Ja en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Hoewel de pre-orderlijsten bij de winkels wel steeds korter worden.
waarom is de wii eigenlijk zo lastig te verkrijgen, de xbox 360 was bv veel minder.? doen ze dit expres ofzo?
De 360 is al een jaar uit, de wii staat nog in de kinderschoenen. De Wii is op het moment bijna een modeartikel. Daarom is hij enorm populaire en moeilijk verkrijgbaar.
Ik heb uit (on)betrouwbare bron vernomen (De distribiteur van DynaByte) dat Nintendo Benelux er veels te weinig besteld, en zo hoopt de vraag hoog te houden. Maar dit is wel van horen zeggen dus niet zo heel betrouwbaar..
dat lijkt me vreemd want er is toch in heel europa (/ wereld) een grote vraag naar de wii?? volgens mij kan Nintendo er op dit moment gewoon niet meer leveren...
Waarom roepen dat je aan de vraag kan voldoen bij de release.. en uiteindelijk gemiddeld 8 Wii's per filiaal leveren. (in dit geval Dynabyte als voorbeeld) terwijl er per filiaal minimaal 30-50 orders staan.. beetje vreemd maarja wat is er niet vreemd aan de hele situatie? ... shame on nintendo, kunnen ze van MS nog wel iets leren iig (koop toch wel een Wii though )
Nou dat is ook niet waar, de maanden na de release van de 360 was er ook een ''run'' op de 360 en de lijsten waren ook erg groot. Pas na een half jaar konden de winkels een beetje voorraden opbouwen. Dus ik vind dat het nu wel aardig gelijk opgaat...
Dat valt best mee hoor, de PS3 krijgt namenlijk veel aandacht in Electronica bladen bijvoorbeeld. En dat komt vooral door de Blu-ray Disc op dit moment. Vergeet niet dat de Wii voor een andere doelgroep is, en een doelgroep waar je veel makenlijker reclame voor kan maken.
Slijmen helpt (of vrienden op de juiste plekken).. heb hem eindelijk!! vandaag heeft Dynabyte er 7 gehad ik was nr 30 op de order- lijst.. maar wie mocht als eerste zijn Wii ophalen? ME !! is de 249 dubbel en dwars waard! had al wat games liggen gelukkig dus genoeg te doen. Toch snap ik nog steeds het probleem van Nintendo niet.. zorg dat de de winkels wat geeft en t vliegt er binnen 5 min uit!
Ik hoorde dat er in Duitslands stapels Wii's in de winkels liggen. Misschien iets voor mensen bij de grens zonder Wii? Nintendo Benelux verkloot het gewoon...
Nieuw virtual console games: NES: (500 Wii Points) Gradius (1 speler) SEGA Mega Drive: (800 Wii Points) Bonanza Bros. (1-2 spelers) Comix Zone (1 speler) Gain Ground (1-2 spelers)
Comix Zone Das geloof ik zo'n vechtspelletje waarbij een striptekenaar in zijn eigen strip belandt en zijn eigen creaties moet verslaan. Niet makkelijk, wel een keer uitgespeeld toen. *Downloaden
Ja, ik had toen ik nog klein was daar een demo van voor MS-DOS.. Godverdomme dat was vet. Ik ga dit zeker downloaden.
Ik heb hem inmiddels gedownload voor de Wii, vanavond eens spelen Als ik me niet vergis kun je ook een stuk "papier" van de achtergrond scheuren, er een vliegtuigje van vouwen, en vervolgens naar je tegenstanders gooien Vreet wel energie though Zit nu trouwens op 6 of 7 VC titels \o/