xM16x clan zoekt leden!!!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door marine robin, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar 4 van de ergens in de 20 members van AK47 gerigistreert op XBW.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Het kan tog ook dat je net een xbox hebt en talent hebt en dus nog niet van Gamebattles hebt gehoord, vind ik niet zo raar. Ik speelde altijd RTCW:ET en dan op Clanbase en toen ik me xbox had gekocht wist ik tog ook niet van Gamebattles, eens moet de eerste keer zijn tog ;)

Edit: Is DONALD DUCK die gozer die op GRAW wel eens met Bonzaii en FighterTundra (nu Solar1ty ofzo) speelde en toen volgensmij naar Straghtdamned '06 ofzo ging???

Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  3. JeePee

JeePee Guest

Jup. Ik had ook nog nooit van GB gehoord. Ik zal wel noob zijn :cool:

Jup. Damnstraight 06 B of zoiets.

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt daar heb ik ook nog in gezeten...maaruh voglens mij zit D0NALD DUCK NL in M16. Nog even over wie nou de beste is van NL...tja er wordt toch een toernooi georganiseerd waarop iedereen zich kan bewijzen. Laten we nou kijken wie daar als winnaar uitkomt....ik zeg niet AK47 maar ze hebben wel een goede kans.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha dat zouden hun ook echt tegen jou zeggen. Trouwens we schrijven ons komend seizoen in op GB en dat weten zij ook. En waarvan wil jij weten dat hund e beste zijn, we hebben 8 man ofzo voor GoW en je hebt hooguit met 3 ooit gespeeld. Niet zoveel praatjes maken...

Wel zo fijn trouwens voor M16 als alle onzin door een mod wordt verwijderd, ziet er namelijk niet prettig uit.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dus als je 1 toernooi doet met niet eens alle clans van nederland online, ben je de beste van nederland. Als je dit toernooi wint bewijs je wel dat je goed bent en skills heb maar beste van nederland... het is een momentopname, sommige teams hebben namelijk nog geen ervaring.
    Maar ik kijk er wel naar uit!

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oh de clan wordt niet uitgelachen, de reden waarom de clan is opgestart is voor ons lachwekend.. een clan tegen ons? leuk!

Verander je startpost dan aub, het lijkt er namelijk wel op als je het doorleest

Waarom moeten wij opflikkeren uit andere clanthreads, waar is zo'n thread nou voor gemaakt? is dit alleen voor mensen die NIET in een clan zitten? En wie komen er in ONZE thread, toch ook mensen uit andere clans. En het feit dat wij volgens iedereen maar dan ook IEDEREEN komt zoals je zelf zegt zeker door ons, maar nét zo zeker door andere die de boel overal waar ze maar kunnen op te stoken. Hoe iemand over AK47 denk zal mij een worst wezen, ik geef er persoonlijk niet veel om, maar voordat iedereen begint te roepen dat het enkel en alleen onze schuld is dat er zo'n dergelijke gedachtengang over AK47 de rondte doet, raad ik diegene aan alles maar dan ook ALLES eens vanuit een nuchter oogpunt te bekijken, waarschijnlijk veranderd dat een groot deel van de kijk op de zaken .. Voor de rest 'no harm' ik wilde alleen voor de 1000x *zucht* even dat gezeur de wereld uit helpen, ook al weet ik bij voorbaat al dat het weinig uit zal maken want wat sommige mensen hier in hun hoofd hebben is voor geen miljoen eruit te krijgen ..

Vrijheid van meningsuiting, niks mis mee hoor .. ben blij dat we eens wat 'normale' feedback krijgen..

? wil je zeggen dat het anders is..

Bewijzen zijn al lang geleverd.. www.XBL.be / www.Gamebattles.com en zeer binnenkort maken we het allemaal mee met het Xboxworld GoW toernooi..

Dit verhaal heeft een lange geschiedenis, het mag er hier op eerste blik misschien zo naar uit zien dat AK47 alles, iedereen en altijd nonchalant het niets in wuift, maar deze 'opschepperij' is verreweg van 'only-AK'. Er zijn op de verschillende topics hier in het 'Live & Gaming Clan Forum' vele van dit soort dergelijke posts te vinden, beschuldigingen en flames richting AK.

Hij blijft bescheiden? Hij is nog niet betrokken geweest in dergelijke ruzies als waar jij op doelt. HIj is uitgemaakt voor vele dingen in LIVE lobby's, het verschil is dat hij er (net als ik) vooral hard om kan lachen, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken

Het toernooi is toch al lang geleden aangekondigt? teams hebben ruim voldoende tijd om zichzelf voor te bereiden en te trainen voor dit toernooi. De winnaar mag zich trots noemen en kan vrijwel zeker de beste van NL noemen , al is het dan voor DIT moment, het liefste ziet (en ik denk dat ik voor vele spreek) iedereen over een maandje of 2 een dergelijk soort toernooi weer verschijnen, waarin de kampioen van editie 1 zich moet bewijzen en als titelverdediger uit moet komen om 'de beste van Nederland' te blijven ..

@ Alles en Iedereen:
    Vele ruzies, flames en dergelijke op het Xboxworld forum worden hier de laatste weken in het Live & Gaming Clan Forum uit 'geflamed'. Ik zelf weet dat het AK47 een behoorlijke 'Notorious' reputatie heeft gegeven, ik vind het alleen jammer dat het komt dankzij het vallen van 2 goede clans, eVo en aVIP. Er zijn enkele members die het hier niet eens mee eens en zijn vanaf het begin af aan al zogenaamde 'attacks' aan het uitvoeren, al is het niet hier, dan wel op clansites, forums, gamelobbys en zelfs via SMSjes is er veel commotie geweest. Hopenlijk begrijpt iedereen dat deze reputatie van AK47 niet door ons alleen tot stand is gebracht. Er zit voor ons nu niks anders op dan gewoon netjes ons mondje dicht te houden, ik zeg hier niet mee dat wij niet zullen reageren als er weer eens iemand met een opmerking vals uit de hoek dreigt te komen, ik ben niet op mijn mondje gevallen en ben zeker de beroerste niet te reageren. Misschien verklaard dit een hoop, misschien lokt dit des te meer uit, ik begrijp er hier af en toe niets meer van. Laat ik er dan maar het beste van hopen, meer kan ik (en wil ik) er toch niet aan doen ..

Mensen, laat alles eens even zakken, vergeet de fights en denk nou eens goed na waar het nu uiteindelijk om draait, misschien kunnen jullie dan, net als ik, eens een keer goed hard lachen ..

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 ding voordat ik hierop nooit meer reageer op het einde zeg je dat het door andere mensen komt. Maar je reageert op mij door te zeggen :

wou je zeggen dat het anders is.

SOrry hoor maar dan komt het gewoon dik door jezelf. En ik maar denken dat je wel grappig was en niet zo als de rest...

Btw lachen doe ik de hele tijd maar dan wel uitlachen dat er zulke mensen bestaan dikke dikke dikke lol :D

edit// bewijzen zijn allang geleverd kijk maar naar xbl toernooi = wat je zegt. Maar die speelden niet onder de naam ak47 dus dat telt niet of wel...

9. ViperMike

ViperMike Guest

Klopt. Ik ken genoeg goede spelers die niet in een clan zitten omdat ze al dat clan gebeure niks aan vinden. En dat geld ook met toernooien, niet iedere clan doet er aan mee. Als je zo een toernooi wint bewijst wel dat je goed bent, maar meteen de beste zou ik niet te snel zeggen.
    Was ook met halo2, super veel goede mesnen deden niet met de kampioenschappen mee omdat ze het een kutspel vonden.

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt helemaal gelijk. En als dit een suc6 word dan wil ik er ook wel meer van zien zoals smartie al zegt!

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Teld niet maar ze hebben wel bewezen dat ze daar de beste waren..:) O-)

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    EEn normaal antwoord\o/ Respect:)^^

Mare ok misschien spelen jullie het spel idd professioneler dan de meeste andere clans. Want bij jullie wordt er echt gewerkt met geld enzo en worden mensen echt betaald om voor de clan te spelen.

Voor mij is gamen meer een spelletje voor de fun^^ Meer een extra hobby zeg maar :p

Nog ff dit:
    @alle clans suc6 met het toernooi (ikzelf speel wel mee maar niet in clanverband helaas)

@marine bij jou zat tog ook mystery x in de clan? Met damstraight 06. Die had zijn xbox toen verkocht maar volgens mij speelt hij weer weet jij daar meer van af?

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste reactie van mij dan: We worden niet betaald om te spelen, ik heb het super erg naar m'n zin in AK47, het zijn allemaal toffe gozers en ik zit er niet in voor de spullen, en ik denk dat iedereen dat vindt. Als dat niet zo is mogen ze er van mij uit.

Anyway: Mooi gesproken Smartie, Amen.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook niet over iedereen hoor maar ik hoorde dat ene purespartan 90 euro had gehad om te joinen.

15. JeePee

JeePee Guest

Er is helemaal niks mis met mensen (zowel clanloos als in een clan) die reageren in andere draadjes, het is alleen zo dat dit alweer de zoveelste thread is die, ondanks de bedoeling, weer helemaal gericht is op AK74. Zo gaat het al de hele tijd, ook met aVIP en eVo. De reden hier voor is, is dat wanneer er in de openingspost of elders in het draadje gezegd wordt dat de desbetreffende clan goed is en al veel gewonnen heeft, jullie daar meteen overheen walsen. Dat is gewoon irritant. Dan kan je wel zeggen dat je lacht om andere uitspraken en dat je overal de lol van in ziet, maar iemand moet eens durfen iets negatiefs over AK74 te zeggen. Als jullie reageren met 'Ach, als jij dat vindt, mij best" dan hadden jullie al heel wat minder threads vervuild. Maar jullie gaan er meteen met flames en links van GB en weet ik het wat tegen in, waardoor elke shooter clanthread uitloopt op een flametopic. Wat maakt het in vredesnaam uit dat iemand je niet goed vind? Als ik uitgescholden wordt voor noob ga ik toch ook niet terug schelden.

En als je hierop wil reageren doe je dat maar via de PM. Ik kan me goed voorstellen dat xM16x het erg vervelend vind dat dit niet hun maar jullie thread aan het worden is. Gelukkig zuigen jullie in racegames, want daardoor is ons draadje nog schoon. (sarcastisch hè, niet op terug reageren :b:)

16. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Volgens mijn is het zo; iedereen krijgt een spel + 2100MSpoints dat is 90 euro..

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Sphinxz, OwnerBB - precies, iedereen krijgt een spel + 2100MS points, en wat hij daarna nodig is is gewoon nog aan te vragen..

@ JeePee - zoals je zegt, je mag inderdaad blij zijn dat wij geen racegames spelen .. ;-)

18. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet op reageren JP ;) Schoon houden :eek:

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

jesus christus zeg, zoiets noem je een vriendschappelijke reactie kijk dit is precies wat ik bedoel met 'vooroordelen', wat sommige mensen in hun hoofd hebben krijg je er niet uit ..

Maarrrr... Marine heb je je team al op orde voor het XBL GoW toernooi..

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo ok dan^^ lekker geregeld :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina