Als die balk bijna helemaal blauw is en zegt van je 97 van de 100 wegen hebt ontdekt dan is het waar dat je er nog 3 moet dus is het verhaal wat die andere vertelde onzin als je nog maar net een klein stukje van de blauwe balk ziet dan en er staat 3 van de 100 dat moet je er nog 97 en dan heeft die ene wel gelijk je kan dit vinden als je in je huis zit Info>Achievements>En dan volgens mij het tabblad waar ook staat hoeveel MIJL je hebt gereden!
Ik ben al maandje of 2 Champion heb echt 21820923 rondjes op Oahu Raceway gereden Ken de weg van al me huizen daar na toe al helemaal uit me hoofd zelfs vanaf het meest Noordelijkste puntje weet ik hoe ik op de Raceway moet komen maar vraag me niet hoe ik na de bakker moet komen ofzo of naar de dealers want dan heb ik echt de GPS nodig! Ik rij altijd wel laat me nooit er na toe Spawnen is ook goede manier om te leren hoe je ergens moet komen doormiddel van dat weet ik namelijk ook waar de Raceway is. Vanaf me huis op noordelijkste punt is het echt net alsof je van hier naar A'dam moet rijden en dat maakt het vet. Snelweg borden kijken en plaatsnamen dus kennen om te weten hoe je uiteidelijk naar Honolulu Airport moeten komen waar vervolgens staat Oahu Raceway Is wel chill heb je net een bord gehad op de snelweg trek je weer ff door na 200+ Maar niet harder dan 300 anders is het niet leuk en dan zie je weer bord staan en dan ga je weer netjes 120 rijden zodat je het bord goed kan lezen en dan weer doortrekken en dat vind ik nou het leuke echt het "Cruisen" zeg maar"
Laatst bewerkt: 24 jan 2007