ok, bedankt..maar hoe geeft hij een melding om te updaten, want ik heb net wel een flash update gehad en die heb ik geaccept, alleen dat ging vrij snel terwijl het anders altijd langzamer gaat.. EDIT: heb nu oplossing 1 gedaan en nu geeft ie foutcode 1601..
Je kan naar start gaan en daar staat, bij mij, windows update tussen. Weet je zeker dat je ze ook goed hebt geinstalleerd?
heb hem gevonden, ben hem nu aan het updaten! en dat is internet explorer 7... ff dalijk opnieuw pc opstarten!!
IE7 heb ik niet gedowned, vind het niet lekker werken. Stonden er geen andere updates bij? Anders zou je even ergens anders een nieuwe versie van flash player vandaan moeten halen. Ik heb adobe flash player 9 en kan gewoon die pagina goed zien.
oke bedankt, zal hem dalijk wel even opgooglen EDIT: nu heb ik wel flashplayer en werkt hij nog steeds niet !! moet ik misschien de oude MSN messenger eraf gooien?
Onderaan staan nog een aantal reacties die ook na al die oplossingen nog problemen hadden en daarvan staan er ook weer de oplossingen, als je begrijpt wat ik bedoel....
Heb nu msn 8.0, zit er aan te denken MSN plus o.i.d. bij te installeren, is dit slim? Hoor er zoveel positieve als negatieve dingen over, negatief vooral in de zin van 'verwijderen is niet mogelijk' o.i.d.?
Je krijgt bij de installatie van MSN plus de optie om een sponsor(spyware zooi) te installeren. Druk dus niet snel op next bij de installatie, want de optie staat standaard aangevinkt. Gewoon uitvinken en je hebt geen last van spyware. MSN plus kan je overigens gewoon makkelijk verwijderen, die sponsor alleen dus niet.
Webmessenger. Gewoon online inloggen en je kan op msn, makkelijk voor als je op sgool zit bijvoorbeeld