Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette demo en ik denk er ook wel aan om de game te gaan kopen, alleen ik ben bang dat het snel gaat vervelen, het wordt denk ik wel eentonig na een tijdje.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat heb ik bij meerdere games gedacht, zoals Saints Row en Dead Rising. Maar die games werden voor mij ook niet echt eentonig. Ik denk wel dat ik me hier goed mee kan vermaken, en coop verveelt nooit. :)
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, veel kiddies gaan dat echt wel doen
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Saints row verveeld niet :9
    Ik speel het nu nog vollop. Want die gevechte daar blijven mooi als je 5 sterre hebt. Dan blijve er maar saints en cops komen. En moet je eens voor de grap op een trein staan met 5 gangster en 5 cop sterre.
     
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    aahhhh, het was een grapje, ik dacht al.
     
  6. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    maar waarneer komen die beta keys??
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is al heeeel vaak gevraagd...:mad:...

    Maja...tis maart/april = Spring
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand problemen met het auto-locken bij schieten... vind dat namelijk niet helemaal lekker afgewerkt.... Moet een beetje aan de game wennen en ga m straks nog wel een keer spelen en da maar ff kijken of deze over 4 weekjes in de collectie wordt opgenomen...
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb precies hetzelfde. Het op een ander figuur richten (met lock) gaat niet makkelijk. Rijden gaat ook een beetje raar. Het springen in dit spel is wel weer vet. Twijfel nog steeds over dit spel.
     
  10. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Het richten gaat na een tijdje een stuk makkelijker. Wat je moet onthouden bij autolock is dat hij niet cycled of tussen de dichtsbijzijnde targets kiest, maar daar waar je naar mikt of waar je crosshair het dichtste bijzit. Daardoor moet je tenminste nog een beetje je best doen om te mikken, ipv gewoon alles aan de autolock over te laten.
    Na de demo een keer of 4 gespeeld te hebben, had ik totaal geen probleem meer met de autolock.
    Rijden hangt ook volledig af van je skill. Level hem 1 of 2 keer op en het gaat al een stuk beter. Hou er ook rekening mee dat sommige auto's gewoon keihard sucken. Rij eens rond met die auto die lijk op de Smart en je zal zien dat handling enzo al bij al goed meevalt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    die auto lock is inderdaad een beetje kut. ik heb vaak gehad dat ik op een auto wou locken maar op een badguy bleef hangen, of dat er werdt gelockt op een gast die 200 meter verderop stond, terwijl er 10 meter voor me een goos op me staat te knallen.
    ik hoop maar dat ze dit nog fixen, want het kan knap irritant zijn.
     
  12. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er moeilijk aan het rijden dan? =/
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    rijden gaat wel goed, maar alleen met die agent car vind ik, de rest zijn nogal kut. Leuk spel btw, maar verveeld me net iets te snel om te kopen (zit ook een beetje met een economisch probleem duss :p)
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo echt super :p Ik speel hem nu al meerdere keren :p Ik vind dat auto aimen inderdaad beroerd gaat hij raakt niet alles terwijl het auto aim is! En nee dan bedoel ik ook met pistool als je er vlak voor staat :p En ik zag ook een paar bugs :)
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het rijden ook niet zo soepeltjes hoor. Schieten ook niet echt.

    Het leukste is nog een beetje rondspringen.
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    wat ik ook wel heeel leuk vind is die CoOp, je bent dan<ook in de voledige versie> denk ik vooral met vrienden aan het spelen, en dat is gezellig en lache geblazen, en hopelijk kunnen we nog veeel meer doen dan in deze demo
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    heerlijk spel, ga het zeker kopen na deze demo gespeeld te hebben:D
     
  18. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het eerste gezicht vond ik het richtsysteem ook een beetje irritant, maar nu kan ik het wel waarderen omdat het je daadwerkelijk een beetje laat werken voor je kills. Meer voldoening dan perfecte, zelf wisselende autolock.
     
  19. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand autolocken, killen, en gelijk naar het volgende mannetje locken is irritant omdat de lock nog even het 'doodvallende' mannetje pakt boven een levend mannetje.

    Raken is een kwestie van de crossair klein maken voor het schieten, en ik neem dus aan dat deze sneller klein wordt namate je shooting skill hoger wordt.

    Agility is vet! *) Na een stuk of 20 agility powerups kenje al best ver en hoog springen, hoe zou dat zijn na 500 powerups?!
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Even hoog als bij 64 (lvl 4) in de demo denk ik....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina