Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    is et eigenlijk al iemand gelukt om de driving skill te maxen?
    ik heb dit nou al een paar keer geprobeerd, maar telkens als ik voor het laatste level rond de 50 orbs ben, is het einde van de demo al weer in zicht.
    ik wil verdomme gewoon in die ultieme supercar en SUV rijden, is dat nou zoveel gevraagd?!
     
  2. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die demo gespeeld, en hij is echt super vet.


    Om je driving skill te maxen, moet je gewoon zoveel mogelijk gangbangers neermaaien met je auto, dan gaat het heel snel, ik had nog ruim tijd over om alle auto's te checken met max skill erbij.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    whoehoe ik heb vanmiddag de demo even uitgebreid gecheckt met vriend van me co-op :D wat een heerlijk spel zeg _O_ ga ik zeker kopen!
     
  4. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo 2 maal gespeeld, game overtreft mijn verwachtingen :)
    Goeie zet van ze om demo nu uit te brengen (heb game geprorderd :p )
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    De game is gewoon precies zoals ik me had voorgesteld!

    Heerlijke game! beetje springen,klauteren, schieten, rondkarren en gooien met voorwerpen. Heerlijk!
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 3 potjes gespeeld, wel geinig maar niet mijn ding punt uit.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    co-op werkte dit keer, wel met iemand anders maar hij kon mij wel joinen en ik niet, dus verloopt allemaal nog niet egt heel soepel.
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Sta ik samen met een vriend eindelijk op die agency tower. Voor hem de eerste keer, mij al vaker gelukt. Staat hij daar echt net 10 seconden op beetje rond te kijken en toen gooide ik een paar granaten en toen was die zo weer beneden:9 vond ie niet echt leuk volgens mij}:] Maar ik vermaak me nog steeds met die demo gewoon alle skills beetje boosten en dan maar rotzooi trappen8). Beter kan gewoon niet. De enige skills die ik nog niet op het maximaal heb gehad zijn firearms en explosives, maar dat komt morgen wel weer.
    In een woord dus: TOPGAME!!!
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2 filmpjes gemaakt van crackdown, hier en hier (YouTube)
    Echt een vet spel, vooral dat springen en die explosies _O_
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    whahaha mooie snike :thumbs: \o/
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Shit moet hem nog downloaden. Mja moet om 6 uur op dus moet er wat vroeg in klinkt wel leuk allemaal.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD explosives is echt zooooooooo uber, ik had iets van 4/5 van die elite crimens auto`s achter me aan staan allemaal in zo`n formatie or w/e :p gooi granaatje booooom zie je alles helemaal in lucht vliegen echt meesterlijik. _O_
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Net de demo gecheckt, helemaal niets voor mij, bleeeeh.
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt op een aantal plaatsen van die verticale lichtgevende pilaren/ zuilen waar je minigames kan starten, daar ga je in staan dan begint er een minigame , zoals een groene zuil voor een agilitymissie en rood voor racemissie.

    Ik heb er pas een paar gechecked, dat waren alle 2 checkpoint races , anyway als je die haalt dan krijg je ook een increase in je skill ;):D:)
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik, en die doe ik dan ook telkens, en ik verzamel al die stunt hoops, maar dan nog kom ik telkens vast te staan rond de 50 orbs voor het gemaxt is, en dan is de timer alweer bijna klaar met tellen.:'-(
    en constant die thugs omverrijen wil mij ook niet lukken (toch bedankt 034 Master:b: ) want op het laatst krijg ik nog geen orb per kill, en dan heb ik nog maar een kwartier ofso.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb me wel vergist in dit spel, uiteindelijk is toch wel een vet spel, veel actie nieuwe inkijk. ik ga me denk wel vermaken :b:
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het moeilijkheidsgraad wat hoger zetten, dat is het niet meer zo makkelijk.

    Ik vind die graphics ok, beter nog, ik vind ze behoorlijk mooi.
    Ik vindt niets mis met de besturing van de auto's, het werk gewoon best goed.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo even grondig gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het een ruk spel vind :)

    het voelt mij wat eentonig aan, dat levelen is wel leuk en brengt wat variatie maar echt lang blijft het niet leuk.

    je kan alleen maar schoppen, waarom niet een simpele combo erin

    als je van een hoog gebouw afspringt ga je dood. dat is natuurlijk ook logisch maar zou het niet veel vetter zijn als er een krater in de bodem kwam waar je landde. (je bent een supercop of je bent het niet ;))

    ik kan geen bus optillen, als je de speler het gevoel wil geven dat hij sterk is dan moet je hem ook echt alle voertuigen op kunnen laten tillen.

    zelfs de coop is maar even leuk en dat is meestal het leukste
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Eenst

    Toen ik het voor eerst speelde was ik wel enthoussiant maar vanmiddag speelde ik weer eventjes en toen vond ik het toch ook wat eentonig worden, komt misschien ook omdat die ruk demo maar een half uurtje meer duurt naar het behalen van level 2, maargoed. Had vanmiddag ook 50 van die groene dingen en het unlocked ook dus helemaal niks :{, misschien wel in de volledige maar iig niet in de demo.

    Het aim-systeem vind ik ook echt dramatisch, druk je linker trigger in, krijg je telkens het zelfde mannetje, en ook al ligt hij helemaal voor pampes dan aimt hij er nog steeds op. Neen tis uiteindelijk niet mijn game die ik haal voor 60 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina