Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    1.100.000.000+ met Hexic HD :D
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice, kom ik aan met 5,5 mil :eek:. Welke MMC had je?
     
  3. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je niet 1,1 miljoen bedoeld, vind 1,1 miljard namelijk wel erg veel.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Weet iemand hoe ik die perfect Achievement voor Mrs. Pac Man moet halen? Ik moet alle 4 de spoken 4 keer eten in 1 stage. Moet dit in 1 spelbeurd? Of kan ik het level steeds weer herstarten?
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha, nee je moet in 1 keer, echt alle spoken opeten in een stage. Dus met alle grote gele balletjes ze allemaal (alle 4) opeten.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Das nie zo mooi! :eek:
     
  7. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij MS. Pac-Man maar 3/4 pogingen nodig om perfect te halen, terwijl ik bij Pac-Man toch 3 dagen over dé.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb je nog een tip waar ik op moet letten? O-)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tis wel waar :eek:. Nummer 9 [Marathon Mode] staat hij ofso, echt geniaal....
     
  10. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht tot de 4 spoken bij elkaar zijn en ga dan naar de dikke gele stip toe en vervolgens vreet je ze allemaal op.

    Veel succes het is echt een eitje vooral vergeleken met Pac-Man.
     
  11. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend welke arcade game vandaag uitkomt? *)
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge, Lumines zooi. De Wii heeft onderhand inmiddels al meer arcade achtige games online staan. Nee, MS moet alles hypen tot het einde. Worms Augustus 2007, en Castlevania begin 2008, ik zou er niet van staan te kijken.
     
  13. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen die lumines dingen die ook op MajorNelson staan? Waarom niet een echte game.. ik dacht dat dat de bedoeling was.. En Worms was al bijna af, zat alleen nog een bugje in dacht ik.. Ik kan er echt niet op wachten :D
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0

    edit // ooh ok, snap t al :p... daar zou ik zelf ook niet van staan kijken ^^

    maar weet iemand al de release van Worms??
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    lees nog eens wat ie zegt ;)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, ik vind het zeker geen Lumines zooi. Best veel content voor een lage prijs. 100 punten voor de Puzzle/Mission pack. Daar kan je al een tijdje mee vooruit. Ook voor 100 punten nu 10 missies tegen de computer. Iedere keer als je een veld haalt, unlock je weer nieuwe skins en nieuwe characters. En dat nummer wat je gratis kan downloaden is echt top, lekker nummer en een mooie clip. Dus eigenlijk voor 200 punten heb je weer veel te doen met Lumines. Dat heb ik veel liever dan weer een crappy game van 400 punten. Worms zal heus volgende week wel komen. Ze gaan het heus niet op de arcade gooien als er bugs inzitten. Geduld is een schone zaak hoor.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel alleen maar het feit dat MS iedere keer diverse games aankondigt, en vervolgens duurt het maanden voordat ie uitkomt. Street Fighter en Texas Hold'em als voorbeeld. Nu doen ze het weer met Worms. Worms wordt in December aangekondigt als binnekort beschikbaar, en vervolgens gaat er waarschijnlijk een maand of 3 overheen.

    Moet er echt perse op een woensdag gewacht worden om bijvoorbeeld die Lumines content online te zetten? Nee, dat spul was misschien al meer als een maand klaar, maar op 24 Januari was er pas een gaatje in de XBLA woensdagen.

    Die crappy spelletjes als Frogger, Time Pilot noem ze maar op, die kunnen makkelijk allemaal in 1 keer online gegooit worden, maar MS vertikt dat. Natuurlijk een marketingtaktiek, maar niet een taktiek die mij aan staat.

    Nu is Worms misschien niet klaar, en dat maakt me ook vrij weinig uit, het is niet dat ik er op zit te wachten, maar er liggen nog tal van andere oude crappy arcade games te wachten op gaatjes op woensdagen. Die moeten ze gewoon online gooien.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Ramon

    Ben het toch wel eens met je.
    Games als galaga,pacman etc kan wel.
    Maar de vette games duren een eeuwigheid.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    paperboy

    dit spel heb ik ook gehad:)..
     
  20. Martinioz

    Martinioz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Worms staat toch nog gewoon voor deze maand? Of heb ik iets gemist?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina