Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Met een beetje snelle auto is het best uit te houden. \o/

    Ik ben nog steeds op zoek naar alle dealers. :{

    edit/ al gelukt! :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2007
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens gisteravond Champion geworden.:)\o/_O_:9 Echt heel vet, nu zie je ook echt alle races en challenges op de map, en het allerbeste: Ik kan eindelijk in de Oahu Raceway komen!:) Je kan bovendien ook in 15 seconden $75.000 verdienen, met de 180 MP/H Downtown speed race.
    Iemand van jullie al Champion?:)

    @ Frangster: Ik heb nu ongeveer 65 procent van alle wegen gediscoverd, dat is prima uit te houden met een Alfa GT (best car in the game ever!!:)) . Raampie naar beneden, genieten van de heerlijke uitlaat en motormuziek, radio aan, lekkere zithouding, en cruisen maar!:)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gefeliciteerd! \o/
    Nee, zover ben ik nog niet. Heb de game pas sinds zaterdag. Hoewel ik al ongeveer 27 uur aan het spelen ben geweest. :x
    Het blijft een moddervette game! Nog steeds kom ik nieuwe mooie dingen tegen, bijvoorbeeld kleine lange wegen waar ik even een motor kan uittesten of een nieuwe auto. :9
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik hem dan toch gehaald afgelopen week!

    [​IMG]
    SINGLE PLAYER VIC. - LEVEL 6
    Win the Gold cup in ALL the Single Player challenges.

    :cool:
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!:thumbs: Op welk level zit jij nu dan?

    Congratulations (schrijf ik het zo goed?) ! Dan zit jij al op Champion, want pas op Champion level zijn alle challenges open.:)

    /edit: Ik heb me vergist, ik heb al 77 procent van alle wegen gediscoverd! En met de Eagle-Eyed Driver (5000 mile) gaat het ook al de goede kant op: Heb nu ong. 4050 mijl gereden.


    En nog iets: Om alle wegen van het eiland te discoveren, moet je eerst Champion zijn, want Oahu Raceway wordt ook meegerekend.:)
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ben nu Expert, heb nog 200 punten nodig. :{ Zal nog wel ff duren dan denk ik.
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoe weet je nu hoeveel wegen je moet ontdekken!? Staat er ergens een percentage!?
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup, in je huis, bij Info, Achievements en dan 1 van de tabbladen.
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    kay ff sjekken
     
  10. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf, moet nog 3 wegen ontdekken. Iemand een tip om ze snel te vinden? Ik zie namelijk niet goed in wat ze tot een onontdekte weg rekenen en wat niet, aangezien ik nog veel meer grijze stukken heb dan 3.
     
  11. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    3 is ook het perentage ;)
     
  12. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh zo, ik dacht 97 van de 100 wegen geĆ¼nlocked!
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hoe kom ik van de politie af!? heb nu 2 1/2 logo.. bij 1/2 logo is t meestal een paar seconden wachten maar nu? Hoelang moet je wachten!? Heb ff geen zin in onderstaande tip!

    Tip trouwens voor mensen die opgepakt worden... als je de bon van de politie ziet, en t enigste is nog op a drukken... ga dan naar je xbox dashboard, restart de game en je zult zien dat je al je centjes nog hebt!
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als die balk bijna helemaal blauw is en zegt van je 97 van de 100 wegen hebt ontdekt dan is het waar dat je er nog 3 moet dus is het verhaal wat die andere vertelde onzin als je nog maar net een klein stukje van de blauwe balk ziet dan en er staat 3 van de 100 dat moet je er nog 97 en dan heeft die ene wel gelijk je kan dit vinden als je in je huis zit Info>Achievements>En dan volgens mij het tabblad waar ook staat hoeveel MIJL je hebt gereden!

    Ik ben al maandje of 2 Champion heb echt 21820923 rondjes op Oahu Raceway gereden 8) Ken de weg van al me huizen daar na toe al helemaal uit me hoofd zelfs vanaf het meest Noordelijkste puntje weet ik hoe ik op de Raceway moet komen maar vraag me niet hoe ik na de bakker moet komen ofzo of naar de dealers want dan heb ik echt de GPS nodig! Ik rij altijd wel laat me nooit er na toe Spawnen is ook goede manier om te leren hoe je ergens moet komen doormiddel van dat weet ik namelijk ook waar de Raceway is. Vanaf me huis op noordelijkste punt is het echt net alsof je van hier naar A'dam moet rijden en dat maakt het vet. Snelweg borden kijken en plaatsnamen dus kennen om te weten hoe je uiteidelijk naar Honolulu Airport moeten komen waar vervolgens staat Oahu Raceway :9 Is wel chill heb je net een bord gehad op de snelweg trek je weer ff door na 200+ Maar niet harder dan 300 anders is het niet leuk en dan zie je weer bord staan en dan ga je weer netjes 120 rijden zodat je het bord goed kan lezen en dan weer doortrekken en dat vind ik nou het leuke echt het "Cruisen" zeg maar" :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hebben jullie ook last van offline-lag!?

    Merk vooral tijdens optrekken.. als je ineens hard door trekt schokt t beeld heel even, rem je weer af en doe trek je weer op... wederom een soort schok in t beeld!

    Merk t ook bij laden van de map.. dat hapert ook regelmatig. Doet er soms ook langer over om te laden, je ziet de map dan ook gaan van scherp beeld naar wazig beeld.

    Verder heb ik last van schokkend beeld als je naar snel naar links en rechts kijkt(of vice versa)

    de rest!?
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik het vergeet, ik heb een vraagje: Ik heb eindelijk de Wainaeaianae Haven Of Peace, het huis dat je krijgt als je alle wegen van het eiland gediscoverd hebt, gevonden. Als ik bij dat huis op Buy klik, dan krijg ik het bericht "You will WIN this house when you have discoverd all the roads on the island", maar d'r staat wel een prijs bij. Wat mijn vraag is: Als je alle wegen van het eiland hebt gediscoverd, moet je dan ook nog betalen voor het huis?:)
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon, lekker hard doorscheuren zonder een andere auto te raken..
     
  18. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je alle wegen hebt dan KRIJG je het huis.Dan hoef je er niks meer voor te betalen. Die prijs is meer voor mensen die geen zin hebben om die achievement te halen en gewoon dat huis willen hebben.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vind het online gedeelte toch een beetje tegenvallen hoor. Nu ik ook vaak op eem motor rijd kom ik steeds vaker mensen tegen die het leuk vinden om je van de weg te rijden. :{
    En ik blijf 8 man wel erg weinig vinden. de kans dat je een paar mensen tegenkomt blijft klein.
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Speel met TDU altijd online, alleen doe ik nooit geen multiplayer challenges. Vind het rondrijden op het eiland eigenlijk het leukste om te doen. :)

    Mja, mensen die je van de weg rammen en zo....die blijf je altijd houden. Of van die mensen met die supersnelle auto's....dagen alleen auto's uit die helemaal niets zijn vergeleken met hun eigen auto. Zodra je dan de uitdaging afwijst, blijven ze je van de weg duwen. Stumpers vind ik het....:x Daarnaast kunnen ze nog geen bocht nemen zonder dat ze van de weg af schieten, alleen op de rechte stukken zijn ze het mannetje...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina