Het XBW GoW toernooi {L!ve}

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 12 jan 2007.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees nou even..
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol, kijk dat bedoel ik nou Sander. En doe ff rustig hij zegt vanzelf wanneer het begint en stoppen met zeiken nu klaar.
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Team # (Kill Snitchers)

    Three Kings nl
    NamedWarrior
    Smebber
    Hackworth NLD

    ps. moeten de jongens ook allemaal hier geregistreerd zijn?
    want Smebber is dat volgens mij nog niet...
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar puntjes van mijn kant.

    1.) Ik denk dat we hetzelfde systeem moeten gebruiken als het toernooi van xbl dus 3 vs 3 en de host speelt niet mee. Want als we gaan spelen met host dan komt er standaard gezeik. (toernooi gaat kappot) Maar dat is wat ik er van denk^^

    2.)Verder moeten er regels komen over dat mensen in dubbele teams zitten of in dubbele teams reserve zijn? Ik weet niet of het nu het geval is. (zou voor mezelf goed uitkomen als er niet te strenge regels zijn -->om een vervanger te regelen)

    3.) tot wanneer lopen de inschrijvingen? Ik kan maby wel een speelschema maken maar dan moet ik wel weten tot wanneer de inschrijvingen lopen en hoeveel teams er mee doen. Met het team boven mij^ erbij zijn er 27 teams. Vervelender kan het niet uitkomen volgens mij :p Met nog 1 team zou het heel relaxed uitkomen.
    @joene we kunnen nog ff een team maken van 4 mensen dat ook al in andere teams zit. Ikzelf zou wel mee willen doen. (dit alleen als we geen 28ste team hebben) Lijkt me wel grappig als jij dat team ook joint dan^^ gwoon een sort alstarz ofzo :p Het lijkt me wel verstandig als we de inschrijvingen as vrijdag sluiten.! OF als we 28 teams hebben.

    4.) ik daag iemand uit om een prijs te regelen voor de winnaars. Mensen die redacteur zijn bij sites mensen - mensen die een site beschikken mensen met connecties mensen met een geldoverschot alles is welkom :) !!! Er is wel haast bij!

    5.) @ iedereen vraag alsjeblieft niet meer wanneer het begint we houden jullie via dit forum en dus dit topic op de hoogte wanneer het begint. Dit zal dan ook in de startpost staan. Vraag er bitte niet meer om dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  5. basovich

    basovich Guest

    waarom maar 3 vs. 3?
    als de host sowieso beter is dan de rest is dat bij het andere team toch ook?
     
  6. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat team daar boven je klopt niet want die named zit bij ons en hij denkt zonder te vragen dat named in zijn team hoort vaag(omdat ie in zijn clan zit). Maarja vraag dat maar eerst even na 3kings
     
  7. Prodke

    Prodke Guest

    nee named zit nu bij hun wij vragen Yourrandell wel of miss heeft pine zn xbox dan al weer terug omdat het toch niet deze week begint
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    @ owner bb:
    1 ) 3 vs 3 lijkt me geen optie meer, aangezien alle teams al met minstens 4 hebben ingeschreven. Ik denk dat ik toch voor 2 ronde's kies :)
    2 ) Je mag in 2 teams zitten, als je dan maar zorgt dat allebei de teams van tevoren weten bij wie je speelt als die tegen elkaar moeten
    3 ) Als het goed is schrijft Three Kings NL nog 1 team in, of komt er nog één uit jouw topic. Dan hebben we er 28 en sluiten we de inschrijving :)
    4 ) Mee eens :)
    5 ) Heel erg mee eens :)

    Thnx voor de hulp *)

    Belangrijk: het eerstvolgende team dat inschrijft is tevens het laatste
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  9. Prodke

    Prodke Guest

    Joene, in Team 2 zit nu dus YourRandall ipv NamedWarrior
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx :)
     
  11. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eens pik is dit een medeling of een mededeling. OUWE ZEUR ! ZIt nu niet zo te zeuren.

    /Mod Lief doen jochie, anders komt de grote boze wolf. Snappie? - Pim
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik geen geldoverschot maar tekort dus mooie geld prijs komt te pas.

    Ik zal kijken of ik nog iets anders kan verzinnen.
     
  13. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp je het niet?

    stel we dan 2 matches, team 1 host eerst daarna team 2, nou team1 wint, en de volgende match team2,.... sta je daar met 1-1, nou dan moet bijvoorbeeld nog 1 potje worden gehost, dus team1 host en wint,.. fijn,.. team2 heeft dan verloren, omdat (merendeels) team1 twee keer mochten hosten,..

    Ik bedoel, stel dat jij team2 was, de rest kan jezelf wel invullen,....:thumbs:

    Wat wel 1 van de oplossingen kunnen zijn, is dat je met 2 punten verschil moet winnen,.. dus neem ik hier ff het voorbeeld,.. het staat dus 2-1 en daarna host team 2 weer, en verliest dan is het 3-1 (2 punten verschil dan) dan vind ik het nog wel aardig zo,...

    mee eens mensen?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie mag er dan begingen met Hosten.
    Als jullie de teams gaan loten kan je daar meteen de host bij doen (wie het eerst mag hosten)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ai daar had ik niet aan gedacht.. maar het gaat uiteindelijk om het aantal gewonnen ronde's, en de kans dat dat 2 keer gelijk is is kleiner. ik denk nog even over een betere oplossing :)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ai daar had ik niet aan gedacht.. maar het gaat uiteindelijk om het aantal gewonnen ronde's, en de kans dat dat 2 keer gelijk is is kleiner. ik denk nog even over een betere oplossing :)

    @ Pim: thnx :)
     
  17. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    joene je zei dat ik moest lezen waar het staat wanneer het begint. waar staat het of zeg het anders a.u.b. ik wil het graag weten
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps kan weg^^
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    idd 2 matches van 5 rondes tog?
    En dan rondes tellen^^ en als dat nog niet kan dan gwoon kills tellen:D

    NIet dit weekend maar het weekend daarop als alles goedgaat. Maar verwahct de definitieve data en speelshemas maar ergens voor voglende week woensdag. Altans de eerste ronde^^
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 28

    DDB DeathZon3 NL
    SerreZ
    TRIGGERHAPPY NL
    DDB Redbull NL
    DDB PuNiShEr NL

    Vrienden van me (clan) die ook mee willen doen aan het toernooi.
    DDB DeathZon3 NL kon zelf even niet posten door omstandigheden, maar heeft hier wel een profiel.

    P'z King
     

Deel Deze Pagina