Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    net de demo gecheckt.. allemaal erg mooi gemaakt
    Toch doet t me denken aan gta/saints row maar dan van de politie kant!! De graphics zijn dan weer beter als bij bovenstaande titels, maar is misschien ook wel omdat de wereld kleiner is en minder veranderings opties...
     
  2. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt denk ik het beste ff wachten met kopen, aangezien die beta key van halo 3 erbij zit zijn er heel veel mensen die het spel kopen die het eigenlijk niet leuk vinden. Een week of wat na de release wordt dit spel volgens mij overal aangeboden van mensen die het graag weer kwijt willen.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt maar vier sterren hebben in elke skill, en houd in de gaten dat je in deze demo veel sneller in level stijgt dan in het echte uiteindelijk spel. Overigens kun je daarna wel doorverzamelen, maar dan gebeurt er niets, je wordt niet nog sterker ofzo.

    Ik kan de demo zelf niet spelen, verkeerd gedownload ofzo, loopt bij mij steeds vast. Heb deleted en ben te lui om nog keer te downloaden. Heb 'm al op debug. Maar houd in het hoofd dat het een demo is, niet de volledige game. Ik weet dus niet precies wat er wel en niet in de demo zit wat het spel wel zal hebben.

    Voertuigen veranderen als je levels hebt in 'driving'. 1 level is 1 verandering, etc. Als je alle vier de levels hebt dan duurt het dertig seconden voordat je auto omgetoverd is tot een monsterlijke bolide, echt vet!
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom duurt die demo maar 30 minuten na een paar levels omhoog! echt zuigend. Time-limit is zowieso gay :+
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het probleem bij mij is dat m'n internet verbinding chello light zo sloom is met downloaden dat ik hem heel de dag aan moet hebben staan om iets te downloaden. Crackdown heb ik al gepreorderd, want het is gewoon super fantastisch vrij rondspring spel, en om nou al helemaal los te gaan in die demo ? Doe ik liever nog nieuw en spannend in de volledige versie, IK zie wel, eerst die demo downloaden
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt heel erg vet om te verkennen in de stad en proberen hoger op te komen! Zijn 300 verborgen 'orbs' te vinden en dan nog 100 verschillende agility orbs op de hoogste punten, etc, etc. Bent echt lang bezig met alles verzamelen en is gewoon vet om rond te springen en te doen.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de game wel vet maar ik wacht nog even tot dat ik hem koop eerst even Lost planet ik wil eerst een 5.1 setje aanschaffen en dat heb ik nu eigenlijk liever dan crackdown.

    Ach het duurt nog een maandje ofzo of niet dan ^^.
     
  8. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van dat tijd limiet inderdaad, toch denk ik dat ik dit spel wel ga kopen, vind het tot nu toe erg leuk :)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hihi, ja maar is natuurlijk demo. Ze zijn niet dom die Microsofters. ;)
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem net wweer 2 uur gespeelt. En wat is het vet zeg! :D:D

    KOPE KOPE KOPE! Morgen pre-order, ook meteen halo 3 key erbij, BETERS
     
  11. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar sessies gedaan met een vriend en we hadden hetzelfde probleem. Telkens als hij een game aan het hosten was, dan kreeg ik zijn gamertag niet te zien in de lijst met games. Hij kon mij echter wel zien als ik aan het hosten was, dus je moet even zorgen dat jij host, kijken of dat helpt.
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand miss wanneer de demo downloadbaarword voor xbox silver users?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens Major Nelson over één week, dus 30 januari. :)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Whoohoo gister gelukt de agency tower te beklimmen,om er vervolgens vanaf te springen.
    Te gaaf gewoon!

    In een ander potje ook m,n strenght op 4 gehad.
    En wat zijn die agency auto,s supervet als je voor driving 4 sterren hebt!!
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat die demo's gratis zijn down te loaden......

    Anders had ik deze misschien wel gekocht.........de hype had ik bijna voor gegaan.

    Maar wat is deze zooi achterhaald zeg......gewoon GTA all over again, het lijkt er echt rete veel op niet normaal meer, ze zijn alleen de leuke humor en de vette radiostations vergeten.

    En die Renderware engine kan echt niet meer in 2007 op een 360, kheb verdomme geen PS2 gekocht toch.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de demo vet hij speelt lekker ziet er ook goed uit aangezien de cartoony style maar om 1 of andere reden is deze game niet direct een must voor mij.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Iets mis met de Renderware engine? Ik zie hier meer dan 50 man op het scherm en een draw distance om U tegen te zeggen. Geef mij dan maar zo iets ipv teveel eye candy en een crappy FPS. Zo slecht ziet het er niet uit en als je helemaal aan het spelen bent houd je je daar toch niet mee bezig. Valt me gelijk op dat wanneer er een Freeroam game uitkomt iedereen het doodleuk met GTA vergelijkt (Negatieve zin, oftewel "na-aperij") Het is een game in een freeroam genre, geen GTA rip-off. Wat willen jullie dan? Dat er nooit meer een freeroam game uitkomt omdat het toch maar "GTA-ripoffs" zijn?

    * Buigt voor Crackdown _0_ *
     
  18. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde verhaal hier...

    ik vind hem wel leuk...maar het is niet zo dat ik hem moet hebben..maar ik zal de demo nog wel een aantal keren spelen misschien verander ik dan van gedachte :p
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dit is niet zo maar een Freeroam game, dit is gewoon GTA in een ander jasje.

    Zelfde soort opdrachtjes, groepjes vijanden, races, zelfde soort HUD................same old song.

    Ben blij dat sommige mensen het leuk vinden, persoonlijk vind ik er geen ruk aan.
    Hype!
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hype? Deze game is alles behalve gehyped :9 Als je ziet hoe veel mensen over deze game hebben heengekeken. Er zijn vrij weinig mensen die de game hebben gevolgd zoals bij andere games. Waarschijnlijk kwam dat vanwege de screenshots die gewoon niet echt super waren in het begin, en omdat er weer een gta titel zou worden alleen dat je nu een character had met speciale krachten zijn veel mensen door afgehaakt denk ik. Deze game lag echt droog zo'n maand geleden. En de demo moest daar verandering in leggen. En volgens mij is dat ze ook gelukt, de demo is geweldig.. en naar mijn mening mischien iets te geweldig. Het word moeilijk om mezelf van de demo weg te houden. Maar ik wil eigenlijk nu alles bewaren voor het orgineel. Dus ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik heb Coop getest. Besturing is tof. Springen geweldig. Grafish echt subliem. Kopen gewoon.

    Ow, en ik vind deze game dus niet te vergelijken met GTA. Ik kan echt maar een paar dingen opnoemen wat hetzelfde is in GTA. 1) Dat het een sandbox game is, dus je de vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt. 2) Dat het bij deze game ook weer gaat om Gangs. Meer kan ik er niet opnoemen. De hele game is totaal anders, en er zitten zoveel dingen in die ik in andere games nog niet heb gezien. Dus ik vind het zoiezo raar als mensen deze game afkraken omdat het weer een GTA-alike is. Want dat is het dus totaal niet. Noem dan maar is wat dingen op dan waarom het een GTA-alike game is.

    Saints Row is echt een GTA alike game, omdat ik vrijwel alles uit de game op kan noemen wat lijkt op GTA, op 1 ding na. De versus mode. Ik vond de schaduw en licht effecten in Saints Row wel erg mooi tegen over Crackdown. Je eigen agent heeft niet eens een schaduw als je tegen de koplampen staat van een auto. |:- ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina