[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat is het die moet je op enabled zetten :) ... de rest dus weg halen portforwarding etc .. jouw router moet 2 360's kunnen ondersteunen
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zo gedaan en alles staat nu inderdaad op Open. \o/
    Mooi meegenomen is dat ik de firmware nu ook eindelijk heb kunnen upgraden.
    Hopelijk is dit de definitieve oplossing en hopelijk hoef ik niet meer terug te keren in dit topic. :D

    Fardo, ontzettend bedankt! _O_ :thumbs:
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je meer info posten?
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet tegen vrienden spelen.En als ik bij network settings ga zien staat mijn NAT op moderate.En ik denkt da het op OPEN moet.Maar hoe doe ik dat .
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat snap ik ... ik bedoel meer info .. wat heb je geprobeerd, welke router, modem, firmware, etc. w
     
  7. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Online Probleem !

    Hallo fardo ik heb een probleem mijn xbox live verbinding valt er heel makkelijk uit als ik mijn pc opstrat ofzo en xboxlive staat aan gooien ze elkaar eruit ! ze kunnen moeilijk samen online dat lijkt mij zo in ieder geval wat is eraan te doen nat is gewoon open dus perfect alleen ze kunnen elkaar niet online gelijktijdig dus is heel lastig wat kan ik er tegen doen ?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maak je gebruik van vaste ip nummers?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog niks geprobeerd.Het is een modem-router die alleen aangesloten is op mijn 360.Op pc heb ik een andere.En voor de rest weet ik het nie.Weet je nie hoe ik op mijn 360 met network settings waar staat NAT dat op OPEN kan zetten want dat staat nu op MODERATE en ze hebben mij gezegd dat het op OPEN moet staan en ik weet niet hoe ?
     
  10. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  11. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo moet ik de ip adressen via dat cmd gedoe in voeren als ip voor mijn xbox of bij edit settings op xbox
     
  12. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    een reactie ik gebruik automatische instellingen zowel op pc als xboxlive ! dus niks handmatig ingesteld.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan helpen door het lijstje van pagina 1 in te vullen ... ik weet namelijk nog steeds niet hoe ik je kan helpen zonder info.

    Niet aankomen als je UpnP hebt

    ja voer die in als ip voor je xbox 360 en probeer dan te connecten

    noteer ip dat je voor je xbox hebt gekregen en maak hier een statisch xbox 360 adres van ... Kijk of dat helpt
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet te geloven, na een kleine periode Open staat m'n NAT weer gewoon op Strict. Al knal je m'n kop eraf, ik weet nu echt niet meer wat de oorzaak is. Hij was een tijdje Open en ineens weer Strict. Misschien koop ik wel nog zo'n 'switch' en doen we die router weg, als dat mogelijk is want ik heb er echt genoeg van.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    reset je router check of upnp aan staat en geef nu je 360 een vast adres ... probeer het opnieuw ... als je nog zo'n switch koopt gaat het niet werken ... wnat je hebt een router nodig om meerdere machines aan te sluiten
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet nóg een mogelijke oplossing verwacht, bedankt daarvoor.
    Twee puntjes:

    - Bedoel je hetzelfde scherm als de vorige met UPnP? Want dat blijft toch zo ingesteld, ook als je de router reset?

    - Om de 360 een static IP adres te geven, dan doe je dat gewoon manual toch?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    UpnP moet je mogelijk opnieuw enablen

    ja manual
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankjewel, dat ga ik zeker proberen de eerst volgende keer dat ie weer Strict staat.

    Maar als ik die UPnP op enabled zet dan heb ik nog twee opties, die eronder. Wat raad je mij hier aan? Want m'n broertje had een paar keer dat hij ineens disconnected was en ik had het zojuist ook, dus kan dat er invloed op hebben?

    [​IMG]

    -Edit-
    Ik heb m'n settings nu zelf ingesteld en de router gereset, de instellingen van de router staan precies zo als opgeslagen dus dat bewaart ie wel. Momenteel staat NAT weer op Open, ik ben benieuwd wat ie zegt als m'n broertje z'n 360 ook aan heeft. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  19. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt nog niet:mad:
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het kan zijn dat je router geen 2 xbox 360's ondersteund ... dus kruis je vingers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina