Ja, C4. Steeds een pakje C4 op de grond leggen met een meter of 2 ertussen. als je er 1tje dan laat afgaan, gaan ze allemaal af, omdat C4 afgaat als er explosies in de buurt zijn. En omdat ze in een rijtje liggen, gaan ze als domino stenen een voor een af --- Komen jullie dit trouwens ook wel eens tegen, dat je gasten hebt die met alleen 3 of 4 willen aanvallen tegen 7 verdedigers, in Attack & Defend? Ik vind dit maar extreem irritant, omdat als je wint je gewoon minder punten krijgt, en als hun winnen ze meer punten krijgen dan normaal. Stelletje show-offs vind ik het maar.. Gisteren was ik gewoon met 4 anderen gewoon weggegaan, 30 seconden voordat de game was afgelopen. Zodat ze helemaal niet meer punten krijgen als normaal. Die minder dan 300 punten kan ik wel missen zodat zij niet 1100+ punten krijgen.
ja de punten lijsten snap ik eigelijk niet naar een match ( bijvoorbeeld bij team survival , team sharpshooter , sharpshooter , survival ) krijg je alleen door om mense te kille punten... ? [ als de match is afgelopen krijg je zo schermpje maar waar staat dan bij hoeveel punten je hebt verdient ? ]
ff uitkijken bij online matches voor 'master Tommy NL' hij kicked je aan et eind van de match om meer punta's te krijgen
Attack and Defend is zoiezo niet echt eerlijk. De attackers hebben vaak 20 minuten (want dat wordt vaak ingesteld) om 1 pakje stelen. Als je als Defenders het pakje nu weer terug kon stelen, als het pakje nog niet de eindbestemming heeft bereikt, was het iets eerlijker geweest.
bedankt.. ik heb daar meer last van '' heb ik een goede ronde en dan word ik in 1x gekickt '' is wel triest als je daardoor punte moet voor krijgen.
sorry voor noob actie haha.. naja ik ga weer verder gamme doei komen er nog updates wat ik gehoord heb of is dat een gerucht geweest?
ik speel bijna alleen maar player match, vind ik veel leuker en punten maken mij niet zoveel uit. Het is toch niet zo dat iemand met een hogere rank beter is, vaak zijn er mensen die wel heel veel spelen maar nog helemaal niet goed zijn. De beste spelers zijn de gene die rainbow six: 3/black arrow hebben gespeeld.
vind 1 ding jammer.. met die frag grenades bij rainbow six 3 black arrow ( RS3BA) deden de handgranatjes op de grond 1x stuiteren dat doen ze nu niet meer. dat vind ik een nadeel dat is afentoe kut als je dat niet bent gewent
ze rollen toch nog gewoon door en volgens mij stuiteren granaten in het echt ook niet zo goed, maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd.