Mooi, Mooi! Binnekort dan maar eens actief gaan spelen. Gisteren nog even met Inter geoefend. Heerlijk spitsen duo die Ibrahimovisch en Adriano !
Ja, dat ook! Gister ging ik tegen Sep spelen, gewoon vriendschappelijk. Ik stond 1-0 voor, toen deed ie opeens alsof z'n internet aan het flippen was en verliet hij het spel Spoiler
GAAST, mijn internet deed raar. jongen ik had trouwens kansen in dat spel. en zou ik even je geheugen opfrissen 3-1 (voor sep) en 6-3 (weer voor sep) eindresultaat joene90 is noob
Basovich wanneer fix je de textures op PESRankings zodat we kunnen beginnen? Ik moet even iemands mond snoeren
Jongens jongens zullen we het even hier gezellig houden, het is een spelletje. Jullie zijn allemaal slecht t.o.v de echte pes-freaks. Dus geen getrashtalk.
Ah, een nieuwe Mod op Xbw?! Laat die PES freaks overgins maar eens komen op Xbox Live... : In elk geval heeft Basovisch wat problemen met zijn Internet geloof ik, en is het even wachten op een reactie van hem. Het is wel de bedoeling dat hij inderdaad, even het toernooi van start laat gaan. @ Iedereen Stiekem heeft Towel wel gelijk, en moeten we opletten dat je hier niet gaat chatten. Er is hiervoor al een ander topic gesloten.
ik heb dit topic van pagina 1 tot aan de laatste pagina helemaal doorgelezen, al zou er opnieuw iemand mogen afvallenzou ik me graag beschikbaar stellen! alleen wat moet ik opgeven, om met deze competitie mee te doen? (me GT, het team waarmee ik wil spelen en pesranking naam toch?)
Ik was een tijdje weg maar heb net de competitie startgezet, suc6 allemaal en voeg elkaar toe!!! mogen de beste winnen
Heey luitjes allemaal veel succes en maak er een gezellig en sportief toernooi van........ Ik zal vanaf zaterdag of zondag online zijn om mijn wedstrijdjes mee te pikken op m'n nieuwe tv die ik morge of zaterdag ga halen dus dan kan ik er vol tegen aan.... Nogmaals succes...