Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit betekent dat je tv geen pal60 ondersteund en je NBA 2k7 dus niet kunt spelen, tenzij je een nieuwe tv die wel pal60 ondersteund koopt.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    texas hold 'em heb ik nog niks van gezien en van COD 3 ook niet, far cry was ik trouwens vergeten;)..
    welke gamerpics krijg je dan bij texas en COD 3?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Texas een hond met een bril op.
    En bij CoD3 die ik nu heb en daar heb ik nog één van.
    En Far Cry is mijn avatar
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gears of War krijg je ook een speciale Gamerpic wanneer je het spel uitspeelt op Insane (degene die ik ook gebruik in mijn Gamer Profile :)).
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    En als je de 10.000 kills haalt krijg je er ook een. Maar die heb ik intussen ook al bijna :)
     
  6. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem met gedownload content bij elk spel

    sinds ik een nieuwe xbox360 heb terug gehad kan ik bij geen enkel spel gebruik maken van de content die ik gedownload heb bv bij pgr3 staan het style pakket er niet op,maar als ik de hem aansluit op het internet dan staat er alles op bij elk spel,en bij test drive unlimited kan ik ook niet verder zonder internet?? Ik heb gewoon zilver geen gold,dus is wel vervelend

    vind ik heel raar :?:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met silver kan je ook gewoon content downloaden .. heb je de content al op nieuw gedownload?
     
  8. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem niet,ik kan content downloaden maar wat ik al heb van content op de HDD komt niet in het spel,enkel als ik het internet aansluit.
    Dat had ik voor de repair niet dan kon ik de contents gewoon kiezen in elk speel zonder dat het internet was aangesloten
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    O ... okay ... dat is een bekend probleem .. je moet de helpdesk bellen :) .. en al vast een silver account aanmaken dan kan je de gegevens op nieuw kopen met dat tijdelijke account. Dan kan je de content weer off-line gebruiken

    NB je moet je reperatie code ook ff bij de hand houden

     
  10. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist gebeld en ze raden het mij niet aan om een nieuw account te maken,weet jij nergens een topic daarover of er nog zijn die een nieuw account hebben aangemaakt
     
  11. boatfreak

    boatfreak Guest

    Ik speel alle games zonder problemen of vastlopers. Nu heb ik pas Saints Row geruild met iemand en er zitten geen krassen op, maar hij loopt gewoon vast na zoveel minuten spelen (+- half uurtje). Nu heb ik eens heeeeeeeeel goed naar het dvd'tje gekeken en er zit een minuscul klein krasje op, ongeveer 1-1,5 cm uit het midden, en dat blijkt bij al mijn dvd's (games) te zitten. Echt heeeeel klein. Maar het kan geen probleem zijn want bij alle andere games is er niks aan de hand!

    Ligt dit aan Saints Row? en kan ik deze ruilen in de winkel? (is dat spel al 3 maand oud?)

    Daniel
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil niet opdringerig zijn, maar zijn er mensen die hier last van hebben, of een oplossing weten?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit komt rechtstreeks van de helpdesk .. je moet uitleggen dat je niet meer off-line kan spelen met de content die je gekocht hebt... dus nog een keer bellen en uitleggen ... lees anders de bovenstaande post voor
     
  14. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox support heeft juist terug gebeld ze vroegen eerst of ik een ander account wou maken ,maar dan kon ik alleen op dat account aan mijn gedownload content,daarna zei hij ik kan ook de punten op je oud account resetten ja tuurlijk dat ik dat wil LOL,ik moest al mijn content deleten van de HDD en ze hebben mijn 2100 punten terug gezet dan moest ik gewoon alles terug downloaden.Dat heb ik dan gedaan en alles werkt nu offline!!!
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881
    Yo, ik las op t Xbox forum dat er een 24 gamerpicture en thema op de US Xbox Marketplace is gezet? Als je een US account aanmaakt, dan kan je die toch gewoon met MS Points downloaden? Kan je die MS Points dan wel gebruiken voor andere accounts? LOL, die bende is gewoon gratis, heb nog een 48uur Gold shit ligge, ik maak nu snel een US acc aan! sorry voor de dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881
    Heb ik ook af entoe. Sjorren aan je DVD lade als ie openstaat helpt wel. Niet te hard natuurlijk.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet hoe bij anderen het zit, maar ik heb dit ook. Verticaal of horizontaal, games of dvd's, zodra ik een disc ook maar één keer in de xbox duw, komt er dat miniscule lijntje dicht bij het midden. Nouja, hij leest alles goed en de discs doen het nog. Dat cirkeltje is zooooooo klein. :)
    Dat hij vast loopt, heeft denk ik niet direct met dat ronde lijntje te maken.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881
    Ik had btw nog een vraagje. Ik heb een tijdje terug een spel geleend van een vriend, en die is op een overklaarbare wijze stuk geworden...er zit een ontzettende grote kring om die DVD heen! Maar ik heb die 360 gewoon echt NIET verplaatst, dus ik weet niet hoe die kring is gekomen..iemand suggesties? MS gewoon bellen en vragen om een nieuw exemplaar van het spel?
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat de "standaard" reparatie kosten zijn van microsoft ... zit net 1,5 maand buiten de garantie .. dus ga zowiezo coulance aanvragen
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 jaar garantie :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina