Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Timed uitspelen met iedereen.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Time Attack uitspelen, je kan Time Attack op 1 ronde zetten om Tengu te halen maar dan krijg je geen pakjes voor de karakters die je met Story Mode hebt geunlocked. Tengu is toch slecht en kut, ga online spelen veel leuker :9.
    Je kan ook een Stage unlocken "Tatami" door met alle karakters inclusief geunlockte karakters de exercise uit te spelen. Hoofdmenu -> Sparring -> Kies karakter + Stage -> Start -> exercise.

    Veel plezier, je gaat denk ik geen plezier aan Time attack (Alpha :x ) beleven }:]
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee die tatami unlocken is een lekker werkie wou je zegge :9. Heb gelijk zo'n hekel gekregen aan Hayate...maar goed heb die stage nu wel, kreeg je nie eens een achievement voor |:- , maja beetje patsen met die stage online is ook wel geinig O-) ;)

    Timed uitspelen is wel te doen, alpha kan irri zijn idd maar gewoon blijven proberen, kom je er vanzelf...
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Rajin valt wel mee tog, als je ff oefent en door hebt hoe hij moet lukt het zo. COOKIE X welke rank ben je nu?
     
  5. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een potje online gespeeld, maar met lag liep dat niet zo soepel :)
    vd week nog maar een keer proberen dan!
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    WZZRD Dead or Alive toernooi

    Op 10 maart staat WZZRD in het teken van TDead or Alive 4. Het eerste Xbox360 toernooi bij WZZRD.

    12:00 is de kickoff
    Aantal deelnemers: max 50
    Inschrijfgeld: 15 p.p. incl een Red Bull
    Prijzengeld:

    1e prijs €350,-!
    2e €150,-
    3e €50,-

    We hebben 4 consoles. Het toernooi zal gespeeld worden volgens een poulesysteem systeem.

    Meer info volgt snel!

    Inchrijvingen: events@wzzrd.nl

    Ik dacht laat ik het hier ff posten, ik ga er waarschijnlijk naartoe.
    Als je die site wilt zien moet je ff naar wzzrd.nl gaan. Ik weet niet of het weg word gehaald die soort van link, als het zo is ga dan ff naar google en typ wzzrd in en dan zie je het vanzelf.
     
  7. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de meeste c'tjes zijn gewoon A+érs en S ers die opniuw zijn begonnen
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De-Rankers jippeeee, zijn veel mensen of er zijn vet hoge mensen S`jes die vet kut zijn. Of sommige SS`ers zijn gewoon quiters die ervoor zorgen dat ze gewoon geen matches verliezen.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lijkt me niet helemaal waar. Ik heb nog vaak genoeg winning streaks van zo'n 20 matches. Ben zelf niet echt goed (gewoon A rank), maar met de C-tjes en B-tjes die joinen heb ik echt geen moeite. Ze blokken niet, counteren niet. Dus als beginneling kan je echt wel wat plezier beleven aan het online gedeelte van DOA 4
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar offline nog meer *) Dus schrijf je in voor het toernooi :9 Als je denkt dat je geen kans maakt is het nog geen reden om niet te komen, offline is anders dan online en het is gewoon een leuke ervaring O-) en je leert er veel van :thumbs:

    Schrijf je in jongens! en meiden!
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  11. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef niets meer te leren ik own toch iedereen :) ;) :D :) 8) :cool:
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kom dan..... Praatjes vullen geen gaatjes.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem sinds gister, nog waar weinig gespeeld. Boekje zit er helaas niet meer bij. :mad: Dus weet niet hoe counteren werkt enzo. Hiervoor nog nooit een doa gespeeld!
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Start ff sparring, en dan even exercise instellen en dan zie je alle moves ;)
    Dan alleen nog maar een kwestie van uitvoeren. 1 tip, sla hayate over 8)
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zoals COOKIE X zegt sparring doen en dan excercise, ik had ook nog nooit DoA gespeeld. Het lijkt in het begin heel moeilijk maar als je het door hebt valt het wel mee.

    Hoezo sla hayate over? Rajin zou ik inderdaad nog niet proberen maar dat hoeft tog niet, Hayate is een hele goede karakter!
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD pak de char die je vet vind klaar, jammer genoeg is dragonsoul niet #1 hayabusa heb hem vanmiddag weer verslagen pffff.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omdak trauma's heb door hayate :+, weet je hoelang ik heb gedaan over die ene move, kan je die gast tog niet aan doen :9.

    Maja beter gezegt, sla "die ene move" over. Je komt er vanzelf wel achter welke =(
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb net de verfilming van Dead or Alive gezien en dan krijg je toch wel zin om de game te spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je 1 iemand verslaat ben je niet de beste ryu :) en ik neem aan dat het online is...? Kom gewoon naar het toernooi in Utrecht, leer je veel van!

    Wat houd je tegen?!? \o/
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ag dit spel morgen kopen
    vraagje verveelt het snel als je van vecht spellen houdt
    hoe is de gameplay?
    hoe is het grafisch?
     

Deel Deze Pagina