Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    [QUOTE
    Engels btw even geedit.[/QUOTE]


    bedankt voor je snelle antwoord. :)
    ik denk dat ik het ook ga halen of bestellen : ben lui : :p
    ik bestel altijd games dus :p


    Edit :Ik zal deze week die goal nog uploaden :) omhaal en de halve
    omhaal Fortuné en halve van Slory
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we daar maar niet aan beginnen nee :+

    Juventus \o/
     
  3. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zit dus ook op die patch te wachten, iemand enig idee of deze binnenkort komt?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Barcelona! \o/
    *Heeft weer zin in potje
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je nu aan het spelen bent, potje zo?
    Weer eens een keer tegen iemand anders van xbw.:b:
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu veel met Barca, Ronaldinho en Eto'o blijven top. Ik vind alleen wel dat het af en toe een beetje vreemd is qua uitslagen. De ene wedstrijd speel je top en win je met 4-2 en de wedstrijd daarna lukt helemaal niets en verlies je met 6-0, en dan heb ik het over offline :confused: . Het lijkt wel alsof de computer bepaalt wie er wint
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zo heb ik er nog niet over nagedacht, maar klopt wel dat je de ene potje heerlijk staat te spelen en gaat het meeste wel goed. en het potje erna lijkt wel alsof niks lukt, maar dan ook echt gelijk opvallend stukken minder, ballen die van je voet vliegen enz. heel vreemd..maar goed..blijft super.
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat is juist cool, om dan die kutwedstrijden toch nog 2 minuten voor tijd te beslissen met een rebound goal ofzo;)
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je de conditie's op random staan, en wanneer de conditie slecht is, word ook aanname enz minder...Ik heb nog trail kaarten liggen van 48hour. Weet niet of die oneindig geldig zijn, als ze dat nog zijn, denk ik dat er zo ff 1 gebruik, kan ik me vanavond meten met de mensen op live!
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb dat nog nooit gehad, ligt gewoon aan jezelf. Als je op een gegeven moment alles wint met 4-2 dan ga je de vijand onderschatten en komen ze harder terug.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een trailkaartje geactiveerd. Paar potjes gespeeld. Speelt best goed, af en toe wel een beetje buttonlag, dat is ff wennen.
    1 wedstrijd Man United VS Man United, was echt mooi begin!
    Stond binnen 15min 2-0 achter + rode kaart voor ferdinand!
    Na 22minuten stond 't al 2-2. Met 10man:D
    Komt hij 3-2 voor, mis ik vlak voor rust een kans voor opendoel (schiet voorlangs, weet niet hoe want schoot niet uit de draai ofzo..)
    Verloor uiteindelijk met 4-2, was echt mooi!!
    Mensen die potje willen spelen, voeg me maar toe!
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Is het toeval, dat ie nu tegen een Italiaan blijft hangen? Net nadat ik 2-1 maak? :p, hij bekijkt het maar, moet toch zo naar zaalvoetbal en ik laat emw el aanstaan hoor! :D

    LOL, ook al 4 berichtjes van me binnen.... gaat snel

    En na een half uurtje kan ie er neit meer tegen, het italiaantje disconnect toch maar :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat ik triest vind..

    als iemand voorstaat,, gaan ze express niet aftrappen enzo, dat ze jou laten wachten om weg te gaan dat hun winnen..
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    En van die gasten die in de 60minuut al achterin rond beginnen tespelen om de voorsprong te behouden...Zwaar irritant!

    Net paar wedstrijden gespeeld. 1 gelijk, 2of3 verloren, en tegen geen 1gespeeld die beter was dan ik ben...
    Hadden zij 4kansen ofzo, ik 10 of meer, maar elke keer als ik wil schieten, reageert het spel niet, druk ik nog een keer, maar dan harder (onderandere uit fustratie:p) en dan schiet ik zwaar hoog over...
    Terwijl het spel verder soepel loopt, ook bij passen enz nauwelijks lag ofzo, maar bij schieten op goal echt onwijs!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister TimmehNL ingemaakt. 3x gewonnen. Ajax - AZ, Man U - Liverpool, Man U - Arsenal. Laatste potje was wel spannend, ik won met 2-1. :)
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, goede wedstrijden man.
    Met AZ stond ik lange tijd voor met een man minder maar ik gaf het toch weg op het laatst.
    Die tweede wedstrijd was gewoon ruk en ik had gisteren zwaar veel moeite met afronden en mijn verdediging was weer eens ruk as usual. Maar meestal zijn het online dan ook altijd uitslagen bij mij met veel doelpunten.
    Toch ff wat meer pro'en de komende tijd, ik speel te veel GOW de laatste tijd. (moet toch een excuus verzinnen:+)
     
  17. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er geen pathes voor Pro Evolution Soccer 6 in Februari met de transfers te verkrijgen.
    Het kon eerst alleen op de computer maar ik heb Fifa en Pro voor de PSP en de Xbox 360 en wou welleens weten of ik patches kon downloaden.
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb er ook eindelijk ééntje fatsoenlijk ingeschoten :9
    kijk en oordeel zelf :)

    Oja, ding ging automatisch naar het eindstand scherm :{ Halen ze de save replay functie eruit, mag je ook nog niet zovaak en lang kijken als je zelf wil (Y) Ga zo door KONAMI :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dus nooit komen?!? Wel kut......Ronaldo, Beckham zijn weg bij Real. En Marcelo, Hiquain en Gago zijn erbij gekomen. En dat is er niet bij Pes6, jammer genoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina