Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    euhm nee, je moet dan niet kiezen voor direct sale.. kan nu ff niet achter de 360 maarre je bent iig op de goede plek.. daar zit de keuze om 'm OF direct te verkopen voor véélste weinig geld of online aan te bieden!

    En t is echt aan te raden, zowel voor aan als verkoop! Je moet gewoon ff searchen en dan kun je echt op koopjes jacht gaan. Sommige gasten bieden hun auto's echt tegen spotprijzen aan! De beste koopjes zijn de wagens die al volledig getuned zijn!
    BV: Had nog geen level f wagen, en kon via l!ve een golf32 kopen voor 25.000 die tot level 3 getuned was.
    Enne heb zo ook een lambo level g wagen tot level 3 getuned gekocht voor 110.000 dollar!

    Da's pas geld besparen, waarmee ik dus sneller weer huizen kan kopen, of gewoon meer auto's kan kopen!

    PS.. die kut kleding missies hadden van mij ook niet echt gehoeven... had veel liever iets gezien met schade of motor onderhoud, of iets met benzine, olie of banden. Dit alles was veel interresanter geweest omdat je dan ook veel beter oppast met het kopen van een auto. Wat is het verbruik(niet alleen benzine maar gehele onderhoud bedoel ik dan) van deze auto tov van die andere. Zeker met de bovengenoemde online aankopen. Je koopt nu nooit een misser, alle auto's rijden perfect, geen schade etc. Maar dan zou het meer zijn van "Heeft ie zijn beurt gehad, welke schade moet ik zelf nog herstellen, eens kijken deze heeft 100.000km gelopen, dus de olie moet vervangen worden en de banden" etc etc..

    Ook mis ik feit dat je alleen bij aanschaf van een nieuwe auto velgen kunt kopen. Dat had er ook best bij gemogen ipv die kleding flauwekul...
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb nog gekeken, maar zag verder geen opties staan om een auto online te verkopen. Ik wilde een alfa verkopen die ik tijdens een rcae had gewonnen. Rij er bijna niet mee, en vond het verder ook niet echt een speciale auto om te houden.
    Wat mij betreft krijgen mensen die online tegen andere spelers aanbotsen een boete. Laten we zeggen 50.000. Misschien dat het onnodig tegen elkaar opbotsen dan eens afgelopen is. :{

    Die kleding missies stellen inderdaad heel erg weinig voor. Zeg maar gewoon niets. Binnen 3 minuten alles klaar, als je maar genoeg punten hebt.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee dat onderhoud:). In deel 2 mogen ze de liftermissies vervangen door 2 nieuwe. Ze mogen in deel 2 ook wel de politie achterwege laten, da's echt shit. Wat mij gisteravond overkwam: Ik was lekker een lang eind aan het cruisen met mijn Alfa GT. Ik rij keurig (niet bumperklevend) achter een politieauto. Komt zo'n A.I. genaamd Ernst in z'n Noble M12 voorbij sjezen. Hij knalt tegen een tegenliggersauto aan. Die auto komt voor de politieauto. De politieauto remt. Ik knal bovenop de politieauto. Ik krijg 1 schildje, maar ik weet te ontsnappen. Als ik het hoge gras in rij, en daarna weer de weg op ga, zijn ze me nog niet kwijt. Het loopt uiteindelijk uit op een achtervolging met 3 schildjes. Toen ik weer het bos in wou rijden, knalde ik tegen een boom aan, waardoor ik busted was.:'-(
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja dat is lekker balen ja! :D Ik ken het een beetje, dat heb ik vaak met die lifter missies. :x
    Meer velgen zou inderdaad erg leuk zijn! Beetje zoals in Gran Turismo destijds. Liever geen sjonnie achtige dingen, dat vind ik dan weer helemaal niks. ;)
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee dat onderhoud:). In deel 2 mogen ze de liftermissies vervangen door 2 nieuwe. Ze mogen in deel 2 ook wel de politie achterwege laten, da's echt shit. Wat mij gisteravond overkwam: Ik was lekker een lang eind aan het cruisen met mijn Alfa GT. Ik rij keurig (niet bumperklevend) achter een politieauto. Komt zo'n A.I. genaamd Ernst in z'n Noble M12 voorbij sjezen. Hij knalt tegen een tegenliggersauto aan. Die auto komt voor de politieauto. De politieauto remt. Ik knal bovenop de politieauto. Ik krijg 1 schildje, maar ik weet te ontsnappen. Als ik het hoge gras in rij, en daarna weer de weg op ga, zijn ze me nog niet kwijt. Het loopt uiteindelijk uit op een achtervolging met 3 schildjes. Toen ik weer het bos in wou rijden, knalde ik tegen een boom aan, waardoor ik busted was.:'-(

    /edit: Dammit. Sorry voor de dubbelpost, ging per ongeluk.:)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  6. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien een idee om een club (tdu) aan te maken van die xbw club ofzo gaat heten. En dat dan iedereen die op xbw zit dat kan joinen??????
    En nog een vraag... Waar mee doen jullie die champion race met b auto's waarmee je 75.000 in ongeveer 30 seconden kunt verdienen... Want ik doen het nu in een tot 3 gepimte ford gt

    Grtzzz Jesse
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de knoop doorgehakt, ik verkoop mijn TDU exemplaar op de XBW Bazaar.

    Ik heb rond de 70 uur gespeeld, vond het een geweldig spel met een geweldige levensduur, maar heb er nu gewoon genoeg van. De laatste tijd ging ik nog wel eens even cruisen voor de lol, maar verder was er niet veel meer te doen na al die tijd.

    Hoop ook zeker dat er een deel 2 komt.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Had je em al helemaal uitgespeeld? Alles op gold enzo? :eek:
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had alles gehaald ja, had alle auto's in de game (getuned), alle wegen ontdekt, missies etc. Dit is denk ik het spel dat ik het langst gespeeld heb qua uren :)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Er zouden flitskasten en mobiele controles moeten staan, waardoor jij de mogelijkheid hebt om je kentekenplaat te vervalsen of onleesbaar te maken. Wat ook weer zn gevolgen kan hebben. Het is totaal niet spannend om nu hard te rijden want niemand kan je iets maken dus is de lol er snel af. Ze zouden sowieso benzine in moeten bouwen.
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Benzine hoeft van mij dan weer niet. Het is geen simulator. ;)
    wel een betere AI, en de politie zou ook wel wat uitgebreider mogen als die er weer in zouden zitten. Ik blijf het erg leuk vinden, zit denk ik op een 40 uur speeltijd waarbij 70% gewoon free ride is. :b:
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de 180 MP/H Downtown. Die is heel makkelijk met mijn ongetunede Ferrari F430, dan heb ik al 300 kilometer per uur gehaald in 15 seconden. Tunen is niet nodig als je een B class Ferrari F430, Corvette ZO6, Dodge Viper SRT10 of Ford GT hebt. Tunen doe ik alleen als het ECHT nodig is... Anders is het geldverspilling.:)
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Moet ik nu echt die liftersmissies gaan doen om champion te worden? :{
    Ik doe liever wat andere missies. :9
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik dacht dat doelie een xbw tdu club zou gaan maken!?
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja als ik wat tijd heb om weer het spel te spelen maak ik hem wel, maar het probleem is zit nu met me scooterexamen en ik ben druk met school
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    okay.. maar als iemand anders in de tussen tijd zin heeft om een club op te richten.. ga dus gerust je gang! Ik heb t geld nog niet!
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een lijst met alle achievements die je kunt behalen, ook de gamer points staan erbij:

    http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/928101.html

    Have fun!:b:*)
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Is hier misschien iemand die mijn test drive unlimited wil ruilen tegen Tomb raider? Laat het me even weten :)
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dank je! Ik begin die missies steeds meer te haten, het gaat me echt tegenstaan. |:-
    Net weer een kilometer van de finish (20km) gecrashed door een plotseling stilstaande auto. kan ik weer opnieuw beginnen. Wil het graag helemaal uitspelen, maar dit heeft voor mij niet veel meer met ontspanning te maken. :{
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :)





    Ik vind het nog steeds een fantastisch spel, maar gelukkig ben ik over 2 weken jarig, want van mijn verjaardagsgeld komt er meer afwisseling in mijn 360 te zitten:9. Als ik alleen maar TDU speel wordt het spel te snel saai denk ik. Overigens is wat er bij 'Buying soon' in mijn handtekening staat nog niet zeker. Ik zou voor de afwisseling ook wel een (niet al te dure) shooter willen hebben.:)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina