En je denkt dat ik online speel?? Dacht het niet! Ik stel ook niet zo hoge eisen aan een shooter, ik ben een racefreak en ik vindt een shooter weleens leuk voor de afwisseling. Veel geld wil ik er dan ook niet aan kwijt, en het hoeft ook niet zo'n nieuwe als Gears Of War of Rainbow Six Vegas te zijn. En nogmaals: Ik koop alleen nieuw!
Helaas is de 20GB de enige voor de 360... En de prijs daarvan is in elke winkel 100 euro. Het kan echt niet anders, en zo'n ding kan je moeilijk 2dehands kopen. Helaas, nogmaals, is er nog geen 100GB ofzo... En ook geen goedkopere...
Dat is de op 1 na langste race in deze game. Hij is 189 KM lang, en gaat idd rond het hele eiland. De langste is de Millionairs Challenge, die is 200 KM lang en gaat ook rond het eiland. Het verschil is: Als je de Tour Of The Island gewonnen hebt, krijg je de Island Tour achievement en de Alfa Romeo 8c Competizione, terwijl je met de Millionairs Challenge juist weer alleen 1 miljoen dollar verdient, met de Tour Of The Island krijg je 200,000 dollar. En de Tour Of The Island is een Race Challenge, dus tegen tegenstanders, en zonder Vehicle Restriction, en de Millionairs Challenge is een Time Race die je binnen 1 uur moet klaren, en die moet met een A-Class auto.
Klik om te vergroten...