[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    s0kkie, je moet dus bijvoorbeeld 100 executies hebben met de shotgun en niet 100 executies met een paar verschillende..?
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, precies
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Gvd, wat zit jij nou allemaal bullshit te lullen?
    De 100 execution kills is gewoon als iemand down is, en dan met een pistool doodmept. Kan een pistol zijn, shotgun, torque bow, etc. etc.
    Dan zie je onderaan een hoofdje staan met een pistool erboven.
    Dat is een execution.

    Ga anderen nou geen bullshit voorlullen he.

    /Mod Reageer dan zelf ook eens normaal aub - the Matrix
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    ja dan heb ik het gewoon goed gedaan en bij leaderboards staat ook dat ik er al genoeg heb... lekker dan...
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0

    doodtrappen kan ook.

    Heb die situatie overigens nog maar 1x gehad..*)
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    ja dat is dan de curbstom maar dat valt niet onder executies geloof ik want er zijn 2 verschillende achievements daarvoor
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Doodslaan of gewoon met pistol headshot dan krijg je ook dat.Maar ze moeten inderdaad eerst downed zijn.
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    stfu, dan moet je ze wel downen

    en gezien je ook wel eens iemand gewoon neerschiet of chainsawed of nade tagged krijg je niet gelijk op je 100e kill de execution kill ach.

    dus voor grootste deel heb ik wel gelijk
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Laten we nou niet gaan ruzien, maar kom op, ik heb zelf de '100 Executions'-achievement laatst nog binnengehaald, en ik weet dus heus wel hoe het moet.

    Je moet gewoon als iemand down is, hem met bijv. de pistol meppen (B), dan is het namelijk een executie.

    Ik snap niet wat jij dan lult met "je chainsawed iemand wel eens dus is het geen executie". Maarja, gewoon 100x doodmeppen, klaar.
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    damn was net online.. en wat ging ik een paar potjes kut zeg!! egt et meest treurige potje ooit gespeeld zonet... 15 rounds ofzo en 1 kill... kan wel janken :p ga maar naar bed.. miss morgen meer mazzel :confused:
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik merk dat als ik de GoW campaign speel het geluid soms wat zachter wordt. Iemand hier ervaring mee?
     
  12. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soms niet eens geluid, op de 1 of andere manier valt het weg 8)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar het geluid van die game is sowieso brak. Snap ook niet dat haast geen enkele site dat als min punt heeft, want soms sta ik rustig achter een muurtje en hoor ik zo'n gaar beest echt of hij naast me staat of vlak bij, terwijl echt wel zo'n 20 meter verderop loopt :{
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat probleem heb ik soms ook..
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ow, ok bedankt. Ik dacht dat het aan mijn disk lag omdat de winkel er een beetje roekeloos mee om was gegaan. (ik vond het nogal irritant soms, dat je gewoon vol geluid hebt als je de game start maar even later het geluid wat zachter wordt en blijft). Maar het blijkt dus een bekende bug.
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het spel zwaar vervelen, telkens hetzelfde. Je begint, rushed naar wapens en kijke wie er wint. En het hostvoordeel is ook te erg hierbij. En al zuigt je team kun je bijna nooit winnen.....zit echt te wachten op UT2007
     
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    net alsof UT3 zo ontzettend anders is

    je rusht naar voren, kilt de tegenstanders die weer respawnen.

    Shooters zijn altijd tzelfde, ik vind het wel leuk eigenlijk.

    heb alle achievements behalve (je raad t al) de 10.000 kills. Het voordeel is dat ik nu rustig aan kan doen (hoef nu niet per se voor de torque bow te rennen, of grenades, etc). Ik maak 'gewoon' kills.

    1 nadeel is idd het hostvoordeel. Sommige lui denken dat het verzonnen is, maar das echt niet zo. Kijk maar eens hoe vaak de host bovenaan staat met véél meer kills dan de rest van de 8 spelers. IS simpele statistiek...als er geen voordeel is, staat de host net zo vaak bovenaan als een 'niet-host'. Maar in veeeeel potjes (en je hoort er veehheeeel mensen over ) staat de host ver boven de rest.

    Zelf ook gemerkt als ik hostte...dan rush ik naar voren en leg echt met gemak 3 man neer, in t begin dacht ik...oyo, ik OWN zwaar!!!':)
    Viel wel mee toen ik gewoon joinde. Inmiddels ben ik ook achter 'het host voordeel'. Ik probeeer altijd eerst met anderen de host te pakken.

    Naja..GoW is een leuk spelletje. Iets te veel gehypt, maar erg leuk.
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal ik nou de achievement van cant quit you dom.??

    Heb alles in co-op gedaan.....

    act 1 en 2 heb ik gejoind en act 3,4 en 5 heb ik zelf gehost.

    moet je alles zelf hosten ofzo? of juist alles joinen?

    Ik snapm er niks van, dit is nog de enige achieve die ik moet (buiten die 10.000 kills dan:p)
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alles joinen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina