Xbox360 Gamertag Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 28 nov 2005.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jupz miltvuur (en een band..)
    Tis alleen anthrax dan...

2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Roywilliam omdat Roy mn voornaam is en William mn tweede naam. Vind al die nicknames nooit zo boeiend. Eerlijk gezegd vind ik 9 van de 10 Gamertag's nogal kinderachtig...

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kom ook maar zelden een echt goede GT tegen die ik dan wel goed verzonnen vind... Heb er wel 2 in mijn lijst en die heten SpartanMyAss en Shad0wflame, vink op zich wel een leuke namen.

Ik heb de mijne gewoon van de internetcookies, ik kreeg die dingen nooit verwijdert en ze bleven maar kommen. Aangezien ik ook altijd maar terug blijf komen en niet snel op geef (heeeeeeeeel ver gezocht kweet...) had ik me maar zo genoemd. Maja elke malloot denkt dat het een eetbare cookie is maar dat is niet anders... X is gewoon voor xbox, benk niet zo moeilijk in :+

4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snapte in het begin het aanmelden op live niet, naar vele keren het geprobeerd te hebben waren mijn namen op, ik keek even opzij naar mij dvdtjes en zag daar de dvd jackie brown staan. op de een of andere manier deed hij het niet of ik deed het weer fout. heb er toen jr achter gedaan en ineens werkte hij, vandaar die naam. ik wil hem nu alleen nog veranderen want vind het een ... naam :9

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind hem wel geinig eigenlijk. Ik wou mijn naam ook al een paar keer veranderen maar toen werd ik gelijk aangevallen door mijn hele friendslist dus dat liet ik maar zitten, zou er zelf ook niet aan kunnen wenne, heb al tig jaar deze nick...

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm best wel goeie tips zitten ertussen :9.
    Ik ben zelf al een tijdje aan het denken (sinds ik m'n Xbox heb), maar kom er toch echt niet uit. Ik dacht misschien een combo tussen dingen die ik leuk vind? Ik vind zelf American Football echt geweldig (speel het helaas niet), en de VS in het algemeen ook. Maar ja wat voor combo krijg je dan :9?

Maar ja wilde wel iets stoers enzo. Iets met Soldier zal ook wel nogal afgezaagd zijn denk ik...

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Geen soldier idd komt echt heel veel voor.
    Zou zelf ook niet zo snel een combo weten met die 2 dingen, je krijgt dan namelijk al snel een nick dat het net lijkt of je uit de VS komt.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag is Intraxz nl.. het is een combo van mijn naam (pieter-hein) en cavia.

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  9. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja I know. Poe wel lastig om een vette gamertag te verzinnen (ben echt té perfectionistisch soms ;)). En als je dan een vette hebt dan issie al bezet ofzo :emo:

Maar ja iets "legerachtigs" lijkt me ook wel vet. Soort van commando iets ofzo weet ik veel.

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Commando/Assault is best leuk ja. Misschien je naam ofzo daarmee combineren. (JortAssault misschien)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Frozen NL heb ik gewoon genomen omdat die kei hard ownt! :D

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus me nickname: al me vrienden noemen me Chester. Zelfs sommige ouders van vrienden weten mijn echte naam niet: Jan Wouter --> xboxworld dan ook --> Jan WoWter

Heb dus Chest00r. Had 'm willen veranderen in: CheStikaboo
    Kan veel dingen altijd bedenken met me naam: zoals DJ Chesto onder me naam! Klinkt bekend, maar schrijf het origineel:D
    Gewoon me nick, en dan een beetje origineel geschreven, NL erachter is ook altijd makkelijk...

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  13. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tja m'n naam combineren. Da's misschien wel een goed idee, maar dan alleen nog ff denken hoe :p.

Overigens vind ik het wel balen dat er zoveel ongebruikte gamertags zijn :mad:.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook commander Jort doen, ken ook al een commander Ben :lol: . Of je doet Jassault of Commandoj ;)

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jassault is idd best een goeie! Overwegen waard lijkt me zo;)

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Damn hij bestaat al :mad: ...

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jassault NL :p

18. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol Jassault NL is misschien wel een optie, en die is inderdaad nog vrij :9. Wel jammer dat er al Jassault is, dat maakt het minder origineel, maar ja je kan niet alles hebben ;).

Waar ik ook nog aan zat te denken is misschien iets met Admiral. Dat is én een admiraal, én een American football team in Nederland (en ik ben dus fan van football dus :D). Misschien dat ik daar een combo mee kan maken (Jadmiral, Admiral J, ofzo?)

19. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit echt met een groot probleem. Toen ik vandaag m'n xbox op wilde starten en in wilde loggen kan ik m'n login niet meer vinden. Ik even verder zitten zoeken en toen stond en onder memory dat m'n login corrupt was. Nu kan ik dus niet meer inloggen op mijn account. Ik wilde toen m'n gamertag recoveren maar ik heb echt geen flauw idee meer met welk email adres ik dat gedaan heb, ik heb toen de xbox lijn gebelt maar die wilde mee ook niet helpen. Iemand mischien een idee hoe ik m'n gamertag weer terug krijg, want ik ben nu echt alles kwijt.

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt me stug dat de helpdesk je niet wil helpen. Heb ze zelf al een aantal keer gebeld en werd steeds uitstekend geholpen, duidelijke uitleg en goede tips waar ik ook echt wat mee kon. Je kan tog ff nadenken welk adres je hebt gebruikt, lijkt me niet dat je dat zo maar vergeet...

Deel Deze Pagina