[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel heel ernstig. succes ermee
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    That's the way it is, sony doet dat ook hoor maar het is enkel de buitenkant, wie weet wat er allemaal nieuw onder de motorkap zit...als ie het maar weer ok doet ;)

    Zal trouwens wel ergens in een of andere voorwaarde staan dat als ie stuk gaat MS(of sony) zelf bepaald of je een nieuwe of gereviseerde krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  3. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook niet; zie een van mijn eerdere posts! :b:

    ik ben even te raden gegaan bij een vriend (bedrijfsjuridisch adviseur) en die zegt dat dit ook veel gebeurd met plasma-TV's (dus gerepareerde barrels opsturen) en dat je in je recht staat om je eigen 360 of een nieuwe te eisen. Afijn.... hij schrijft de brief met de wetsartikelen etc. want dat staat altijd beter zo'n titel "meester in de rechten" ;)

    dus ik ga er inderdaad niet mee akkoord; ondertussen hou ik deze wel als onderpand, want hij doet het wel (met gebreken). Hij hapert enorm veel... I
     
  4. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je nooit weten maar hat kan geen kwaad om zo'n apparaatje erop te zetten.
    Ik heb tot nu toe nog geen vastlopers gehad....
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor zover ik me kan herrinneren leek het erop alsof hij verkeerde textures laadde. Dus eigenlijk 2 steden door elkaar. Want soms reed ik zeg maar tegen een gebouw aan, maar dat gebouw hoorde niet bij de track.

    Verder heb ik geen problemen met bijvoorbeeld oblivion, cod 2 of gears of war!
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wachte er al bijna op.
    Mijn 2de 360 heeft ook de geest begeven.
    Heb hem nog geen 3 maanden, maar ook deze is niet goed.

    Vanaf vandaag leest hij niks, maar ook niks meer. De demo's kan ik nog spelen en that's it. Geen 360 games dvd's enz. Mooi klote dus.

    Weer bellen, weer 360 kwijt. Helemaal mee gehad!
    Hopelijk nu een NIEUWE 360 en geen gerepareerde!!!!
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Geweldig!
    Binnen 1 minuut iemand een de telefoon, een vrouw die er temiste wat verstand van had!
    Krijg een nieuwe 360 binnen 1/2 weken thuis gestuurd!
    In die tussentijd krijg ik labels voor mijn kapotte 360 en deze hoef ik pas op te sturen als ik mijn nieuwe binnen heb.

    Nu hopen dat alles gaat als geplanned!
    Tot nu toe weer klasse service!
     
  8. Zapata360

    Zapata360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 was ook vastgelopen en gaf 3 rode lampjes, vorige week dinsdag is ie opgehaald door UPS en gister lag er een nieuwe :). Ik weet niet of het een nieuwe is of een gerepareerde, hij is uit 01-2006, mijn eigen was van 10-2005. Hij ziet er namelijk helemaal goed uit, niks geen beschadegingen stof of wat dan ook :). Ik ben zeer te spreken over de service van Microsoft. Nu leg ik me Xbox voortaan wel plat neer in plaats van rechtop zetten.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mijn xbox slaat af en toe ook gewoon vast. Dan freezed hij helemaal. Hierdoor speel ik mijn games met argwaan want om de missie voel ik me verplicht om gelijk te saven. Hebben hier meer last van? Want dit mag natuurlijk niet!! :mad: :mad: Op mn gemak een game spelen is er echt niet meer bij want ik zit steeds met het idee dat hij uit kan vallen.
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Contact opnemen met M$...
     
  11. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het wat ze op verschillende websites zeggen over dead rising, dat de 360 NOG sneller vastloopt door dat spel omdat ie zoveel van de 360 vraagt ?
    en zoja, doet het probleem zich nog voor als je de nyko intercooler erop hebt zitten? ( want dat heb ik)
    of is het gelul?
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF is dit voor onzin :confused:
    Want dat kan je ook geen GOW en nog veel meer andere spellen niet spelen.
    Dat intercooler ding is onzin :)
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo onzin heel veel mensen die hun 360 kaduuk was en wilden opsturen, probeerden zon ding toen dee die het weer :eek:
    voor de zekerheid gewoon neem ik em ook :D want op alle sites die je leest zeggen ze hij wekrt goed dus voor 30 eurie waarom niet
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt de 360 dan meer of minder geluid?
    Want voor 30 euro kan ik hem ook wel proberen, ondanks dat mijn 360 nooit meer vastgelopen is sinds ik een nieuwe heb.
     
  15. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    toch wel geintresseerd?;)
    ik weet het niet, maar ik geloof dat ie best wel veel meer geluid maakt, kijk hier even:
    http://www.consoleshop.nl/product/26710/nyko-xbox-360-intercooler.html
    (ziet er nog best ''cool:lol:'' uit toch?)
    is ie te koop, en google ff voor reviews enzo, maar de cpu's worden al snel 5 tot 10 graden koeler als dat ding aanstaat....

    maar ik had nog een vraag, wat zijn nou vaak de grootste redenen waarom je 360 doodgaat? oververhitting, maakt krassen, en wat nog meer?
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    We kopen toch ook geen auto waarbij je achteraf nog vanalles aan moet verbeteren om het werkend te houden....?!
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in.
    Het enigste wat ik wil vervangen aan mijn Xbox 360 is de voeding, het lijkt wel of er een straaljager in je tuin aan het opstijgen is :lol:
    Zo veel herrie maakt dat ding, maar dat ding is ook al uit Oct '05
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Staat jouw Xbox in de tuin? =(
     
  19. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    lol:lol:
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net wat ik muziek aan het luisteren op mijn Xbox 360.
    Stond er net een leuk nummer op, viel dat ding uit plus 3 rode lampjes op de 360 en een rood lampje op de voeding.
    Na een paar keer de stroom van de voeding af hebben gehaalt deed die het weer.

    Ik denk dat mijne aan het overlijden is :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina