Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, is nu max 4 sterren rank ofzo? (want dat vind ik best wel weining eigenlijk)

    Iemand een idee?
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Veranderd je character ook nog in de demo want ik weet dat dit gebeurt in de full game, maar heb het nog niet gezien in de demo. Niet dat het me heel veel uitmaakt het blijft hier grotendeels bij springen:9

    Jaa het maximum is 4 sterren. Het lijkt weinig maar dit komt omdat je het in de demo heel snel bereikt. In de full game gaat het veeeeeeeeeeeeeeeel langzamer.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De download was hier net binnen een klein uurtje binnen en ik moet zeggen dat de game me zeker niet tegenvalt!

    De cartoony sfeer spreekt mij enorm aan en het past gewoon bij het geheel.
    Ik vind het spel onwijs makkelijk spelen en binnen 10 minuten had ik de besturing helemaal door.

    Het spel speelt heerlijk snel en ik ben blij dat je personage ook stevig doorstapt.
    Met GTA vond ik het altijd zo'n gezeur dat je je personage moest laten sprinten wilde er een beetje vaart in komen.
    Hierdoor nam ik dus ook vaker voertuigen. In dit spel vind ik het leuker om gewoon rond te lopen dan in een auto te stappen :cool:.

    Het aimen gaat ook perfect en dit vind ik beter uitgewerkt als de auto-aim van de GTA's. Tussen al het schieten en knallen door viel mij ook een sfeervolle stad op, met zat toffe gebouwen en locaties, zoals die kermis, bowlingbaan, parkeergarage en die enorme wolkenkrabbers.

    Ik heb de demo alleen maar even geprobeerd om te kijken of ik mijn pre-order niet moest cancelen en dat is dus duidelijk niet het geval! Ik ga de demo niet meer spelen vanaf nu en ik wacht lekker met ontdekken tot de full version!

    Ps. kan je ook als vrouwelijk personage spelen? M'n vriendin is ook erg benieuwd naar deze game namelijk :thumbs:.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik zeg 1 ding wat Frangster eigenlijk gedetailleerd doet:

    vet :eek:
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het viel me idd ook erg op hoe makkelijk deze game te spelen is, auto aim, besturing alles werkt erg goed. Alleen heb ik nog nooit zo veel granaten per ongeluk gegooid op zoek naar de reload (damn you GOW! 8))
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Haahahaha ik en een vriend van me hebben precies hetzelfde probleem;)
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm net even 30 min gespeeld en een ding is me bijgebleven......RenderWare?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat soort dingen kun je inderdaad doen om Achievements te verdienen. Er zijn missies zoals racen in auto's en racen over de daken (free running) en verder heb je gewoon de boze slechterikken die je moet verslaan. Er zijn niet echt 'missies' van 'haal die auto en breng 'm daar heen'. Je bent in een grote stad en daar zitten misdadigers die je moet opruimen, daar komt het op neer. Dat kun je doen als je zelf wilt, overrijden met auto's, oppakken en weggooien, kapotrossen, snipen, etc.

    Als je alle kingpins hebt vermoord, dan kun je kiezen om in een lege stad te cruisen en te springen en alle extra athleticspunten te kunnen pakken en missies te doen, of met ambient crime, zodat er nog bendeleden rondlopen in de steden (ook al zijn ze eigenlijk opgeruimd).

    Gebruikt renderware engine (ontwikkeling van Crackdown begon voordat Criterion van Electronic Arts was).
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem eigenlijk tegenvallen. Ga hem nu dankzij de demo toch maar niet kopen. Ik vind de game ook een beetje (klinkt heel stom) De gezelligheid van gta missen. Daar heb je echt het gevoel dat je aan het cruisen bent, hier heb je constant het idee dat je vreemd bent, er zijn ook niet echt duidelijk verschillende gebieden.
     
  10. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    30 minuten gespeelt, maar niet mijn ding

    schieten werd al snel eentonig, en het is gewoon GTA maar dan met Spiderman-achtige krachten

    ook heel jammer van Render Ware, ze konden best een nieuwe maken
    cell-shaded houd ik ook niet echt van

    de stad was wel tof, en ook super druk, dat is wel beter

    en nee, het is geen slecht spel, maar gewoon niet mijn ding
     
  11. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens ik vind de demo ook tegenvallen.
     
  12. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvallen ? Ik denk dat jullie reflexen een beetje te traag zijn... :D
    Hoe hectischer hoe beter , vooral die snelheids en jump boost die je krijgt met lvl-en maken t extra dope, kan me op dit moment geen andere game voorstellen waar je zo hard en snel enemys kan afmaken (ok gears of war ,maar das tog net anders :p )

    Krijg continu adrenalinekicks (en deel ze ook uit :D ) van deze game , gelijk pre orderen morgenvroeg...
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Arggg ik kan een friend niet joinen en hij staat ook niet bij players, iemand tips?
     
  14. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu zo'n drie x doorlopen. En moet zeggen ....Saai! Springen tot je een ons weegt. 3x schieten voor een kwartje en altijd raak. Saaie kleuren en hoekige omgeving. Dit spel gaat vervelen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan mij nog een filmpje herinneren waar je voertuigen gewoon zag veranderen, alsof het transformers waren, zit niet in de demo he?
     
  16. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawohl, je moet alleen levellen in je race eigenschappen. Wanneer die hoger worden en je daarin sterren krijgt dan veranderen de Agency auto's. Dit gebeurd op het moment dat je instapt, daarvoor is t de normale auto, en dan veranderd ie in t soort auto wat bij t aantal sterren hoort.
     
  17. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel bigkabuto zitwel in de demo. heb het aleen zelf nog niet meegemaakt, paar paginas trug zagje een pic. dat iemand gemaakt had die dat al had
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoogste lvl met agility, op dat politie gebouw en tijd voorbij jammer, ik wil de hele game :mad: :+

    :'-(

    Je hebt trouwens 64 orbs nodig om je agility op zijn hoogst te krijgen O-)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    4 sterren met driving:D volgens mij kan je er 5 krijgen want hij telt nog steeds door. Weet iemand dit want ik dacht dat je er maar 4 kon krijgen:confused: De auto's zijn echt zo vet. Fantastisch gewoon. Morgen maar eens preorderen:)
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft geen 64 orbs te hebben om op dat politie gebouw te komen....!! Ik had de agility skill voor de 64 orbs en daarmee op het dak gekomen. Maar nu heb ik ook een vraag. Ik stond op dat dak maar ik had in een filmpje gezien dat er een auto op was ofzo..!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina