Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, die characters komen nog wel terug, moet er nog eentje unlocken, maar moet zeggen dat de priester (tot nu toe) het gaafst is.

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook van plan deze game te gaan kopen.

Ik heb op ebay bij een advertentie gelezen dat de US versie ook op de PAL schijnt te werken?
    Weet iemand dit?

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je in dit spel ook met je poppetje steeds verschillende armor kopen zodat je er ook anders uit komt te zien? of blijf je qua uiterlijk het zelfde in het verhaal, en kan je alleen wapens enzo kopen?? hoe zit dat?

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nope uiterlijk blijft hetzelfde. Alleen wapens kun je verwisselen.

5. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx voor reply nemesis

ach, maak nie uit ;), ik had net ff de demo gedownload, en vond het wel een vet spel, ik d8 eerst dat die best wel eentonig zou worden, maar dat valt wel mee als je steeds nieuwe gebieden, vijanden, wapens en technieken kan gebruiken, kga nog ff verder kijken of ik de game kan halen...

6. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game eigenlijk wel een goede aanrader????

of is het beter om op betere dit soort games te wachten met ongeveer dezelfde steil????

7. Dioxic

Dioxic Guest

haha, ik denk dat je het beste deze kunt nemen
    dynasty warriors 5 en samurai warriors beloven niet veel goeds :D

8. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, ik zie nog wel, misschien dat ik ooit de game wel ga kopen als die ff een beetje afgeprijs is ;), ik vind de demo ook wel vet

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt op den duur eentonig te worden.
    Ik twijfel ook om deze game te gaan kopen. Binnenkort gewoon 2e hands of als ie goedkoper is :).
    Dat hakken is best wel vet en vooral met zoveel vijanden. Daarnaast is de muziek erg goed!

10. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    de game is in augustus uitgekomen toch...?

maar is de game nou gewoon in het engels????

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Game is uit, in het engels, maar niet echt een aanrader... De gameplay is gewoon repetitief en niet goed. Je moet echt goed nadenken voor je dit spel haalt!

12. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het spel zeker heel erg tof. Alleen zitten er veel fouten in het spel of dingen die verbeterd kunnen worden:
    -Save-mode is echt gaar, al paar keer gehad dat je iets over iets anders opslaat.
    -Filmpjes tussen het vechten door: grrrr doe je net een orb move, is je hele orb meter ineens leeg.
    -Dialogen zijn gewoon grappig.

Fijnste spelen vind ik: Dwingvatt, speelt zo lekker snel... jammer dat daar maar zo weinig missies van zijn.

Maar echt zo gaar is: ik had het spel aardig uitgespeelt: spel crashde, hoppa hele save game weg! Dacht dat ik niet goed werd. Alleen levels van de verschillende karakters was niet weg. Nu heb ik ze allemaal op level 9, maar krijg geen punten ervoor. Snap er niks van... :mad:

13. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen tot level 9 opwerken is niet genoeg voor het achievement. Je moet nu het spel nog een keer uitspelen met alle personages.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ff oude topic kicken! maar ik heb een vraag over 't volgende item:
    Dire Gloves
    -Enemy attack frequency doubles

Betekent dat nou dat de vijand 2x zo snel aanvalt of 2x langzamer? :confused:

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    2x zo snel volgens mij ^^.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind dit spel echt geinig :) maar hoe kan ik het beste mijn poppetjes laten leven ik heb hele tijd nog maar minder dan de helft over zelfs als ik ze op het begin achter laat :confused:

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Heeft er iemand tips voor het laatste level van Aspharr (Ue Oa Uar Forest ofzo..) die is echt retemoeilijk vind ik zelf.
    Iemand tips??
    Ik snap ook niet hoe jullie Dwingvatt al hebben, etc...ik red dat laatste level met Aspharr gewoon niet

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  18. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    reckuuza

je moet echt minstens level 6 zijn om eindlevels te spelen, dus das een tip. Verder moet je echt weten wat de goede moves zijn (weten wanneer je Y moet drukken na een reeks X-en, etc)

Ook van belang (ligt voor de hand, maar toch): time je orb attack en orb spark. Vergeet niet dat als zowel je blauwe als je rode meter vol zijn, en je B drukt...éérst je blauwe attack wordt gedaan, dan pas kun je met B de rode attack doen.

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze allemaal level 9 maar geen achievemnets te zien :mad:

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Thanks, het is gelukt!!! \o/ Het ging echt goed, ik had nog volle leven toen ik Dwikvarrio tegemoet ging. Nu heb ik Dwingvatt, echt een topcharacter, dat Forest was me een partijdje frustrerend, maar nu is het weer een toppertje! :thumbs: Ik deed bij de eindbazen btw met Aspharr elke keer eerst X, dan Y,Y,Y,Y,Y...Dan prikt Aspharr met z'n stok. Opzich wel een goeie combo leek me, die vetzak-kikker had ik er zo mee verslagen. Ook had ik erg goed naar de items gekeken, en het helpt echt als je goeie items equipped: niet alleen wordt je er sterker van, je drop-rate gaat omhoog en ook krijg je meer leven. (Mits je die items heb). Thanks nogmaals. Hopen maar dat ik die Forest-level niet meer tegenkom, wat een schijtlevel.

Deel Deze Pagina