The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. zou een oplossing zijn. maar ik betwijfel het.
    ben bang dat er iets met de cd is :{
     
  2. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikw eet het niet zeker, maar toen ik Knights of the nine heb gedownload, giung ik ff winkelen in anvil, bij die wapenhandelaar (die dark elf) en der stond een nieuw topic in het scherm wat je allemaal kan vragen (rumors enz) en t blijkt dat de hele kerk is uitgeroeit, mischien dat dat iets met Knights of the nine te maken heeft?
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    weet iemand nog een vette quest bij oblivion waar een dikke battle in voorkomt?? want als je een main quest doet krijg je steeds mannetje voor mannetje.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in Chorrol bij de Northern Good and Trading Store naar binnen wandelt kan je met een man praten die je een quest geef om zijn zoons te helpen ongeveer 15 vijanden (dacht ik?) te vermoorden. Iets beters kan ik op het moment niet verzinnen voor je.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat 'The Collector' ook een mooie veldslag oplevert, maar die heb ik zelf nog niet gedaan.
     
  6. Orian

    Orian Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je minstens 1 keer met jouw account moest spelen. dus zeg, je download het, opent oblivion op jouw account, laad een game (saved eventueel, weet ik niet zeker). Daarna zou je denk ik als je jouw account verwijdert het wel met de zijne kunnen openen.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Betaalde content dls zijn toch gewoon account-gebonden :{
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het schandalig dat dit spel voor 40 euro in de winkels ligt. veels te goedkoop voor zon titel. en ik moet vooral janken als ik morrowind goty voor 6 euro in de budgetbak zie. schandalig!
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen: pak er je voordeel van ;)

    (al ben ik het met je eens... _O_ )
     
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik kan op ieder account op mijn 360 iedere betaalde Oblivion content dwnl. spelen :+.

    En alweer opnieuw begonnen met deze prachtige game :b:, ga nu eens alleen met wat spreuke smijten :cool:.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al een datum voor de nieuwe content van dat bijzondere eiland?
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    2e kwartaal, geen vaste datum.
     
  13. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    super vet spel man. ik was eerst nooit verder gekomen dan de tweede oblivion gate bij bruma omdat ik dacht dat het de hele tijd zo ging, ben nu uit de paradise zit echt veel afwisseling in wat je moet doen geweldig dit spel.

    hoeveel uur kan ik nu nog met de verhaallijn
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al in het Paradise bent geweest dan komt het einde al in zicht. :)
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf niet normaal ik dacht dat de main story 40 uur was !!!!!!!
    ik heb een hele middag gespeeld man
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb help nodig met de main quest line:

    Ik ben bij de quest aid for bruma oid en ik heb al 3 gates gesloten om mij te helpen bij die great gate. Alleen het valt niet te doen die great gate! Martin gaat al dood voordat ik in die great gate kan gaan en de rest houdt het ook niet lang uit.. Ik wil wel mn zwaard even rechargen, maar ik weet niet waar. Kan iemand daar even mee helpen? En hoeveel hulp zal ik vragen voordat ik aan de great gate begin?

    Alvast bedankt.*)
     
  17. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook zonder hulp :p. je kan ook de diffuculty ook omlaag doen,
    het is wel raar dat martin doodgaat vordat je de gate inbent.

    bij mages guilds kan dat toch ?
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde gewoon alle hulp uit elke stad en Martin is nog nooit doodgegaan bij mij. Je kan je zwaard zelf recharge bij de mage quild je kan het ook laten doen maar dat is heel duur.
     
  19. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je het beste kan doen is van tevoren een soultrap spreuk kopen en een paar soul gems (zonder niveau/lading) en dan wat sterkere beesten verslaan en als ze bijna dood zijn doe je de soultrap spreuk en dan maak je ze af. Dan sla de je magische energie van dat wezen op in je een gem en met die gems kan je je magische items opladen. Kost in feite niks alleen ff moeite en het handige is dat als tijdens een gevecht je wapen leeg is je ze ter plekke kan rechargen:b:
     
  20. KainfromNosgoth

    KainfromNosgoth Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier toevallig ook de Nights of the nine uitbreiding en deze ook uitgespeeld? Ik zit namelijk vast in een fort, waar ik het schild moet verkrijgen. Geen flauw idee hoe ik daar verder moet komen, alleen maar gesloten poorten en bruggen en geen hendel te bekennen.
    Anyone?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina