heeft basovich nou 3-1 van joene gewonnen en.. en joene90 je hebt ok nog een keer gelijk gespeeld .. wie kan er nu spelen ik heb nu tijd .. CHELSEA !!
haha . vooral de 1e helft was ik sterk, alleen hij kreeg ze er de hele tijd maar net niet in..mijn verdediging was gewoon net wat beter en sneller. 2e helft had hij veel kansen en ik er een paar maar geen goals. who's next!!? MANCHESTER, MANCHESTER !!!
heej, ik zit de komende 9 weken op stage dus ik kan alleen maar na 6en, en in het weekend. weten jullie het alvast
Eey boys, ik heb wel ff een vraagje. Jullie spelen toch allemaal op xbox live. Wat zijn jullie rankings. Ik wil wel ff weten wat ik van jullie zou kunnen verwachten. Laterz
Och onze alex wil graag verliezen , ik weet nog nie of ik vanaaf kan, moet voetballen misschien rond 22u dat ik online ben
he basovich ik probeer je als friend to te voegen maar je friendslist zit vol. dus je moet mij maar even toevoegen
ja srry jongens ik wil wel spelen maar mijn internet ligt er 1 a 2 weken uit. echt kutzooi .. . moet echt een paar wedstrijden winnen gek ik heb slecht gespeeld 1 gelijk en 1 verloren . klote zooi!! gr marine nl