Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Je klikt met je rechter knuppel. Dus R3 of zo, geef tijdens het klikken van de rechter thumbstick ook gelijk een richting aan, je zult een oplaadbalkje zien. Aan de hand van dat kun je de kracht van de pass bepalen.
     
  2. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    even een klein vraagje. Ben eigenlijk op zoek naar een overzicht of een site waar alle controls op staan zeg maar? Dus wat je moet indrukken om een trucje enzo uit te voieren. Weet iemand zo'n overzicht, c.q. site?

    Alvast dank.
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ze zullen zeggen van koop de strategy guide, maar anders kijk je in pes zelf. Druk tijdens een wedstrijd op start en ga naar Command List. In het boekje staat ook veel trouwens
     
  4. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook meteen een heel goede tip... :thumbs:
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    als je tijdens training wat oefent heb je die manual pass zo onder de knie:thumbs:
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    wow ben laatste tijd echt super goed heb een heel erg aanvallende tacktiek met real waarmee ik online echt alles win. nu al 10 games 1 gelijk 9 gwonnen

    yes 60000+:thumbs: _O_ O-)*) :9 :b: \o/ 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Beb in de laatste 2 dagen ook aardig omhoog gegaan :) Van 4300 naar 5300 punten :)
    Over dat manual pass systeem, win je daar net zoveel mee als manual schakelen bij PGR3? Ik bedoel dus of mijn spel er daadwerkelijk beter op kan worden, en dat de vage passes van het "standaard pass-systeem" er eruit gehaald worden? Ik vind namelijk dat er standaard hele vage passes gegeven worden. Verdedigers die naar vaststaande spitsen passen, en vrij staande middenvelders overslaan. Spelers die naar niemand passen. Dat soort grappen.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    eeeehm nee dat denk ik niet,denk ook niet dat je pes met een race spel kan vergelijken:confused: maar je kan er wel voordeel uit halen dat je iemand voor de goal ziet staan, en die dan met een manual pass aanspelen omdat als je via A doet dan gaat ie vaak of erachter of naar de keeper of naar een andere speler ^^
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat wel mee vallen.. het komt maar af en toe voor en dit is volgens mij meer een kwestie van veel oefenen

    met welke teams spelen jullie online?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Real madrid!
     
  11. basovich

    basovich Guest

    Man untd. !!
    is altijd toppie :)!
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    die was ik eerst ook altijd tot dat ik door kreeg dat van the man gwoon alles scoort
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    kga maar eem sloapn;0
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik speel sinds het begin eigenlijk al het Chelsea. Eigenlijk alleen maar om anders te zijn dan de mensen die altijd Inter kozen (en nog steeds kiezen). Maar toch is het niet meer zo extreem als in het begin, en is Chelsea voor een hoop andere mensen nu ook keuze nr1. Al nationaal land kies ik altijd Nederland :)
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn favoriete teampje is toch wel Olimpique Lyon. Gewoon weg omdat ik er nooit tegen speel, en het toch wel een prettig team is.

    Echter is het altijd fijner om met teams als, Man United, Chelsea, Inter Milaan en Real Madrid aan de gang te kunnen.
    Op dit soort teams val ik ook wel eens terug, als ik het even niet opschiet met Olimpique :9
     
  16. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen met Tsjechië en Juventus.

    Koller > Adriano
    Nedved > Ronaldinho

    ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister erg leuke matches gespeelt tegen Joene90. We hebben gebrult,gelachen,gehuilt etc.. Prachtige wedstrijden die Ajax - PSV.

    Ik heb helaas maar 1 x kunnen winnen met 3 of 4-0. xD
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Man.Und
    Chelsea ( Londen Fc )

    en als het landen tegen landen is..
    Argentinié
    Nederland

    ik ging net effe gamme, en toen had ik weer een mooie goal.. eerst had ik al een omhaal gemaakt.. umh.. heel veel topics geleden een video fragmentje, nu heb ik het ook gedaan bij deze mooie halve omhaal waar Gomes helmaal staat te blunderen in de korte hoek.

    met online, dan heb ik me dag wel en dan niet dat is echt vervelend, ik speel 1 potje heb ik dan gewonne dan win ik veel,, als ik 1e potje heb verloren dan verlies ik meer echt vaag maarja,

    Weet al iemand of er een patch komt ( Transfers : Leonardo bij Ajax enzo )
    op online hebben heel weinig mensen headset op ?? : weet iemand hoe dat komt ofzo :confused: bij rsv heeft iedereen een headset

    ps:. ik upload die video nog wel
     
  19. Robin360

    Robin360 Viva Pinata

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Club tegen club:
    Chelsea (Drogba en Shevchenko)

    Land tegen land:
    Nederland (Ik strijd voor eigen eer :p)

    De laatste tijd speel ik niet zo heel vaak meer Pro Evolution Soccer 6. Ik ben er denk ik een beetje op uit gekeken. 'k Heb het echt veel te vaak gespeeld, online en ook offline. Master Leaque al enkele keren uitgespeeld en enorm vaak tegen mijn broer gespeeld. Ik speel af en toe alleen nog om die Achievments van die Cups en Competities te halen. Als ik dit heb gedaan stop ik en ga ik zitten wachten op PES 7 :p
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb nooit headset op omdat ik afgeleid ben tijdens het gamen als ik heletijd praat

    wie wil es tegen mij spelen??? ben laatste paar dagen echt verbeterd :confused: win bijna alles kwil eens zien of dat ook tegen 1 vna jullie kan me rating is 6021 en 57% win

    EDIT: wow ga nu spelen tegen 1 die heeft meer als 290 gwonne en 30 verloren ofzo kijken wat dit word

    EDIT: zijn rank was 7500+ ofzo ik heb 4-4 tegen gespeeld wat een mazzel had die gozer.......

    wrom is adriano zon god gemaakt man echt niet normaal
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina