xM16x clan zoekt leden!!!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door marine robin, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja dat kan ook betekenen dat hij vaak met jullie heeft gespeeld en hierdoor een clan wilt maken die het jullie moeilijk gaan in de leaderboards, zo kan je het ook opvatten hè ;) Dat jullie beetje competitie krijgen van andere NL clans, zie het als T² en DSF op Rainbow ;) En sorry nu er een Mod in jullie Thread een waarschuwing geeft dat het echt moet op houden gaan jullie hier maar door?

Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  2. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA LOL nee ik maak die niet aan om tegen jullie te spelen..
    het werd tijd dat ik er zlef een begon ik heb heel lang in een clan gezeten.
    die werd mij te groot.
    nu heb ik alles kunnen regelen een sponsor en al .
    en iemand die een Clan site voor mij maakt dus alles komt goed..:thumbs:

IK ZOEK LEDEN ALLEEN WIL IK WEL GRAAG EEN KEER TEGEN JE SPELEN MET DE GAME GEARS OF WAR>.
    als er iemand bij wil stuur mij een pm ofzo dan laat ik wat horen ;)

en by the way AK47 is niet de beste clan da moet niet iedereen gaan denken nu he..:lol: ze lijken goed maar da valt mee :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens spelen (misschien zelfs om bij je clan te gaan :)) maar helemaal super ben ik niet, soms ben ik de beste soms gemiddeld :) PM me maar als je ook wil :D

4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

LoL
    van nl zijn wij veruit de beste op GoW en CoD3 en als het echt moet ook op cod2 maar dat spelen we niet echt meer als clangame..:thumbs:

5. JeePee

JeePee Guest

AK74, flikker nou eens op uit de andere clanthreads. We weten dat jullie jezelf de bom vinden. Jullie hebben nu al lang en breed duidelijk gemaakt dat je jezelf goed vindt dus ga nou maar iemand anders vervelen :thumbs:

6. ViperMike

ViperMike Guest

Ag laat ze, die AK denken dat ze de beste clan van dit forum zijn. Ik vind het trouwes best nep om een naam van een wapen te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2007
  7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als ik me xbox terug heb wil ik wel een potje spelen, dan kijken we wel of jullie veruit de beste zijn.
    Hahahahaha :lol:

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    JEzus man echt te triest|:- :{

9. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

tsja, noem maar iemand die beter is hoor..

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Wat nou beste op GoW van NL, jullie spelen niet eens tegen de helft omdat die niet op GB staan ingeschreven.
    Eerst bewijzen zou ik zeggen.

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijft iedereen doorgaan met beste van dit en dat? Als we met CoD3 van AC winnen is het daarmee iig duidelijk. Want we hebben ook al van GgT met 3v4 gewonnen. Met GoW hebben we toch echt niet genoeg bewezen..

PS: GODS zou toch binnen komen?

PS2: Het gaat hier over M16, niet over AK47.

12. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Dat jij nog nooit van GB gehoord hat voor dat wij het zeiden, wil al zeggen dat je noob bent..
    En elke clan die gow speelt staat toch zowat op GB?

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik vind dat het Live & Gaming Clan Forum wel veel kinderachterige mensen bevat. Sorry dat ik het zeg.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een b*llshit er staat daar maar 120 clans op ingeschreven ofzo. En maar hooguit 20 nederlandse.

Mrjah ik ga hier niet verder over ak dit gaat idd over m16 veel succes met m16!!!

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uit de Live Gaming FAQ, wat niet mag:

Lijkt me duidelijk.

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ff kappen ok? Wat je zegt is wel waar maar hij wil niet registreren daar dus.. Die clanmatch komt volgende maand wel..

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Registreer dan op GameBattles zou ik zeggen, of PanicZoom als het af is. Bewijzen doe je namelijk via die sites...

PS: Rod en Hitman vinden t niet echt chill dat jij jullie niet inschrijft daar. En ik zou oppassen aangezien dat jullie 2 beste zijn.

EDIT: Verder wens ik M16 wel succes, ik ken bv DONALD DUCK een beetje en dat is wel een chille gast, is ook een vriend van AK47 Justice in real-life. Alleen jammer dat die clan "tegen" ons is. We hebben jullie toch niks gedaan?

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al was je de beste, ook al was de 10 keer beter dan iedere andere clan die er bestaat, dat is het toch erg triest dat je daar zo over ligt op te scheppen.

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer voor AK47 Experienz dat de rest van zijn teamgenoten zo opschepperig en uit de hoogte doen...
    Wat die jongen al jaren aan het opbouwen is wordt door de rest binnen de kortste keren afgebroken!!!
    hij is een goede speler en dat gaat niet ten koste van andere gamers,hij blijft bescheiden!!!
    verder maakt de rest van AK47 wel zijn naam kapot!!!
    ExP respect man!!!:thumbs:

20. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hou het rustig jongens ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina