Xbox360 Performance problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bugger, 30 jan 2007.

1. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat joch nu alweer een vraag?
    Jawel, alweer.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn Xbox360 gekocht (Wat is ie mooi :thumbs: )
    De games die ik erbij heb gekocht zijn Oblivion en Ghost Recon AW (standard edition)

Nu merk ik bij beide games nog al wat performance problemen... bij Oblivion is de framerate idd stug maar dat wist ik al. Het probleem is dat ie bij het afspelen van cutscenes regelmatig vast blijft zitten. Hij speelt ong 10 sec video, stopt 1 sec...enz. enz.

Ghost Recon loopt gewoon bij tijd en wijle erg schokkerig. Zo ong een framerate van 15-25. Niet erg stabiel dus. Is dit normaal? Heb ik iets verkeerd gedaan, of doe ik iets verkeerd?
    Moet ik terug met de Xbox? (laat het niet waar zijn :'-( ) 't Is de Premium versie, mocht dat iets uitmaken. En de enige keer dat ik hem verplaatst heb zat er geen cd in. Hij ligt op zijn zij.
    Ik heb nog geen updates gedaan, dus hij is nog in "vanilla" staat. Hij is ook nog niet verbonden met Xbox Live.
    Dus...wat denken jullie?

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  2. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    In ieder geval maar eens de updates laten installeren...veelal zijn deze bedoelt om de stabiliteit en de performance van de 360 te verbeteren.

Daarnaast zou je bij Oblivion het spel kunnen opstarten met de "A" toets ingedrukt....hierdoor word de HD cache schoon gemaakt en zal het spel wat soepeler gaan lopen.

3. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Staat je 360 op 60 Hertz?

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik nog aan toevoegen dat je in het system menu moet instellen dat je xbox als er een schijf in zit, die meteen opstart (zo staat hij standaard). Dan je Xbox uitzetten en met de controller aanzetten d.m.v guide button, gewoon de A knop ingedrukt houden totdat je in het menu staat van het spel waar "press start" of iets dergelijks staat. Als het goed is duurde het wat langer voor het spel opstartte en bleef je xbox dus wat langer het Xbox 360 plaatje weergeven met Microsoft eronder.

Wat Phaelanx zegt, je moet je Xbox wel ingesteld hebben op 60 hertz voor oblivion (dan heb je in de Multiplayer van GRAW als je op een normale niet HD tv speelt gewoon een goed opgevuld scherm 4:3 ). Dit doe je door naar de system blade te gaan, Display settings, PAL settings, Pal 60, Yes.

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  5. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, dus samengevat...

-updates installeren
    -60 Hertz instellen
    -Opstarten met A-toets ingedrukt

Goede tips, en heel erg snel :p Ga nu proberen, bedankt jongens.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Oblivion en GRAW zijn dan ook niet de games met de beste framerate.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  7. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ok, dat wist ik al :)
    Maar GRAW loopt gewoon echt bar slecht soms... alsof je lag hebt, maar dan in Single Player.

8. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    als je zegt dat de filmpjes haperen dan betkend dat dat je je 360 niet op 60 Hzert hebt staan, die 60 hertz heeft niks te maken (of toch bijna niet) met het spelen zelfg maar vooral met de cutscenes :)

9. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, helder genoeg om helemaal te begrijpen :)
    Helaas flipt mijn tv van een 60 Hz instelling (jaja, bijna 10 jaar oude Sharp :D) maar ik krijg binnekort een nieuwe tv. Dus dat zou dat probleem moeten fixen. De updates hebben GRAW sowieso geholpen.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Zowiezo belachelijk dat dat moet, je A-toets ingedrukt houden..blabla..man, dat ding moet het gewoon doen!! Volgens mij heeft elke 360 van iedereen kuren..die van mij zijn igg vastlopers, DVD lade niet opengaan, erg tergend.

11. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen heel erg zware problemen gehad...
    En die performance problemen zijn waarschijnlijk alleen vanwege gebrek aan updates en een waardeloze tv.

12. PanaromicTiger

PanaromicTiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje had precies hetzelfde met Gears of War. Hij heeft een nieuwe Xdoos gekregen en toen was het over.

Maar is dit niet meer iets voor Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]:confused: :confused:

13. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn (origineel gekocht als Core) 360 heeft nooit problemen gehad anders, op een enkele vastloper van het Dashboard na..
    En GRAW liep bij mij ook gewoon wel goed hoor, FPS lag niet op 60 maar wel stabiel gewoon.
    Wat hij zegt dat het hapert heb ik niet!

14. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zo maar gebeurd zijn..

Ik had ook helemaal geen problemen met m'n 360. Ineens vorige week was het finito met dat ding. Zo maar, out of the blue.

Deel Deze Pagina