Crackdown in de preordershop

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mutantemile, 21 jan 2007.

1. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wedden dat er straks enorm veel Crackdown's te koop staan in de Bazaar

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    haha kwaliteit. nou ja vooruit daar kan ik niet over oordelen, maar aan de pics te zien is het spel onder de maat. we zullen zien

idd, maar misschien is het wel een tof spel, zowiezo voor de achievements

}:]

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kreeg vandaag deze mail van Gcshop op mijn vraag dat de beta erbij zat:

We verwachten van wel, maar we hebben hierover nog geen duidelijkheid
    gekregen van de leverancier. Zodra er iets over bekend is zullen we je
    op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,

Dus het is tog nog niet helemaal zeker.

4. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    haha, sjonge jonge. Dan bestel je het alleen daar voor en dan is het nog geen eens zeker of er een beta bij zit

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Miss ook nie ;) Kheb de beta al gewonnen :lol: . Maja als je niet op mij doelde dan ist ok, kan namelijk nie begrijpen dat mensen speciaal voor die beta 55 euries gaan uitgeven maja..

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor eens en altijd; De beta zit bij elke Crackdown die besteld is in de XBW preorder shop

Er werken meerdere personen bij GCshop en toevallig was het voor de persoon die op jouw mail reageerde nog onduidelijk. Voor de persoon verantwoordelijk voor de preorder echter niet, en die verzekerd mij nogmaals (wederom na confirmatie van de distributeur) dat overal Beta codes bij zitten. :)

7. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Hey cookie X ik kreeg dit:

Hallo,

Bij Crackdown zit een Halo 3 Beta key, deze wordt standaard meegeleverd.

Met vriendelijke groet,

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ok ok, ruhig kobie. Ik had dus gewoon een knakker die er nix vanaf weet...

Lijkt de bart smit wel...

Nie mijn schuld :'-(

:+

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    haha idd, Bart Smit doet het dus niet alleen in C'borg slecht :lol:

10. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Emmen wisten ze geen eens wat een xbox 360 was :x
    ik was daar om hem te pre-orderen. Ze keken me aan of als ze water zagen branden 8)

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je met die ontwikkelingsgebieden :+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hmm stond 1 keer bij de kassa te wachten stond er een moeder voor me met een kind

Moeder: Wat is het verschil tussen de xbox en de gamecube
    Kassakutje: De xbox speelt dvd's af
    Moeder: Ow dat hoef je niet heh (tegen dat kind)
    Kind: *knikt nee*
    Moeder: Doe dan maar de gamecube

Kan je alles noemen, noem je dat...stond daar egt zo van....SUUUUURE...

Maar over crackdown heh, lauw spel :+

@Cyg
    Je weet dat je uit Berkel en Rodenrijs komt heh:9 lijkt emmen me tog net iets meer ontwikkelt ;)

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  13. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    hey hey rustig aan he 8)
    emmen mag wel geen wereld stad zijn maar een ontwikkelingsgebied? neeujj niet zo:D :lol:

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    tja, als je bij ons vraagt of ze Halo3 soms hebben, dan:
    Gaan ze zogenaamd kijken op zo'n prehistorische pc, twerwijl die uit staat, vervolgens zegt ze doodleuk: Die krijgen we waarschijnlijk donderdag binnen.
    WHAT the hell jullie krijgen altijd alles op donderdag binnen, echter het komt nooit. Al zou ik om Pong vragen dan krijgen ze die nog donderdag binnen _o/

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    BTW: moet je bij GC-shop altijd vooraf betalen, vindt ik altijd zo riskie... :eek:

sorry voor de Dubbelpost, had het niet door

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet boos, wil alleen duidelijk zijn. Plus, beetje meer respect voor de enige winkel in Nederland die voor normale inkoopsprijzen games verkoop aan gamers hè? Zijn absoluut geen 'knakkers', zijn bijzonder aardige kerels die werken om de games zo goedkoop mogelijk aan te kunnen bieden aan de gamers van Nederland.

Net alsof jij nooit een misverstandje hebt gehad waardoor iemand even in de war bent.

Maar goed, maakt niet uit, nu opgelost. Plus, het is natuurlijk mens-eigen om iets wat er al is niet op waarde te schatten, dat snap ik wel. Ik maak je er alleen even bewust van.

Wederom even een mogelijkheid om je te verplaatsen in de schoenen van GCshop. Stel dat ze jou eerst het spel sturen om daarna te hopen dat jij het geld overmaakt. Wat is er nou 'riskie' en voor wie? ;)

Naast het feit dat wij logischerwijs al vele plezierige jaren uitstekend samenwerken met deze jongens. Dat zou niet het geval zijn als de games die er besteld worden vervolgens niet ontvangen worden door de klanten. Mensen komen hier al klagen als ik een spelfoutje maak, stel je voor wat voor een heksenketel het zou zijn als een game van 50 euro niet aankomt. Dus 'riskie' lijkt mij niet van toepassing op GCshop gezien het statuur van hun samenwerking met XBW.

17. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit problemen gehad met GC-shop.
    Altijd alles op tijd gekregen. Heb zelfs mijn xbox 360 daar gepre orderd en kreeg hem op de launch datum thuis. Moest toen ook alles voor uit betalen.

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ok, het was maar een vraag, ik zal het geld vandaag nog over maken ;)

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ok zijn geen knakkers idd, maar das gewoon een standaard woord van me, prijzen zijn idd zeker netjes :thumbs:

Dit is mijn eerste keer dat ik bij de GCshop koop maar als xbw ermee samen werkt heeft het mij wel overtuigd. Van horen zeggen sturen ze ook altijd heel netjes een email als ze niet aan de wensen kunnen voldoen. Bij andere winkels is dat wel anders..

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het kan natuurlijk wel, zie bol.com. Dan krijg je gewoon het spel thuis met een acceptgiro. Dan betaal je wel gewoon de winkelprijs, maar je kan wel een maand wachten met betalen. Na 2 weken krijg je wel een herinneringsmail dat je nog niet betaald hebt. Ik had eerst ook een DVD-box na een maand pas betaald, geen problemen mee gehad. Dus als je ff krap bij kas zit, is bol.com wel handig. Bij de rest moet je altijd eerst betalen. GC Shop is een uitstekende winkel, ook al vind ik Zuiderpark computers net een tikkie beter. Krijg soms spellen al een dag voor de release zoals Pro Evo 6 en het is vaak een paar euro'tjes goedkoper dan bij GC Shop.

Deel Deze Pagina