ja! En 't zou best John kunnen zijn. Want in de boeken heeft hij ook donker haar. En elke zichzelf respecterende militair heeft z'n haar kort, langer is niet zo makkelijk namelijk. :+

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    idd, er zijn toch nog steeds mensen die geen verschil merken :+

@ filmpje van de gameplay: de gameplay lijkt erg veel op die van halo2.. geen reden om een 360 aan te schaffen dus :D

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik ownde al mn maten met normale spel Halo, ook met die races btw. Het was waarschijnlijk een of andere fout, zo voelde het ook, want het kwam steeds met vlagen, :b: :thumbs:

Een helm kan best een voice bender/changer hebben, die je stem verandert in iets anders dus, in dit geval een mannen stem. LOL8) :thumbs:

Indeed!_0/

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop maar wat te klote, want ik weet echt niet wat het zal kunne zijn, behalve wat we al hebbe gepost :confused:

17. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Release Date: 11/15/2007
    Rating: Pending

Legendary Edition: $99.99 "With this Legendary Edition, you'll receive three bonus discs of extra content and a collectible replica of a Spartan Mjolnir Mark VI helmet."

Limited Edition: $69.99 "With this Limited Edition, you'll be treated to special bonus content especially for the Halo enthusiast."

Regular Version: $59.99

Halo 3 expands on the franchise and adds a wealth of technical and gameplay advancements
    Unparalleled first-person shooter experience and the most compelling and engrossing story of the trilogy
    Halo 3 will builds upon the unique social multiplayer experience and innovative, evolving online gameplay of Halo 2
    Game developer Bungie announced that Halo 3 will be released for Microsoft's Xbox 360 sometime in 2007
    The game is loaded with high-definition visuals, enhanced A.I., an advanced lighting engine, and new weapons, characters, and challenges
    "Earth's once insurmountable interstellar empire is withering away at the hands of vengeful alien insurgents known as the Covenant. The already dismal situation delves deeper into darkness when the evil extraterrestrials uncover a haunting artifact on the spherical world of Halo. Its unfaltering force causes the balance of power to significantly shift, ultimately unleashing a menacing monstrosity — the Flood. Innocent inhabitants rightfully fear for their lives and know full well the future of humanity is certain to be curtailed unless a coup is organized. But who or what is strong enough to stage such a feat? In the midst of all this desperation and destruction, you'll assume the role of Master Chief, a genetically engineered super soldier who has been elected to abolish the bad guys. Lead a brave band of human heroes in an attempt to halt the Covenant's sinister onslaught and learn Halo's astounding secret. The resistance against a fellowship of alien races and another frightening and familiar foe is about to unfold.

Fresh from your temporary victory in Halo 2, you must return to the ring-shaped planet and finally thwart the Covenant's plot to execute humankind's extinction. The third chapter in the critically acclaimed, fan-favorite franchise features battles on foot, in vehicles, inside and outdoors with an extensive arsenal of alien and human weaponry. You'll be introduced to all-new armaments and characters as you throw down in several Earth-shattering skirmishes. You can even log online with Xbox Live and battle in pulse-pounding multiplayer action. Next-generation graphics and technological advances, such as an enhanced artificial intelligence and a beefed-up real-time lighting engine, make Halo 3 shine with stunning realism. Finish the fight once and for all in the epic conflict between the Covenant, the Flood and the entire human race in this much-anticipated climatic curtain call of the harrowing Halo saga."

Bron: http://activewin.com/articles/2007/2.shtml

18. Aroth

Aroth Gamer 4 Life

Leuk Bevonden:
    0

Err, nooit Halo 2 gespeeld? Je hoort hem daar toch af en toe praten en dat is zeker GEEN vrouw :p Of hij moet omgebouwd zijn zoals Inf1nity zei :p

Maarja, het kan ook een voice bender zijn maar dat lijkt me stug :confused:

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nooit Halo 2 gespeeld, pff, tuurlijk, het was maar een joke kerel, Halo 2 nooit gespeeld, hoe kom je erbij.=( :b:

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad :cool:... !
    Iedereen met een Xbox (360) heeft minimaal toch wel 1x een Halo deel gespeeld neem ik aan.

@ Fireballs

Dit zijn dus de Officiele Boxarts?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina