Algemeen vraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharky6, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharky6

sharky6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Ik had even een vraagje (misschien wel een hele domme). Maar nu hoorde ik van iemand dat als je de xbox 360 premium hebt dat je dan ook de spellen erop kunt spelen van de "oude x box". Klopt dit?

groetjes sharky6 (sarah)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, met core kan dit niet (geen HDD) met premium wel (wel HDD)

3. sharky6

sharky6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor de snelle reactie. Nog even een klein vraagje, wat is (geen HDD) (wel HDD).

sorry maar ik ben echt een groentje!!

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan wel eerst je Xbox met Live verbinden :) (beetje cookiex (<-expres fout geschreven 8)) pesten :+)

Edit: Je HDD is je HardDisk Drive je harde schijf dus, de 360 heeft er één van 20 Gb om alle bestanden op te slaan. Deze harde schijf zit niet bij de Core maar kan los voor 99.- euro gekocht worden ;)

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Fok jouw :9, jij leest ook elke thread heh :) .

HDD is inderdaad harde schijf en is 100€ los, premium is wat meer waar voor je geld (zit meer bij).

6. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox360 premium (De 400 euro versie) bevat een Harde schijf (Dat is de HDD) . Die is nodig om de updates te kunnen downloaden van xbox live voor het spelen van xbox spellen.

De xbox360 core (Die kost zo rond de 300 euro) heeft dus geen harde schijf en daardood kan je daar volgens mij geen xbox spellen op spelen

Overigens zijn niet alle xbox 1 games te spelen op de xbox 360. Hier staat een lijstje met de games die er tot nu toe op te spelen zijn: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

Veel succes ermee en als je nog meer vragen hebt, stel ze asjeblieft gewoon. ;)

7. sharky6

sharky6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha het gaat allemaal iets te snel voor mij met al jullie namen voor iets, ik heb pas sinds kerst de xbox 360 premium, ik heb al een aantal spellen, maar het is niet echt iets voor meiden, en de medewerkers in de winkel helpen ook al niet verder. Ik denk misschien kan ik het dan eerst proberen met een "ouder spelletje".

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Of je doet hexic hd (staat er standaard op) of je download een aantal trials voor arcade spellen, als je live hebt tenminste. Maakt niet uit als die namen een beetje te snel gaan, leggen we het gewoon wat langzamer uit :). Medewerkers in de winkel heb je sowieso niet echt vaak wat aan....

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik ben overal 8)

Voor meiden zou ik toch Viva Pinata aanraden (als je dat nog niet hebt :)) en anders kan je ook nog even op de backwards compatibel lijst kijken. (lijst met welke xbox spellen je op de 360 kan spelen) En daar wat spellen van bestellen aangezien die allemaal redelijk goedkoop zijn :)

10. sharky6

sharky6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me al erg goed geholpen. Ik las net in een ander onderwerp al informatie over Viva Pinata, dat ga ik eens doorlezen en dan aanschaffen.

Groetjes

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ok mooi :) suc6 ermee, viva is inderdaad best geinig :thumbs:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.