Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het volledig met je eens *)

    wie zo doet moet echt een kinder spel gaan doen echt triest.

    ik ben nu Sergeant ofzoiets :p nog 1 rood streepje :)
    ik doe heel vaak team sharpshooter omdat da lekker lang duurt,
    haha vandaag had ik ineens met team sharpshooter 1189 punten ik d8 woow hoe kan dat.??:cool:

    zoveel kills had ik nou niet
     
  2. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal wel aan mij liggen, maar dit is toch onmogelijk met een draadloze controller? Ik heb namelijk bij gears of war eens voor de grap de 2 thumbsticks vastgebonden met een elastiekje zodat mijn mannetje non stop bleef spinnen. Maar na 10 minuten viel mijn controller toch uit, alsof hij bespeurde dat ik niet actief bezig was met mijn controller, terwijl mijn mannetje toch wel duidelijk spinde. (de batterijen waren btw net opgeladen en dus vol) Is er dus iets om te voorkomen dat je controller uitgaat, bij een draadloze?
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met SP bezig, en heb al een paar keer ''Load from last checkpoint'' gedaan, maar mijn viziertje is nog steeds wit als ik op een mannetje richt, dus neem aan dat ie op realistic staat...

    Wat ik wel doe is als ik ga stoppen op '' To Main menu'' klikken, mishcien helpt dat, want volgens mij staat ie bij mij duz nog op realistic

    Maar voor de zekerheid ga ik vanaf hier gewoon chapter select doen..
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nah je moet hem in de plug and play ding doen, anders valt die uit natuurlijk. En dat van 1189 punten. Het ligt nooit aan je kills hoeveel punten je krijgt.

    Je hebt dan een Team Sharpshooter game gewonnen dat 20 minuten duurde. Je krijgt dan sowieso ~1200 punten
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak gewonnen met teams toen kreeg ik iets van 500 punten of 400:+
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Het is echt zo lol
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang je vizier wit is , staat ie zeker op realistic....
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    dan was het of met minder mensen (je krijgt alleen 1200 met 14 man) of minder tijd (werkt alleen bij 20 min)


    ..... er is al een manier om in 5/10 min mx. elite te worden :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    welke ?:confused: is wel zielig
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jah, de eigenaar van Rainbow six Vegas opbellen en vragen om een code, die je rechtstreeks ELITE maakt. :D
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ook zielig dat je vraagt om de methode, als je het zelf zielig vind. Altijd wel grappig om elite's in de lobby te hebben en ze helemaal af te maken. Ik ben niet vaak een elite tegengekomen die als een 'elite' speelt. =(
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Loooooooooool hahaha Amigo wat maak je dat mooi af, maar toch. Wat is multiplayer dan nog als je al gelijk elite bent :X
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff mensen die cheaten met ranks vind ik maar zielig,
    je moet gewoon zelf elite worden, dan ist wel vet :)
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat ook fijn is als je die demper gebruikt,, dat stuk eraan toevoegd van je wapen, dan gaan je kogels niet door elkaar..

    ik vind echt sommige rooms heel zielig met restricted.. hebben ze frag grenade, brandbom,c4,tear gas, flashbang hebben ze allemaal gerestrict,dan is het fucking saai..
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, komt helaas zelden voor dat de hoogste ranks in een lobby ook echt veruit het beste zijn....
    heb toch vaak genoeg dat ik als master sergant met gemak van een elite win... en dan bedoel ik niet te zeggen dat ik zo goed ben, want dat weet ik ook wel: is gewoon niet zo. Maar die elite's zijn dan gewoon triest slecht eigenlijk...

    @mutantemile: doe mij een lol en vertel het hier niet...
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    1) tis niet makkelijk, als je het echt wilt weten voeg je me maar toe.
    2) waarom is het zielig, ik vind het zieliger als iemand dag in dag uit terrorist hunt op lvu speelt bijv, of eerst countdown zegmaar dat is pas triest

    :cool:

    Voeg me toe dan :b: , ik was zelf tot die met die goude ster gekomen, maar toen dacht ik van schijt... maar ik ben zeker Elite niveau :) (als je rbs/ba gespeeld heb dan ben je dat zoiezo) alleen de gene die nog nooit rbs of Graw gespeeld hebben zijn noob

    hoezo? ga jij met het spel stoppen als je elite bent dan? het is dan juist vet als je alle gedgets etc heb, en rbs multiplayer verveeld nooit

    1) het is geen cheaten maar glitchen
    2) dat is jou mening
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nee juist niet, rbs heeft oneindige gameplay, het is net als soldier of fortune 2 dat ik 4 jaar heb gespeeld. Rbs speel ik ook al iets van 2 jaar
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    waarom zeg je dit: Wat is multiplayer dan nog als je al gelijk elite bent :X, dan?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    sof 2 was zo vet he
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    wat het dan ook is vertel het niet hier en ga weg met cheats en glitchen, speel het gewoon normaal gewoon speltypes en punten verdienen dan zit er nog iets aparts ( leuks aan ) ..

    en ga ook niet campen dat ziellige gedoe.
    deze thread is niet voor cheaten en al die shit gedoe, doe dat maar op een cheat pagina. veel s6

    je kunt zo een Elite aan ..

    gewoon rustig beginnen en goed kijken en niet als een kip zonder kop door gaan lopen en schietten ga goede plekjes kijken enzovoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina