The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zei dat ik langs een church moest gaan? of tempel
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, als je bij een chapel naar binnen gaat (in elke stad staat er 1) moet je naar het altaar lopen en activeren, al je attributes (en skills?) worden dan gerestored.
     
  3. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik bne nu in de basement van het abandoned huis in cheydinhal, met die deur naar de dark brotherhood ofzo. een stem vraagt: what is the color of night, maar ik kan alleen maar niks zeggen en weglopen...WAt moet ik hier doen? Hoe wordt ik trouwens lid van de dark brotherhood?
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst een quest doen om het wachtwoord te krijgen.
    Je moet gewoon iemand killen in een gevecht die jij begint, dan zie je als het goed is iets van dat iemand het heeft gezien, dan ga je slapen en dan volgt de rest wel.
     
  5. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    is knights of the nine het waard om 800 punten aan te besteden?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand waar ik de guild van de "knights of the nine" update kan vinden? Zit al een tijdje te zoeken maar kan helemaal niks vinden :+ .
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op marketplace toch? Bij Oblivion? :confused:
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft hem al gedownload maar weet niet waar hij moet beginnen.
    ik heb hem zelf niet maar wat mij lijkt is dat je automatisch een nieuwe quest krijgt. dat was ook het geval bij Mehrunes razor en de mages tower.
    wat ik ook gehoord dacht te hebben is dat je in een bepaald level of hoger moet zitten wil je hieraan beginnen. maar weet niet zeker of dat waar is.

    en of knights of the nine het waard is:
    Hey, je bent gamer of geen gamer:+
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb niet automatisch een nieuwe quest gekregen maar via rumor ben ik toch iets wijzer geworden. Nu moet ik een shrine vinden met een speciale map maar ik snap er helemaal niks van. Op de map zie ik alleen een kronkelend riviertje.

    Edit:
    Laat maar, ik keek op de verkeerde map :9...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  10. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraag, ik heb met mijn xbox live account al de oblivion downloads (knights of the nine enz) gedownload. Maar als hij gaat spelen met zijn eigen account, komen er geen quest papiertjes tevoorschijn enz, de downloads worden zegmaar niet geactiveerd. Weet iemand hier hoe dat kan?
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    welke downloads nog meer dan? want het lijkt mij dat je eerst de knight of the nine tempel moet vinden snapje?
    was ook nie met die fighters guild
     
  12. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Knights of the nine, Mehrune's razor, Spell tomes, Vile Lair, Thieves den, Wizard's tower, Orrery en het Horse armor pack
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Over die knights of nine, ik had zo'n gevoel dat ik ergens hoorde dat je de mainquest eerst heb uit moeten spelen. En Knigths of nine blijkt heeeel vet te zijn, je komt ergens op een plek waar het hemels is, meer verklap ik niet, en dan is er nog een hele vette strijd(hoorde ik van klasgenoot), En dat pakje wat je krijgt is ook heeel vet
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou niet meer verklappen zei je 8)
     
  15. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    k zie net dat ik het een beetje verkeerd getypt heb, ff overnieuw:

    Ik heb met mijn xbox live account op mijn neef zijn xbox alle oblivion uitbreidingen gedownload (Knights of the nine, Wizards Tower enz enz). Alles staat op zijn harde schijf, maar in de game worden ze niet weergegeven, en als ik ze download, en de game start, krijg ik meteen allemaal papiertjes met nieuwe quests van de gedownloade dingen. Hoe kan het dat hij dat niet krijgt en ik wel, moet je met hetzelfde account spelen als dat je die dingen download, en zoja, hoe kan mijn neef dan die downloads krijgen? (hij heeft geen xbox live)
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zilver kan je ze ook downloaden dus hij hoeft alleen een internetkabel erin te doen.
     
  17. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat houd een silver account prezies in?
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gratis maar je kan niet online spelen, je kan wel content downloaden.
    Demos en videos kan je soms met zilver downloaden soms alleen met gold.
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij detecteerd ze duidelijk niet. als hij geen bericht krijgt in het menu dat er nieuwe content gezocht en geladen wordt kan hij dus niets vinden op de hard disk. laat hem sowieso eens bij memory kijken of de content er daadwerkelijk wel tussen staat.
    het maakt in ieder geval niet uit met welk account je speelt. dat geld ook voor demo's, video's enz.

    Edit: sorry. ben vergeten te quote maar dit is een reactie op een bericht hiervoor|:-
     
  20. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0

    We hadden dat al bekeken, en hij staat er gewoon op. Ik had hem eerst met mijn xbox en account gedownload, daarna met een memorycard overgezet, toen pakte hij die dingen niet, maar stonden er wel tussen. Daarna hebben we het verwijdert, mijn live account naar mijn neef zijn xbox gezet, en ze gewoon rechtstreeks op de harde schijf downloaden, daarna mijn account er weer vanaf, en gekeken of het op zijn schijf stond, stonden die downloads er weer op, maar ze werken niet in de game, en als ik mijn eigen live account gebruik, doen ze het wel (op mijn xbox dan, k heb het nog niet geprobeerd met mijn account op zijn xbox te spelen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina