Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik blijf het ook nog steeds een fantastische game vinden. Saai vind ik het absoluut niet, steeds wel weer een nieuwe auto waar je in kunt rijden, en de motoren blijven ook echt :9
    Ik kan zelf PGR3 2e hands krijgen, dus die ga ik ook halen. Marktplaats staat echt vol met koopjes. Scheelt je al snel enkele tientallen euros. MS points heb ik ook wel over na zitten denken, vooral voor TDU. Alleen kost deze game me dan uiteindelijk 85 euro, en dat is me eigenlijk iets teveel. :{
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd op zeker, ik koop geen software tweedehands. Je loopt het risico dat hij beschadigd is, of, nog erger, het een gekopieerde is. Daar heb ik niks aan omdat mijn 360 niet omgebouwd is.:b:

    Overigens, ik ben eruit wat ik binnenkort ga kopen:

    20GB Harddisk (100 euro)
    Need For Speed Carbon Collector's Edition (70 euro)
    Far Cry Instincts Predator (30 euro)
    Totaal: 200 euro

    :cool:
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik bekijk de dvd altijd eerst goed op eventuele krassen en dergelijke voordat ik hem koop. Opsturen doe ik meestal niet, kijk meestal even in de buurt.
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry echt niet kopen, niemand speelt hem meer, bovendien is het spel alleen leuk met de puzzelmaps (van de ene naar de andere kant komen in een door iemand zelfgemaakte map door over hindernissen heen te gaan enzo, kan heel lang duren per map, heel erg leuk). En die worden eigenlijk alleen maar gehost voor de rest niks.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zit er geen goed Sp verhaal in dan? Die vond ik bij de pc versie wel weer weg leuk.
     
  6. Anbert

    Anbert Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je aan ergens anders je harddisk te kopen... beetje veel voor 20Gb :p
     
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd de Tour of the Islands eigenlijk in.
     
  8. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een race, en in die race rij je om het hele eiland.
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    En je denkt dat ik online speel?? Dacht het niet! Ik stel ook niet zo hoge eisen aan een shooter, ik ben een racefreak en ik vindt een shooter weleens leuk voor de afwisseling. Veel geld wil ik er dan ook niet aan kwijt, en het hoeft ook niet zo'n nieuwe als Gears Of War of Rainbow Six Vegas te zijn. En nogmaals: Ik koop alleen nieuw!;)

    Helaas is de 20GB de enige voor de 360... En de prijs daarvan is in elke winkel 100 euro. Het kan echt niet anders, en zo'n ding kan je moeilijk 2dehands kopen. Helaas, nogmaals, is er nog geen 100GB ofzo... En ook geen goedkopere...:'-(

    Dat is de op 1 na langste race in deze game. Hij is 189 KM lang, en gaat idd rond het hele eiland. De langste is de Millionairs Challenge, die is 200 KM lang en gaat ook rond het eiland. Het verschil is: Als je de Tour Of The Island gewonnen hebt, krijg je de Island Tour achievement en de Alfa Romeo 8c Competizione, terwijl je met de Millionairs Challenge juist weer alleen 1 miljoen dollar verdient, met de Tour Of The Island krijg je 200,000 dollar. En de Tour Of The Island is een Race Challenge, dus tegen tegenstanders, en zonder Vehicle Restriction, en de Millionairs Challenge is een Time Race die je binnen 1 uur moet klaren, en die moet met een A-Class auto.:9
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  10. Anbert

    Anbert Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ehrm, dat ff dat je het over een 'gewone' hd had... in een xbox forum... waar zat ik met m'n hoofd... |:-
     
  11. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.. Net ff de Miljonairs Challenge gedaan.. wat een t*r*ng eind is dat rijden zeg.. maar gelukkig wel 1.000.000 erbij:D
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey wil iemand met mij de achievement een keer halen win 3 interclubs races, mijn gamertag is JasperStar, en voeg me maar toe bij je Club
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk! Zucht! Ik heb de Eagle-Eyed Driver (5000 mile) Achievement gehaald!\o/:) :b:*):cool:_O_ Weer een van de moeilijkste achievements gehaald.
    Ik had het uitgerekend, dat als ik vanaf mijn enige huis (de Laie House Of Paradise in het noorden) via de snelweg die van noordmidden naar het zuidmidden loopt naar Oahu Raceway zou gaan, een paar rondjes zou racen, en daarna de snelweg naar het westen zou nemen, om vervolgens via de Kelekole Pass terug te gaan naar mijn huis, ik de Eagle-Eyed Driver zou hebben. Ik deed het met mijn ongetunede Ferrari F430, en het is gelukt:emo:. In totaal is dat ongeveer 250 KM. De heenweg naar Oahu Raceway verliep goed zonder problemen, wél miste ik weer die kloteafslag vlakbij Oahu Raceway die je moet nemen:mad:, maar ik kwam er op tijd achter en reed terug. De terugweg ging wat minder goed, halverwege de snelweg van het oosten naar het westen dook er plots een politieauto op en ik knalde er tegenaan, wat uitliep op een achtervolging met maximaal 2eneenhalve schildje, maar uiteindelijk wist ik tóch mijn wanted level kwijt te raken:cool:! Toen ik later op de Kelekole Pass was, knalde ik tegen een gewone auto aan, maar toen knalde er een auto tegen mij aan! Weer een achtervolging, ditmaal met maximaal 2 schildjes. Wat een kútpolitie toch! Maar wéér wist ik ze kwijt te raken. (Ik vertel de échte waarheid!) Toen ik bijna bij mijn huis was en er flink wat kilometers op de teller van mijn Ferrari waren bijgekomen, kreeg ik het bericht dat ik de Eagle-Eyed Driver had_O_. Het was een fantastische rit, en een sublieme ervaring.:emo:
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Gemiddelde snelheid? Of weet je dat niet.. Heb je dus gewoon gecruised of echt 200+ Non stop gereden?
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Poe... Ik heb echt geen idee wat de gemiddelde snelheid was. Boeit mij ook niet. 200+ non stop heb ik niet gedaan. Ik heb gewoon rustig gecruised, meestal aan de snelheid gehouden, op de snelweg overwegend 150 gereden, en af en toe effe naar 300 KM/H doorgetrokken.:)
     
  16. rickeick

    rickeick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft al iemand een XBW club geopend ?? ik heb nog niet genoeg geld
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik wil het wel doen, alleen ben ik nu eerst bezig champion te worden. Dan is het helemaal makkelijk geld verdienen. \o/
    Ik hoop dan morgen een club te kunnen openen. Nog voorkeuren voor namen of iets dergelijks? :b:
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het makkelijk is om Champion te worden! Hoeveel Gamer Points heb je nu dan? En welke Achievements wil je dan gaan halen?:D

    En ik heb een vraag: Heeft TDU ook offline multiplayer?:)
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al champion maar, ik wil de achievement win 3 inter clubs. Ik hoef nog maar een paar achievements, maar op dit moment zit ik nog niet bij een club. Ik kan er wel een aanmaken, maar al mijn friends zitten al bij een club, dus dat schiet ook niet erg op. Maar ik moet nog 30 multiplayer races winnen en 2 custom challenges in de Drive In waar ik er al 1 van heb.

    P.S. heeft er iemand al nieuws over de nieuwe carpack??
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Nope.. er zijn geruchten over 2 lamborgini's en een kawasaki(?) motor fiets...

    Ik hoop eigenlijk op meer oldie's (golf gti 1 of golf vr6) of andere dealers, mazda/honda/bmw/opel(dtm versies) etc etc..

    Doe je ook echt een uur over die 1miljoen dollar race!? Ben nog aan t sparen voor een a klasse voor die race( of een hele snelle/handelbare B voor de 200.000 race.. en die dan een paar keer doen! :p

    @jasper15 als jezelf nog niet bij een club zit, kun je er dus ook 1 oprichten.. hier krijg je dan ook weer achievement points voor!! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina