Fardo, het probleem is juist dat mijn xbox 360 wel werkt via de ONbeveiligde router. Als ik een beveiliging aanzet (WEP of WPA) dan heb ik geen verinding meer. Via de onbeveiligde router gamen gaat dus wel, maar lijkt me niet zo handig. Weet je wat ik kan doen? Het moet iets met die beveiliging te maken hebben maar kom er niet uit. Heb al handmatig geprobeerd en via USBstick, maar krijg hem niet aan de praat. Kan je me helpen?
maak gebruik van WPA (maak een nieuw wachtwoord) en voer deze handmatig in op je 360 ... lukt het dan wel?
nee helaas niet misschien toch een andere router aanschaffen. kom maar niet door de beveiliging heen. dank voor de hulp.
probleem met xboxlive. Wie kan mij helpen? Het Probleem Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Wanneer ik met iemand een privetchat wil gaan uitvoeren, hoor ik die andere niet. Als mij een invite word gestuurd voor privetchat acepteer ik die, en dan staat er ''joining'' en dan opeens valt het gesprek weg. Welke provider?: xs4all Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: ik heb hier geen verstand van. Modem Welk merk modem heb je?:thomson speedtouch 546 v6. Modem type?:546 v6 USB/ Ethernet?:Ook hier heb ik weer geen verstand van.. Internet Delen / ICS Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: volgensmij Mc Afee Router Welk merk router heb je?:gebruik geen router Welk router type?:- Welke firmware?:- Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet De FoutmeldingNAT=strict Wat is de exacte foutmelding?:- Wat heb je geprobeerd?:- Waar stopt de test?:bij NAT=strict Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):- Als je iemand niet kan zien of horenkan niet horen. Wat staat er bij NAT?: strict Kan iemand mij helpen?
Ik probeerde vanavond een co-op game te joinen bij Gears or War. Zodra de lijst opgehaald is, zie ik dat alle servers een hoge ping hebben en ik geen enkele server kan joinen. Ik heb bij versus bij Gears of War of bij andere games geen problemen en mijn NAT is open. Zelf zou ik niet weten waaraan het moet liggen. Weet iemand of dat er op de xbox live server problemen zijn met Gears of War of weet iemand een oplossing? EDIT: het is me net gelukt om de eerste co-op game te joinen. Maar ik weet niet of dat dat zo blijft. EDIT 2: nadat ik alle co-op games kon joinen, heb ik dus opgemerkt dat het toeval was dat in die games er al iemand gejoined was. En met die hoge ping zal wel een bug zijn.
ik heb een vraag.Zit er ook verschil in die microsoft points want ik weet niet of ik een amerikaanse account heb of een nederlandse maar ik heb hier wel een xbox live kaartje gekocht en die deed het dus kan ik microsoft points toevoegen die ik hier koop ? ookal heb ik mischien een amerikaanse account
Hoi, Heb een Tele2/versatel router. Als ik mijn xbox aan zet en doe de test krijg ik de volgende melding : Your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are available on your server. Ik heb Tele2 gebelt en zij zijden dat ik bij NAT in mijn router menu codes moest invoeren die ik volgens hun moest op vragen bij Microsoft. Dat heb ik gedaan, maar daar kreeg ik ook weer te weining info en kom er nu echt niet meer uit ! Error is: W: 0000-0008 X: 4000-1001 Y: 0000-0000 Z: 0000-0000 En op mijn Xbox scherm staat : Network Adapter Wired IP Adress Failed Mijn router menu (nat) geeft het volgende aan: NAT -- Virtual Servers Select the service name, and enter the server IP address and click "Save/Apply" to forward IP packets for this service to the specified server. NOTE: The "Internal Port End" cannot be changed. It is the same as "External Port End" normally and will be the same as the "Internal Port Start" or "External Port End" if either one is modified. Remaining number of entries that can be configured: 32 Server Name: Select a Service: Custom Server: Server IP Address: External Port Start/ External Port End/ Internal Port Start/ Internal Port End Hier boven moet ik dan iets van codes in vullen en dan kiezen uit : TCP/UDP/TCP UDP Ik kom er niet uit !! Ow en ik heb niet jou vragen lijst gebruikt omdat ik de meeste antwoorden niet weet ! Ik ben nou eenmaal een dwaas met computer.
heb je wep beveiliging geprobeerd ipv wpa je modem is een router, je moet de poorten open zetten beschreven op pagina 1 Ja Nederelandse MS points werken alleen met europese accounts Amerikaanse MS points werken met amerikaanse accounts is de davolink aangesloten op een ander kastje. Hoe heb je je xbox aangesloten.. is je pc dan nog aangesloten .. hoe is deze aangesloten? ...
ik heb een probleem met de snelheid van xbox live. als ik mijn xbox360 uit heb staan of niet op xbox live zit is mijn downloadsnelheid volgens speedtest.nl 700 KByte/sec. Als ik bijvoorbeeld call of duty 3 online ga doen is mijn dowloadsnelheid 20KByte/sec het gevolg is dat ik hele erge lag heb. Ook het internet op de computer is dus erg slom. Dit probleem heb ik de laatste 3 weken. daarvoor heb ik er nooit last van gehad. weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit op kan lossen zodat ik weer normaal online kan spelen?
Xbox is aangesloten via een dik soort telefoon kabel naar de Router. De Laptop is draadloos in verbinding met de Router. De Router is aangesloten op een ADSL splitter.
Heb je al geprobeerd je router te herstarten? Anders zou ik even naar de xbox klantenservice bellen/e-mailen.
Shit ik heb een probleem. Ik kan niet meer op Live komen omdat hij het IP niet meer kan vinden. Ik heb een hoop geprobeerd maar kan de oorzaak niet vinden. Iemand een idee wat er kan zijn?
geen ip A: Abonnement chello 1: Naam providerchello 2: Soort abonnement (naam, type) chello xtreme 3: Kabel, ADSL, of anders? kabel 4: Up- en downloadsnelheid 20mb B: Hardware 1: Modem merk en typearria touchstone 2: USB modem? (Ja/Nee)nee 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type)nee 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)nee 5: Direct Connection Ja/Nee ja 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? ja 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? ip adress 4: Wat is de exacte foutmelding? geen geldig ip adress en bij edit settings staat in automatic alles op 0 geen cijfers handmatig ingevoerd geen sjoege noppes hij komt dus niet bij de test door het ip adress 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
Fardo, heb WEP geprobeerd; lukt niet. Ik kan nog maar een ding verzinnen endat is via de router zonder beveiliging en dan met MAC-filter aan. Is dat veilig denk je? of is dat niet verstandig om te doen? Anders ga ik echt voor een andere router sparen.....
aha dat is dan sinds kort. Dit kon vroeger namelijk wel. ik zal dit straks even aanpassen Ik heb meer gegevens nodig om je te helpen .. Ik vraag me af of je de strat post gelezen hebt Staat je pc dan uit of ben je ook met je pc wat aan het doen, welke internet verkeer nodig heeft? Zet je Xbox 360 op automatisch .. kijk of het dan wel werkt. Werkt het niet post dan hier meer info Hoe heb je je pc en je 360 aangesloten? Mac-filter kan .. is niet de veilgste oplossing, maar veilig genoeg (tenzij je in een criminele buurt woont en mensen weten hoe ze aan je mac adres van je pc/xbox kan komen
Hallo allemaal, Ik ben ten einde raad en heb echt jullie hulp nodig. Mijn Xbox 360 is al een tijdje verbonden aan xbox live, maar ik had altijd al last dat ik na een paar minuten GOW of DOA4 eruit gegooid wordt. Mijn NAT stond op Moderate en ik had gehoord dat die op OPEN moest staan. Dit heb ik dan ook gedaan, dus alle juiste poorten opengezet. Nou staat mijn NAT ook op OPEN, maar nog steeds wordt ik eruit gegooid. En niet meer alleen van GOW of DOA4, maar ook gewoon van xbox live. En de downloadsnelheden op marketplace is ook ster achteruitgegaan, soms doet hij het helemaal niet (error). Ik heb een wired Sitecom router...Please help...Anyone???
dit ligt dan niet aan jou, maar aan degene met wie je een verbinding wilt maken. Of het ligt aan je verbindings snelheid, maar daar kan ik nu geen oordeel over geven.