Thanks, en maak je niet druk over je leeftijd
, zelf ben ik 16 en als je goed kan sparen is alles mogelijk.
Van welke game zou je het het liefst willen zien? Ik heb: GR:AW, PGR3, DOA4, COD2, Oblivion en natuurlijk GoW. En een shot van een van de beschikbare demo's is ook mogelijk ( ik wilde morgen wat pics maken van Crackdown
)
Ik heb hem bij
HardWare Discount gekocht. Het gevoel dat je beschrijft ken ik, en negatieve ervaringen maken het er zeker niet beter op. Maar al mijn aankopen die ik heb gedaan ( Speakers, reciever, kabels, HD beamer ) zijn allemaal online gedaan en dat heeft me echt een HOOP geld bespaard, moet er wel bij zeggen dat bijna alle aankopen zijn gedaan door middel van betaling bij afhalen. Die optie vind ik persoonlijk het allerchillst, want je hebt je geld dan nog, en als het binnenkomt kan je betalen; dus niet betalen en maar afwachten of het binnenkomt.
Ik heb hem nu op Theatre Black 1 staan, met auto-iris aan. Een echte Eco-modus heb ik eigenlijk niet, er zijn (als ik het goed begrijp) 2 modussen die echt de volle lichtopbrengst gebruikt, en de rest is allemaal eco...
?? Wow, dat wil inderdaad wat zeggen, want wat is de fifth element toch mooi, echt... damn..
(PS: nogmaals sorry voor het jatten van die .wmv
)
Trouwens mike, zou je wat pics voor mij kunnen hosten? Aangezien veel mensen hier wat pics niet kunnen loaden?
Tjee, wat is gamen toch opeens enorm verslavend geworden sinds die beamer... \o/
Klik om te vergroten...