klopt helemaal... infinity mode is een soort survival mode, dat betekent: er is een bepaalde hoeveelheid voedsel. dit moet je verzamelen en opeten om in leven te blijven en verder te komen.. je kan dit niet saven want je moet het in 1 keer doen. foto's heb je ook nix meer aan het gaat PUUR om het overleven en daarom word het ook aangeraden om lvl 50 te zijn voordat je aan deze modus begint.. ik vond het trouwens ook erg tegenvallen. had gehoop dat het gewoon hetzelfde was als 72 hour mode maar dan zonder storyline en gezeur aan je kop.. maar helaas.
ik heb een vraag: ik heb sinds vandaag dead rising, maar nou was ik dus gewoon een tijdje aan het spelen, was bij de eerste baas denk ik. maar daar ging ik dus dood, en toen deed ik save and quite, maar als ik nu dood wil spelen begin ik helemaal over nieuw. is dit normaal en is dit altijd als je dood gaat? want dat zou wel jammer zijn.
Ja, dat is normaal, dat gebeurt bijna iedereen. Als je save & quit doet saved hij je stats (behalve kills), maar niet je voortgang in de game. Je kan dan dus helemaal opnieuw beginnen. Dus als je dat niet wil doen kun je als je dood gaat beter niet saven en gewoon je file weer laden. Tussendoor save in de security room of wc's kan natuurlijk wel gewoon.
vaag, en als je dus binnen die tijd niet aan het einden van het spel bent, dan kan je weer opnieuw beginnen? dan kan je dus niet echt gewoon nixen in het spel, gewoon dingen uit proberen. maar iig bedankt voor je antwoord.
Nee je hoeft niet opnieuw te beginnen. Zijn met Dead Rising een paar dingen waar je mee rekening moet houden wat betreft het saven. Dead Rising heeft maar 1 save file. Je overwrite dus altijd. Je kan in Dead Rising maar op een paar punten saven. Op de bank in de security room en bij de verschillende wc's (die kan je zien op je map) Let alleen altijd op wanneer je saved. Als je willekeurig saved kan het dus gebeuren (omdat ie maar één save file heeft) dat je niet genoeg tijd overhoudt om een bepaalde casefile te halen of iemand te redden. Beste wat je kan doen is eerst altijd kijken welke casefiles je nog heb, hoe lang je daar nog voor heb en waar ze zijn voordat je saved. En nadat je een casefile succesvol voltooid heb is het ook altijd wel een goed idee om te saven. Als je saved heb je 2 opties. Saven en spel beeindigen of saven en doorgaan. Als je doodgaat krijg je ook dus de optie save and quit en reload. Als je het spel dan niet helemaal opnieuw wil beginnen kan je het beste reload doen, of als je wil stoppen gewoon de xbox uitzetten.
hmm. heb je de sleutel voor de underground? want dan zou je eventueel de machinegun van dat blauwe dakje af kunnen pakken en dan bij de voordeur van het centrum daar de exit door nemen. als het goed is staat daar een grijze auto waarmee je snel naar die chinees kan rijden. overigens moet je die chinees wel binnen de tijd dood hebben of je krijgt nog steeds case expired.
Ik heb hem uitgespeeld......nu nog overtime mode maar dat komt later wel..ik moet nog zo veel spellen uitspelen zoals lost planet en prey,er komt een vervolg op dead rising ofniet???????
vraagje, hoe load je een eerder gespeeld spel?? bij start games staat alleen 27 hour mode en daarboven klein new game (niet selecteerbaar). Er staat rechts mijn naam en welk level ik ben enzo maar als ik op 72 hour mode druk dan begint het spel telkens overnieuw lijkt wel. Ik krijg weer dat hele intro gedoe en ik mis al mijn case files enzo. Ik heb regelmatig gesaved dus waar kan dit aan liggen of die ik wat verkeerd?
misschien heb toen je een keer dood bent gegaan in het spel op save status gedrukt dan onthoud hij wel je status maar dan moet je overnieuw beginnen
ik heb na het doodgaan idd op save gedrukt, lekker vaag dan want nu kan ik weer een heel stuk opnieuw spelen :/. Kan je een backup maken van je savegame? Ik heb geen zin dat dit straks weer gebeurd. Sowieso vind ik het maar vreemd dat een spel je opnieuw laat beginnen bij het maken van een savegame..
HAD IK OOK GVD, 2 uur gespeeld voor niks, hoe en waar save je ???? kan iemand please zeggen ik kan alleen in het begin saven op dat bed waar nog meer ???
klopt het wat ze op verschillende websites zeggen over dead rising, dat de 360 NOG sneller vastloopt door dat spel omdat ie zoveel van de 360 vraagt ? en zoja, doet het probleem zich nog voor als je de nyko intercooler erop hebt zitten? ( want dat heb ik) of is het gelul?
bij mij is hij nog nooit vastgelopen, heb zelfs nog niet eens framedrops gemerkt. dus het zal wel meevallen.
Yep Met Dead Rising heb ik nog geen enkele keer gehad dat de 360 vastliep, nou ga ik niet beweren dat het nooit zal voorkomen maar het heeft weinig met DR zelf te maken, laatst liep mijn 360 vast terwijl ik MotoGP aan het spelen was en die vergt toch wat minder van de 360 als DR. En als de 360 met DR dit probleem zou moeten hebben dan zou ie dat ook met een spel als Gears of War moeten hebben. Nee ik zou me daar geen zorgen om maken. Die moet je naar de Security Room brengen.