Ik kreeg zonet toen ik de openingspost van dit topic wilde aanpassen de melding dat ik 31 afbeeldingen in de post had en het maximum 30 is. Er stond ook bij dat de beheerder dit alleen kon aanpassen. Dan heb ik daarom de vraag of dat bij het genoemde topic aangepast kan worden, want ik was van plan om bij elk team foto's van de presentatie te zetten? Maar nu heb ik slechts 5 van de 11 teams van foto's kunnen voorzien.
Wat ik wel eens heb gedaan is als ik wist dat het een groot topic werd met veel afbeeldingen en info gelijk 1 of 2 posts na de eerste post maken zodat je zeg maar 3 aparte startposts onder elkaar hebt maar die dus wel bij elkaar horen.
Maar jij bent Moderator, Wordt er met beheerder niet bedoeld Administrator? Dat lijkt mij het meest logische.
Wat staat er in je naam onder in het Arabisch. Ik kom niet verder dan: ena lest ier habja Is te onduidelijk wat er staat Edit: ik heb het al: ik ben geen terrorist http://itsnotallbad.com/arabic.png
Ok, jammer dat het niet aangepast kan worden. Had het mooier gevonden om alles overzichtelijk in 1 post te hebben. Twee startposts was idd een goed idee, maar daar is het in dit topic helaas al te laat voor. Toen ik het topic opende was ik ook nog niet van plan om dit er bij in te doen, kwam ik later pas op. Maar ik los het dan maar als volgt op: ik maak ergens midden in het topic een post waarin ik alle foto's van de teampresentaties in zet en dan zet ik in de startpost een link naar die post. Het maakt de startpost wel direct een stukje kaler, maar het is helaas niet anders blijkbaar.